Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ҚМЖ "Призма көлемі"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Геометрия пәнінен жаратылыстану-математика бағытындағы 11 сыныпқа арналған "Призма көлемі" тақырыбы қысқа мерзімді жоспар. Сабақ жоспары жас мамандарға өз тәжірибесінде көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.
Материалды ашып қарау
"Тексерілді"____________ директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары "__"_________2018 жылСыныбы: 11ӘПәні: геометрия Мерзімі: 20.02.2018 жыл №44 сабақ

Пән мұғалімі: Еспентаева Клара Кумаргалиевна
Сабақ тақырыбы:Призма көлемі
Сабақ мақсаты: Призма түріне қарай көлемдерінің жалпы формуласын білу және олардың элементтері арқылы есептер шығару дағдыларын қалыптастыру
Табыс критерийлері:
  • Призманы бейнелей алады;
  • Призманың көлемін таба алады;
  • Сабақ түрі: Жаңа сабақ


    Уақыт Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіКеректі жабдықтар
    2 минҰйымдастыру бөлімі: сәлемдесуШаттық шеңберде: "Сәлем, досым!" тренингіОқушылар дөңгеленіп тұрған жерде 1-ші, 2-ші т.с.с. деп екіге бөлінеді.1-лер орнында қалады, 2-лер шеңбер ішіне қарай бір қадам жасап 1-ге қарап бұрылады. Қарсы тұрған оқушымен жұптасады.
  • Сәлем досым! (оң қолмен амандасады)
  • Қашан келдің ? (сол қолын иығына қояды)
  • Сені сағындым. (екі қолын кеудесіне қояды)
  • Сен келдің. (екі қолын айқара ашады)
  • Тамаша! (бір-бірімен құшақтасады)
  • 1-лер орнында тұрады. 2-лер бір орынға жылжып, басқа оқушымен жұптасын орысша амандасады.
  • Здравствуй друг!
  • Как ты тут ?
  • Я скучал.
  • Ты пришел.
  • Хорошо!
  • Мұғаліммен сәлемдесуТренингтен алған әсермен бөліседі.

    5 мин



    Бақылау жұмысының қорытындысын жариялау. Жіберілген негізгі қателер талданадыӨткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады.

    6 мин«Джигсо» әдісі«Денелердің көлемдерінің жалпы қасиеттері»







    «Денелердің көлемдерінің жалпы қасиеттері» тақырыптарында суреттерін, бейнелеуді плакатқа салу арқылы бірін-біріне түсіндіреді және ортақ ой қалыптастырады.Плакат, маркер,Геометрия-лық фигуралар
    16 мин

    Ментальды карта«Куб пен параллелепипед көлемі» А тобы: №242, 245В тобы: №256Бағалау парағы
    6 минТесттік есептер шығаруҚосымша кітаптан конус, қиық конустың ауданына қатысты есептерды шығару

    1 минҮйге тапсырмаҮйге: ІІІ тарау §1 №252

    5 мин



    Рефлексия Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.Стикер,Бағалау парағы
    Не сәтті өтті?







    Не сәтсіз болды?







    Нені дамыта алар едім?











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Еспентаева Клара Кумаргалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-06
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1546774049
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999