Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары. 10 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: материал жас мамандарға
Материалды ашып қарау
ПәніҚұқық негіздері
Мерзімі24.02.20120 ж
Уақыты0850- 0930
Сынып10 «Ә»
Пән мұғаліміЫбышева Раушан Амангелдіқызы
Сабақтың тақырыбыҚылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары.
Осы сабақта қолжеткізуге тиісмақсаттар10.2.4.5 жеңілдететін және ауырлататын мән-жайларды ескере отырып қылмыстық құқық бұзушылықты бағалау;10.2.4.6 қылмыстық жауаптылықтан адамның босатылу шарттарын айқындау;
Сабақтың мақсатыЖеңілдететін және ауырлататын мән-жайларды ескере отырып қылмыстық құқық бұзушылықты анықтайды;Қылмыстық жауаптылықтан адамның босатылуы шарттарын айқындайды.
Бағалау критерийі
  • Құқықтық шешім шығаруға болатынын анықтап бағалай алады;
  • Жазаны жеңілдетудің мүмкіндігі қаншалықты болуы мүмкін екендігін түсіндіре алады;
  • Құқықтық терминдерді орынды қолдана алады;
  • Қылмыстық жаза ұғымына қатысты жағдаяттардың шешімін табады.
  • Тілдік міндеттерОқушылар:Оқушылар  кейс стади технологиясы бойынша тапсырмаларды орындау барысында өздерінің жазылым және айтылым дағдыларын дамытады Пәндік лексика мен терминология:Қылмыстық жаза түрлеріАйыппұлТүзеу жұмыстары;Бас бостандығын шектеу;Бас бостандығынан айыру;Өлiм жазасыОны түзеу жұмыстарына тарту керек, себебі (…)Оған өлім жазасы тағайындалмайды, себебі (...)
    ҚұндылықтарАшықтық,жауапкершілік- құқықтық сауаттылық- патриотизм- өз елі үшін мақтаныш- тәуелсіздік - жауапкершілік- қарым-қатынас жасау қабілеті
    Сабақтың түріАралас
    Пәнаралық байланысҚазақстан тарихы
    Оқыту әдістері«Саусақ ұшындағы, фишбоун, рөлдік ойын, ББҮ стратегиясы.

    Керекті құрал-жабдықтар, көрнекіліктеринтерактивті тақта, маркер,қима қағаз, А3 формат, стикер

    АКТ қолданудағдыларыПрезентация «Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары»
    Алдыңғы білім9.7.3.1 құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы қылмыстық жауапкершілікті және жаза түрлерін анықтау
    Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс - әрекеттерОқытуресурстары
    Сабақтың басы







    Жағымды көңіл - күй туғызу.























    Ой шақыру

















    Білу

    Түсіну





































    Талдау





















































    Қолдану













































    Жинақтау









    Бағалау

    I.Ұйымдастыру кезеңі- сәлемдесу;- оқушылардың зейінін сабаққа аудару- жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру;- сабақтың мақсатымен таныстыру;- бағалау критерийлерімен таныстыру;- Балалар, бірінші мезетте біз бір - бірімізді мақтап, әрі қуаттап отырайық!-Жақсы балалар, жақсы да, жағымды жақтарымызға ниеттелдік!Оқушыларға әртүрлі сұрақтар беру арқылы өткен тақырыпты еске түсіріп «Саусақ ұшындағы» білімдерін жинап алу.Қазақстан Республикасының сот тәжірибесінде жиі қолданатын жазаның түрлері атаңыз?
  • Айыппұл
  • Қоғамдық жұмыстар
  • Қамаққа алу
  • Бостандығын шектеу
  • Бас бостандығынан айыру
  • Өлім жазасы
  • Дескриптор:
  • Жаза түрлерін сипаттап, салдарын анықтайды.
  • Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ» арқылы бағалаймын.

    Қызықшылықты оятуСлайдтағы суреттер арқылы тақырыпты болжау.

    Қылмыс деген не?Жаза деген не?

    М. Қылмыстың қоғамда жасалу себептері
  • Кедейшілік
  • Жұмыссыздық
  • Мәдениеттің төмендігі
  • Адамгершіліктен азғындау
  • Отбасылық тәрбиенің дәрменсіздігі
  • Маскүнемдіктің етек алуы
  • Нашақорлық
  • Құқық қорғау органдары қызметінің
  • қанағаттанарлық болмауы т.б.
  • (Б) Мәтінмен жұмыс. Оқушыларға мәтін беріледі\топтық жұмыс\«Фишбоун» әдісі



  • 1 топ. Қылмыстық жауаптылықтан босату шарттары Дескриптор:
  • ҚР Қылмыстық кодексінің бесінші бөлімінде қылмыстық жауаптылықтан босатудың түрлерін анықтап айтады;
  • Әсер ететін факторларды анықтайды
  • Қорытынды жасайды.


  • 2 топ. Қажетті қорғануды шектен тыс асырып жіберу жағдайында қылмыстық жауаптылықтан босату.Дескриптор:
  • Қылмыстық құқықбұзушылық жасаған тұлға қылмыстық жауапкершілктен қандай мақсатта басатылатынын түсіндіреді.
  • Қылмыстық жауаптылықтан босатудың ең қажетті шарттарын анықтайды;
  • Берілген критерийлер бойынша топтар бірін- бірі бағалайды.Топтық жұмыс.2 топқа конвертке салынған жағдаяттар ұсынылады.Әр топ (ҚК 52, 53, 54, 65, 66, 67, 68, 188, 200 баптарды) басшылыққа алып, жазаның не үшін қолданылатынын, қай түріне жататынын (жеңіл, ауыр) анықтап талдайды.Жағдаятты талдау.I – топ.Кәмелетке толмаған Б. мен А. деген достар (15 жас) қалада қыдыру мақсатымен бөтен біреудің автокөлігін айдап кетті. Қыдырып болған соң, көлікті қалдырды және оның аккумляторын, айнасын, магнитофонын, дөңгелектерін алып, сатып жіберді. Ақшаны өз қажеттеріне жұмсады. Екеуі ұсталғаннан кейін автокөлікті ары қарай тонау мақсатында айдап кетпегендерін мәлімдеді.II – топ9 – сыныпта оқитын А., С. мен Н. деген үш құрбы Н.- ның туысының пәтерінде кино көріп, музыка тыңдап, кешті көңілді өткізбекші болды. Пәтер иесі кілтті Н. – ға қалдырып, өзі қаланың сыртына демалуға кеткен еді. Таңертең С. мен А. пәтер иесінің өздеріне ұнаған заттарын(қымбат тондар көйлектер, алтын бұйымдар) алып кетті. Пәтер иесі заттарының ұрланғанын біліп, сот органдарына жүгінді. Қылмыстық іс қозғалып, мектеп оқушылары С. мен А. ұсталды. Мектеп оқушылары бөтен заттарды алғандарын мойындайды. Дегенмен құрбылары Н. – ның пәтерге өзі шақырып, пәтер иесінің заттарын пайдалануға және алып кетуге рұқсат бергенін айтады. С. мен А. бұл заттардың бәрін сатып жіберіп, ақшаны жеке қажеттіліктеріне жұмсаған болатын.Дескриптор:
  • Жаза түрін анықтайды;
  • қылмыстық жазаны тағайындаудағы ерекшелігін анықтау, қорытынды жасай алады;
  • Қандай жаза тағайындалатынын жазады;
  • Қалыптасырушы бағалау: «Тамаша», «Керемет», «Жарайсың» сөздер арқылы ауызша бағалаймын.

    Ж/Т Кейс технологиясын қолданамын. Оқушылар проблемалық жадаяттарды шешеді.ЖағдаятСот отырысы залы\ рөлдік ойын\Бір адамның әйелі қатты ауырып қалады. Ешқандай ем көмектеспейді. Әбден басы қатып не істерін білмей отырғанда, дәрігер келіп көшенің арғы жағындағы ғалымның үйіндегі дәрімен емдеуге болатының айтады.Әлгі адам сол үйге қарай жол тартады. Қарызға беруін сұрайды. Бірақ ғалым оған келіспейді. Үміті үзілген адам үйіне қайта келіп, ауырып жатқан әйелін көреді. Сол түні ол ғалымның үйіне барып дәріні ұрлап кетеді. Таңертен ғалымның үйінде үлкен шу шығып, құқық қорғаушыларға кеше келген адам ұрлап кеткенін айтады. Бірнеше күннен кейін сот отырысы болады. Сотталған адамға сөз берген кезде: «Мен ол дәріні қызғаныштан ұрлаған жоқпын, не болмаса өзімме алып көбейтіп пайда көру үшін ұрлаған жоқпын. Әйелімнің жазылып кететіне көмектесетін жалғыз жол болғасын осындай қадамға бардым...» деп айтады. Сот отырысы ұрлаған адамды соттамай тек белгілі бір уақыт аралығында ғалымға ақшасын қайтарып беруін талап етеді.





  • Сот шешімі дұрыс па?
  • Қылмыс жасаған адамды қылмыстық жауапкершіліктен босатуға бола ма?
  • Дескриптор:
  • Оқушылар жағдаяттарды оқып, оның шешу жолдарын ұсынады;
  • Қылмыстық жазаны тағайындаудағы ерекшелігін анықтап, қорытынды жасайды.
  • Қылмыстық жазаға қатысты жағдаяттардың шешімін табады.
  • қылмыстық кодекстің қай бабына сәйкес екендігін көрсетеді;
  • Қалыптасырушы бағалау: «Тамаша», «Керемет», «Жарайсың» ынтыландырушы сөздер арқылы ауызша бағалаймын.ББҮ стратегиясыДескриптор:
  • 1 – бағанға қылмыстық жауапкершіліктен босату туралы білетін мәліметтерді жазады.
  • 2– бағанға қылмыстық жауапкершіліктен босату туралы не білгісі келетінін жазады.
  • 3- бағанға қылмыстық жауапкершіліктен босату туралы не білгені туралы жазады. 3- 5 мысал.
  • Әр топтан 2 оқушы жауабы тыңдалады.3- баған мәтін оқығаннан кейін толтырылады.Қалыптастырушы бағалау:





















































    ҚР КонституциясыҚР Қылмыстық Кодексі. http://adilet.zan.kz.ҚР Қылмыстық Заңы



    Жаза түрлері





    Сабақты қорыту. Рефлексия.



    Үйге тапсырма











    Қорытынды
    РефлексияБүгін мен білдім… Қызықты болды… Мен орындадым… Мен үйрендім…Тәртіпсіз ел болмайды, тәртіпке бас иген құл болмайды.

    Б. Момышұлы


    РефлексияСабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    РефлексияСабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ыбышева Раушан Амангелдіқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-28
    Категория:
    Құқық негіздері
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1582898469