Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қоғам ерекше құбылыс. Сабақ жоспары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Құқық пні мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Сабақ тақырбы: Қоғам ерекше құбылыс  Мерзімі: 01.11. 2017ж Сынып:Қатысқан оқушылар саны:Қатыспаған оқушылар саны:Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:Қоғам ұғымы туралы терең түсінік алады. Адамдардың өзара әрекеттесуінің нәтижесін біледі.Сабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Тақырыпты оқулықтан оқып шығадыүсінеді. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбі мынаны орындай аладыБір-біріне үйретеді.Өз бетінше жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Берілген күрделі тапсырмаларды орындайды.Тілдік мақсат:Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:Ресурстар:Оқулық, Оқу-құралдары, КБ. БП. АКТӘдіс-тәсілдер:Сұрақ – жауап; 2) баяндау; 3) әңгімелесу; 4) ізденіс; 5) топпен жұмыс; 6) жұппен жұмыс; 7) жеке жұмыс; 8) проблемалық; 9) ойын сауық;Пәнаралық байл:Тарих, өзін – өзі тану, географияАлдыңғы оқу:Ұжымдағы адамСабақтың жоспары:Жоспарлан-ған уақыт:Сабақтың барысы:Бағалау түрлері :І. Ұйымдас- тыру кезеңі:2 минутПсихологиялқ ахуал қалыптастыру.Сәлемдесу.Сынып реттілігін қадағалау, оқушыларды түгендеуОқу құралдарын байқауОқушылардың сабаққа қатысу деңгейін анықтауЫнтазейіндерін аудару.ІІ. Кіріспе бөлім: Үй тапсырмасын сұрау:10 минутТақырып: Ұжымдағы адам1-деңгей: (үйге берілгенді оқу, түсінік айту т) Ұжымдағы адам туралы түсінік айтады.2- деңгей: ( сұрақ, жазба жұмыс, т.б.) тақырыптың соңындағы сұрақтарға жауап береді3-деңгей: ( оқулықтан тыс жұмыс, реферат,өнім қорғау, күрделі тапсырмалар,т.б.) тес құрастырып келедіБағалау: әр топтағы немесе сыныптағы «Бағалаушы» өкілдер бағалау парағындағы қалыптастырушы бағаларын хабарлайдыұғалім жиынтық баға қоядыҚалыптасты-рушы бағаЖиынтық баға.ІІІ.Қызығушы-лықты ояту : 2 минІҮ. Негізгі бөлім: Мағынаны тану.10 минV. Ой толға-ныс: 4 мин.Сын тұрғысынан ойландыру. «Қоғам», «құбылысы»,Жаңа тақырып: Қоғам ерекше құбылысАйтылым – тыңдалым1.Оқушының кейбірі: ( ІІІ деңгей ) «Білемін» әдісімен жаңа тақырыпты түсіндіреді, тыңдалым болады. 2. Оқылым. Көпшілік оқушылар: ( І,ІІ деңгей )«Бірлескен оқу» әдісі бойынша оқулықтан жаңа тақырыпты іштей оқу жұмысын жасайды,оқылым жүреді. 4 мин..Бұл уақытта жаңа сабаққа үйде оқып, түсініп келген оқушылар ( ІІІ деңгей,ДТО) мұғалім берген күрделі тапсырманы орындап отырады.3. Пікірлесу минуты. 4.Жаңа тақырып бойынша «Не білдім?» әдісімен оқушылар жұпта, топта білімдерін ортаға салады. Диалогқа түседі.5.Жаңа тақырыпты қорғайды (Кластер,постер,түсінік айту) 6.Дамыту жұмысы: Отбасы кодексінің 11 – бабында неке қиыуына жол берілмейтін негіздері тізімі берілген. Осыған өз ойларың мен қосар әлде алу үшін пік талас жүргізу.Дәптермен жұмыс: Қоғам туралы конспект жаздырамын, кестені толтырамын.Критерийал-ды бағалау:1.Түсіну2.Талдау3.МеңгеруҚорытынды бөлім:Сабақты бекіту: 10 минутСын тұрғысынан ойландырып,жаңа сабақты бекіту:Біз қоршаған ортаны оқушылармен пікір талас өткізу Адам мен қоғамға ортақ байланысын атап беру. «Венн диаграммасы» 1) Ұжымдағы адам 2) қоғамдағы құбылыс 3) Ұқсастығы.9 – сыныптағы Адам. Қоғам. Құқық» пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.Бірбіріне сәтті күнді тілеуЖаңа сабақты меңгеруБілімОқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын одан әрі жетілдіруБақылауОқушылар оқулық мәтінін пайдаланып, тапсырманы орындайдыОқулықтан «экономика», «экономикалық жүйе» терминдерін тауып алып, мағынасын жазып алады, бір-біріне түсіндіреді.ТүсінуМәтін мазмұнынан негізгі ойды бөліп алу.Тапсырма беруОқулықты пайдаланып, терминдерді сәйкестендіредіҚажеттілік .... Экономика ....Кәсіпкерлік ... Экономикалық жүйе ....Өндіріс ... Өндіргіш күштер ...ҚолдануОқушылар топ ішінде бірлесе жұмыс атқарады, бірбірінен үйренедіОқушыларды бағыттауОқушылар жеке мәтінмен танысады. Топта ойларын ортаға салады.АссоциацияӨндіріс факторларыБас бармақпен бағалауТалдауДиалогқа түсу дағдыларын қалыптастыруТапсырмаларды орындатқызуОқушылар ойларын өз сөздерімен жеткізедіӨндіріске анықтама беріңдер. А. Маслоудың қажеттілік иерархиясын талдаңдар. Өз ойларынды дәлелдеңдер.Көшбасшының бағалауыСинтезСөйлеу мәдениетін қалыптастыруТапсырманы түсіндіру, бағыт – бағдар беру.Постер салуАдамның негізгі қажеттіліктерін атаңдар, экономсикалық жүйе деген не?БағалауНақты шешім жасауға үйреніп, өздеріне сенімдері артады.Сұрақтар қоюОйланады, ой қорытадыПостерге сүйеніп тақырып бойынша қорытынды жасаңдарСтикерлерҮй тапсырмасыАлған білімдерін есте сақтауҮй тапсырмасын беруҮй жұмысын жазып алуТақырыпты оқып, мазмұндау

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қатабаев Санат Алтыбаевич
Жарияланған уақыты:
2019-05-22
Категория:
Құқық негіздері
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1558511294
333
444
555
666
7
888
999