Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ьррр
Материал жайлы қысқаша түсінік: косымша
Материалды ашып қарау
Пәні:БиологияМектеп:
Сабақ тақырыбы:Жасушаның құрамындағы органикалық заттар.Мономерлер мен полимерлер арасындағы айырмашылықМұғалім
Күні:Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
РесурстарОқулық,Акт,интерактивті тақта,бағалау парақшалары.
Сабақ негізделген оқу мақсаты( мақсаттары)Жасушаның құрамындағы химиялық қосылыстарды және олардың атқаратын қызметтері туралы мағлұмат беру.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:












Барлық тірі организм денесі жасушадан құралатынын ,жксуша құрамы органикалық және бейорганикалық заттардан тұратынын білу.


Оқушылардың басым бөлігі: Органикалық және бейорганикалық заттардың айырмашылығын салыстыру



Кейбір оқушылар:Органикалық және бейорганикалық қосылыстарға қандай заттар жататынын және анықтама беру.




Тілдік мақсат
Оқушылар:-Бір-біріне сұрақ қоя алады.-Жасуша органойдтерін ажырата алады.-Жаңа терминдер мен ұғымдарды ұғына алады.-Өзіндік дербес пікірін айта алады.-Оқыған материалды түсініп, сұрақтарға жауап бере алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Амниқышқылы,гликоген,мономер,полисахарид,рибосома.


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


-Жасушаның химиялық құрамы.-Нәруыздар,майлар.- Көмірсулар.-Бейорганикалық заттар.



Жазылым бойынша ұсыныстар:


Моносахарид,полисахарид,мономер.
Күтілетін нәтижесі:Жасушаның құрамындағы органикалық және бейорганикалық заттарды ажырата біледі.
Алдыңғы оқуЖасуша органойдтері.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы Қызығушылықты ояту1-3 мин





3-10мин
  • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу..
  • Ынтасын сабаққа аудару.
  • "Шаттық шеңбер" ойынын құру.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа деген көңіл-күйлерін арттырып,ынтымақтастық атмосферасын орнату
  • Үй тапсырмасын сұрау.
  • «Айналмалы бекет» әдісі.Оқушылардың есте сақтау қабілетін жақсарту.1.Цитоплазма дегеніміз не?2.Жасуша мембранасы.3.Эндоплазмалық тор дегеніміз не?4.Лизосомаға анықтама?5. Митохондрияға сипаттама.6. Гольджиға сипаттама.ҚБ: жетондар арқылы (Мұғалім бағалауы)



    Жақсы өте жақсы қанағат
    Акт
    Ортасы Мағынаны ажырату

    10-25мин



































    Жаңа тақырыппен танысу.«Бағытталған оқу» әдісі. (мәтінмен жұмыс)Жасушаның химиялық құрамы органикалық және бейорганикалық заттардан тұрады. Органикалық заттарға:нәруыз,көмірсу,май жатады.Нәруыз молекулалары негізгі құрылыс материалдары болып табылады. 1г май ыдырағанда 38,9кДж енергия бөлінеді. 1г көмірсу ыдырағанда 17,6кДж энергия бөлінеді. Жасушадағы бейорганикалық заттарға су мен минералды тұздар жатады.2. «Сәуегей ағашы» әдісі







    Дескриптор:1.Жасушаның химиялық құрамын біледі2.Жасушаның құрамындағы органикалық және бейорганикалық заттарды ажырата аладыҚБ «.Бағдаршам» әдісі (өзін-өзі бағалау)

    Оқулық
    АяқталуыОй толғаныс25-37 мин













































    37-40мин
  • Жаңа тақырыпты бекіту
  • «Сұхбат» әдісі Оқушылардың сұрақ құрастырып сұрақ қою дағдысын жылдамдатады 1.Жасушаның химиялық құрамы2.Көмірсулар3.Нруыздар 4.Майлар5.Су6.Минералды тұздар Дескриптор:1.Жасуша құрамындағы органикалық заттар:нәруыздар,майлар,көмірсулардың құрамы мен қызметін біледі.2.Жасуша құрамындағы бейорганикалық заттар су мен тұздың қызметін біледіҚБ Табыс ағашы арқылы бағалау: «қызыл жеміс»-онша түсінбедім.«сары жеміс»-түсінбедім.«жасыл жеміс»-түсіндім.

    Кері байланыс:смайликтер арқылыҮйге тапсырма:.
    АктОқулық
    Қосымша ақпарат
    СаралауБағалауПәнаралық байланыс. Құндылық-тардағы байланыс
    Оқушы мен мұғалім, Оқушы мен оқушы арасындағы байланыс, ЖАДА құру аясында жаңа материалдық тақырыбын еркін меңгеруіне жағдай жасаймын. Әрбір сабақтың кезеңдеріндегі тапсырмаларды орындауға оқушыны бағыттай отырып, өзін – өзі реттеуге мүмкіндік беремін.Сабақтың кезендеріндегі тапсырмаларды орындау барысында оқушылар бағалау критерийін өздері түзуге мүмкіндік бере отырып, критерийлерге сай бағалауды жүзеге асырады. География,жаратылыстану пәндері арасында байланыс бар.
    Рефлексия
  • Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?
  • Бүгін оқушылар не білді?
  • Сыныптағы ақуал қандай болды?
  • Мен жоспарлаған саралау тиімді болды ма?
  • Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
  • Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?


  • ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    Қорытынды бағымдауҚандай екі нәрсе табысты болды?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?

    _______________________________________________________________________________________





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    ррр
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-19
    Категория:
    Технология
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560936642
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999