Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қысқа мерзімді сабақ жоспары "Адамның ішкі сұлулығы" 4 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Өзін-өзі тану пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары. Ұстаздарға арналған.
Материалды ашып қарау
Тексерілді: _______________ «____»______________________Пән: Өзін – өзі тану Мектебі: «№27ЖОББМ»КММ Күні: 23.10.2019жМұғалімі: Байгалиева З.ССыныбы: 4 «В»Оқушылардың саны: 22Тақырыбы: Адамның ішкі сұлулығыҚұндылығы: Дұрыс әрекет.Қасиеттері: Бәрін жақсы көру, ақкөңілділік, достық,қарапайымдылық.
Мақсаты: Оқушыларға адамның ішкі сұлулығының маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері: Білімділік: Оқушыларды бәрін жақсы көре білуге үйрету.Дамытушылық: Оқушылар бойындағы достық қасиеттерін дамыту.Тәрбиелік: Оқушыларды ақкөңіл болуға тәрбиелеу.Ресурстар:(материалдар, дереккөздер)
Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • 5Т – ережесі: Тәртіп. Талап. Тыныштық. Тазалық. Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік. Тыныштық сәті. Нұрға бөлену. Баяу әуен ойнатылады. Мұғалім: Тыныштық сәтінің мәтінін оқиды. Ыңғайланып отрыңыздар, денелеріңізді дұрыс ұстаңыздар. Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз. Қолдарыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмып, елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқанү Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоциаңыз бен тілек- қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің көзін ашады.Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Енді, нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп,басыңызға тек сәулелі ой келедіЕнді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзі ашуға болады.








    Үнтаспа
    2. Үй тапсырмасы.1. №7 – сабақ. 3 – тапсырманы орындау. Сұрақтар:• Сыртқы сұлулық артық па, әлде ішкі сұлулық артық па? Неліктен? • Адамды әсем ететін сыртқы келбеті ме, әлде жақсы мінезі ме? Неліктен? • Адамды түр-әлпетіне қарап бағалаған дұрыс па, әлде адамшылығына қарап бағалаған дұрыс па? Неліктен? Ескерту
    3. Сабақтың дәйексөзі.Нәрсенің сыртына қызықпа, асылы ішінде болар. Ыбырай Алтынсарин.Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері
  • Дәйексөздің мағынасын түсініп алыңдар.
  • Презентация №4
    4. Оқиғаларды әңгімелеу (әңгімелесу)«Жақсы болғым келеді» Асхат Өмірбаев Ауылдағы жаңа салынған үйлердің бірінен бес жасар бала шықты. ЖАқында көшіп келгендіктен, ол ешкімді танымайтын. Көшеде асыр салып ойнап жүрген балаларды көріп, қатты қызықты. Шарбақтың арасынан қарап тұрған оны бір кезде әлгі балалар келіп, қоршап алды.
  • Сенің атың кім? – деп сұрады әуелі одан тәмпіш мұрын Мәди.
  • Кемел, - деді бейтаныс бала
  • Атың жақсы екен! Кел, танысайық, - деді есімін айтқан Мәди қолын ұсынып.
  • Ал, мынау – Жақсылық, аналар – Айнұр мен Самал. Жүр, бізбен бірге ойна.
  • Білмеймін, - деді Кемел сәл тартынып. – Апамнан сұрану керек.
  • Не ойнаймыз?
  • Шеңбер сызып, асық ойнайық. Сен ләңгі теуіп көрдің бе?
  • Жоқ
  • Апаң мен әкеңнін аты кім? Олар не жұмыс істейді? – деді Айнұр
  • Апамның аты – Ақгүл. Дәрігер. Ал әкем – Әлихан, мал емдейді.
  • Дәрігер болған жақсы ғой. Мен өскенде дәрігер болам,- деді Самал
  • Ал мен Қажымұқан атам сияқты балуан болам, - деді Мәди білегінің бұлшықетін көрсетіп.
  • Мен Жансая Әбдімәлік сияқты мықты шахматшы болам, - деді Айнұр.
  • Мұны естіген Жақсылық та сөзге араласты:
  • Бәрінен әкім болған жақсы. Әкім болсам, ауылға әдемі гүлдер егем. Көресіңдер, ауылымыз әлі әдемі болады. Бәріміз бай боламыз.
  • Кемел ғана достарын үнсіз тыңдап тұрған.
  • Кемел, сен кім боласың өскенде ? – деді балар оған бұрылып.
  • Білмеймін. Бұл туралы әлі ойланған жоқпын.
  • Таптым! Сенің атың Кемел ғой. Сен өскенде ғалым бол, - деп қиылды Самал.
  • Жоқ, Кемел әкесі сияқты мал дәрігері болады, - деді Мәди қызабаланып.
  • Қайдағы... Дәрігер болу үшін инеден қорықпау керек. Сен инеден қорқасың ғой, иә? – деп сұрады Жақсылық.
  • Иә, қорқамын, - деді Кемел шынын айтып. – Мен қарбыз еккенді жақсы көрем.
  • Сонда сендер қалада қарбыз егесіңдер ме? – деді Мәди таңырқап.
  • Қалада биік үйлер көп. Апам екеуміз балконға шығып гүл егеміз. Балкон кішкентай. Қарбыз сыймайды.
  • Таптым! Сен өскенде егінші бол! – деді Айнұр.
  • Иә, Апам: «Сен өскенде егінші бол!» дейді. Қаладан атам мен әжемнің
  • қасына көшіп келдік. Олар қартайып қалды ғой
  • Сонда, сен осы ауылда тудың ба? – деді Самал.
  • Иә, - деді Кемел жымиып.
  • Осы кезде үй жақтан анасы Кемелді дауыстап шақырды. Кемел жүгіріп кетті. Ұзамай, қолында табағы бар, қайтып келді.
  • Міне, сендерге бауырсақ әкелдім, - деді ол жымиып. – апам беріп жіберді.
  • Ой, анаң қандай жақсы! – деді Айнұр табаққа қол созып. – Бауырсағы сондай дәмді екен. Менің анам да тәтті тоқаш пісіреді. Пісіргенде саған берем.
  • Сенің анаң жақсы адам екен, - деді Мәди де қызыл бауырсақты аузына салып.
  • Мен өскенде анам сияқты мейірімді, жақсы адам болғым келеді, - деді
  • Кемел осы кезде әлгінде өзіне қойылған сұраққа кенет жауап тапқандай қуанып.
  • Иә, бәріміз де жақсы адам болайық! – деді Жақсылық оны қоштап.
  • Жарайды! – деді басқа балалар да екеуін бірауыздан қолдап.
  • Бұл кезде Кемелдің анасы сырттан қарап, риза болып тұр еді.
  • Сұрақтар:
  • Балалар Кемелді қалай қарсы алды?
  • Олар қандай мамандық иелері болғылары келеді?
  • Балалар аналарын қалай бағалады?
  • Балалардың «Бәріміз де жақсы адам болайық!» деп айтуларының себебі неде?
  • Жақсы адам болу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар?
  • Өзіңді жақсы адаммын деп санайсың ба? Неліктен?
  • Презентация №5
  • Шығармашылық іс-әрекеттер. Жеке жұмыс.
  • 4-тапсырма. Мәтінді оқып, кестені толтырыңдар. Қайырымды Күн (Аңыз)Ертеде Жылқы Күнге қарап былай дейді:
  • О, барлық жан-жануарларға тіршілік сыйлаған қайырымда Күн, мені
  • жануарлардың арасындағы ең сұлулардың бірі деседе жұрт. Солай екенін өзім де сеземін. Сонда да кейбір дене мүшелерімді бұдан да әдемірек етуге болар еді-ау деп ойлаймын.
  • Сонда қай жеріңді түзей түсуге болар еді деп ойлайсың? – деп сұрайды Күн күлімсіреп.
  • Егер, - дейді Жылқы, - сирақтарым бұдан да ұзындау және сидаңдау
  • Болса, мен тіпті алдына жан салмайтын жүйрік болар едім. Мойным аққудың мойнындай ұзын болса, маған ол бұдан да әсем көрік берер еді. Төсім жалпақтау келсе, қазіргіден де алдымдырақ болар еді. Оның үстіне адамзатты арқалар жүрі үшін жотамнан мәңгі алынбайтын ер болса, тіпті жарасып тұрар еді.
  • Жақсы, қалағаның болсын,- дейді Күн жайраңдап, - сәл күте тұр.
  • Соны айтады да, Күн жерге түйені түсіреді. Денесі алпамсадай, тұрқы арбиған жануарды көрген жылқы қорыққанынан қалшылдап қоя береді.
  • Міне, сен қалағандай ұзын да сидан аяқ, аққудың мойнындай ұзын
  • мойын, жалпақ кеуде, ері де дайын. Қалай, сенің де осындай болғын келе ме? – деп сұрайды Күн.
  • Жоқ-жоқ... – дейді Жылқы тілі күрмеліп.
  • Ендеше жөніңе жүр, дейді Күн Жылқыға, - саған өз бойыңдағы да
  • жетеді! Әрім өз қасиетін бағалауға тиіс. 5-тапсырма Күн шуақтарының ішінен өзіңнің бойыңдағы адамгершілік қасиеттерді теріп жаз және оларды іс жүзінде қалай көрсетіп жүргеніңді айтып бер. Сыпайылық, батылдық, кешірімділік, нәзіктік, әдептілік, кішіпейілділік, шыншылдық, еңбексүйгіштік.
    Презентация №6



























    Дәптермен жұмыс
  • Қорытынды. Жаңаны білемін!
  • Бет-әлпеті сұлу, сәнді киінген адам өзіне басқалардың назарын бірден аударады. Алайда, бұл аз уақытқа ғана созылады. Егер бұл адамның жаны да сұлу екені байқалса, ол адам басқаларды үнемі өзіне тартып тұрады. Жаны сұлу адам айналасына нұрын шашып, қуаныш сыйлайды. Әр адам өзінің ішкі сұлулығын дамытуға ерекше көңіл бөлгені жөн. Өз бойыңдағы адамгершілік қасиеттерді дамыту жаныңды жақсарта түседі.


    Топпен ән айту.Мен әдепті баламынӨлеңін жазған Әбдірахман Асылбек Әнін жазған Ибрагим НүсіпбаевМені үлкендер әдепті деп мақтайды,Мінезімнен теріс қылық таппайды.Ал, егер сен жалқау болсаң тілазар,Ондай әдет жақсылыққа жатпайды.

    Қайырмасы:Айтқан тілді аламын,Айтқан жерге барамын,Мен әдепті,Мен әдепті баламын.

    Тілін алып кішінің де кәрінің,Айтқанынан шығып жүрмін бәрінің.Ата-ананың айтқанынан шығуды,Әдептілік белгісі деп таныдым.
    Үнтаспа
    7. Үй тапсырмасы.1. №8 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау.
    8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет!Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Үнтаспа




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Байгалиева Зауре Сабешевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-05
    Категория:
    Өзін-өзі тану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572970266
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999