Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сабақ әзірлемесі. «Ш» дыбысын механикалық әдіспен қою, «К» дыбысын барлық буында дағдыландыру, есту қабілетін дамыту «Киімдер».
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал сурдопедагогтарга арналған
Материалды ашып қарау
Алматы облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Талдықорған қаласының облыстық есту қабілеті бұзылған балаларға арнайы мектеп-интернаты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіСурдопедагог: Байболатова Медина Болатбек қызы. Оқушы: Назарбаев Нұрсұлтан бірінші сынып. IV деңгейдегі тығызқұлақтық Тақырыбы: «Ш» дыбысын механикалық әдіспен қою, «К» дыбысын барлық буында дағдыландыру, есту қабілетін дамыту «Киімдер».Мақсаты: Сұрақтарға жауап беру, төрт буынға дейін бір тыныста айту; созып, қысқа айу; «Ш» дыбысын механикалық әдіспен қою, «К» дыбысын барлық буында дағдыландыру, артикуляциялық жаттығу,қолының ұсақ моторикасын дамыту, есту қабілетін дамыту аппаратпен, музыкалық аспаптардың дыбысын ажырату.Көрнекі құралдар: суреттер, табличка, компьютер, музыкалық аспаптар.Сабақ барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Дыбыс барма?
  • Сенің атың кім?
  • Сен нешінші сыныпта оқисың?
  • Бүгін ауа райы қандай?


  • Математикалық материал.Сандарды естіп, қайталап суретпен сәйкестендіру
  • Тыныспен жұмыс.
  • Торғайды үрлеу. Бір тыныста ұзақ.Бір тыныста айт.Па бал Папа бала Папапа балапанПапапапа балапанды

  • Дауыспен жұмыс.
  • созып айт қысқа айтПа______ ПаПо______ ПоПу______ Пу

    ПАпаПАпаПАпаПАПАпа
  • Дыбыспен жұмыс.
  • Артикуляциялық жаттығу: «кесе».а) «Ш» дыбысын механикалық әдіспен қою. «Ш» дыбысын айтқанда тілдің екі бүйірі үстіңгі тістерге жанасады. Тілдің ұшы кесе сияқты көтеріледі, бірақ жұмсақ таңдайға тимейді, дауыс жоқ.б) «К» дыбысын барлық буында дағдыландыру.- Буындарды оқы. Буындар жазылған картопты себетке жинау. Ка, ко, ку, ак, ок, ук, ака, ако, око. - Сөздерді оқу. Суретке табличканы сәйкестендіру (есту арқылы).Түлкі, кітап, кірпі, етік, есік. Картинканың ішінен біреуін алып, жоқ картинканы табу.- Сөйлемдерді оқу. Қима мәтінді картинкаға сәйкестендіріп оқу.

    Тілдік емес дыбыстау. Музыкалық аспаптардың дауысын ажырату.

  • Есту қабілетін дамыту. «Киімдер».
  • Қуыршақ далаға шығайын десе дала суық екен. Біз қуыршаққа киінуге көмектесейік. Оқушы қуыршақты киіндіре отырып, киім аттарын айту және не істегенін айту. Мынау көйлек, мынау шалбар, мынау бас киім, мынау жемпір. Мен көйлекті кигіздім, мен жемпірді кигіздім, мен етікті шештім.

    Сабақты бағалау.
  • Сен сабақта не істедің?
  • Мен тыңдадым
  • Мен сөйледім
  • Нұрсұлтан бүгін сабаққа жақсы қатыстың, саған бес деген баға.
  • Қонақтармен қоштас.
  • Алматы облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Талдықорған қаласының облыстық есту қабілеті бұзылған балаларға арнайы мектеп-интернаты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі







    Ашық сабақТақырыбы: «Ш» дыбысын қою, «К» дыбысын дағдыландыру. Есту қабілетін дамыту «Киімдер»

    Сурдопедагог: Байболатова М.Б.







    Талдықорған 2017 ж.
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Байболатова Медина Болатбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-12
    Категория:
    Коррекциялық мектеп
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    2 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560337457
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999