Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақ жоспары 8сынып "Табиғаттан нәр алып"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқушылардың табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейту және оқушылардың табиғатты сақтап-қорғауға, аялап- мәпелеуге баулу.
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
МектепНЗМ ХББ Атырау қаласы
Пән Өзін – өзі тану
Сабақ тақырыбыТабиғаттан нәр алып
Сынып8
Сабақ мақсаты«Табиғат», «Жер», «Су, «Ауа», Топырақ» туралы ұғымдарды кеңейту.
Сабақ міндеттері
  • Оқушылардың табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейту;
  • Оқушыларды табиғатты сақтап-қорғауға, аялап- мәпелеуге баулу;
  • Әдіс-тәсілдерТоптық жұмыс, диалог
    Ресурстар Таныстырылым, бейнематериал, оқулық
    Күтілетін нәтиже
  • Оқушылардың табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсініктері кеңейеді;
  • Оқушылар табиғатты сақтап-қорғау, аялап- мәпелеу маңызды екенін түсінеді;
  • Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған қызмет
    5 минут













    6 минут







    2 минут

    4 минут



    20 минут







































































    3 минут
  • Тақырыпты ашу:
  • Оқушылар табиғаттың сұлулығын көрсететін бейнематериал көріп, келесі сұрақтарға жауап береді:
  • Табиғат сені қандай әсерге бөлейді?
  • Адам мен табиғаттың арасында үйлесім бар ма?
  • Адамның табиғатқа, табиғаттың адамға ықпалы қандай?
  • Аппақ ай, жарық күн, жасыл жапырақ келбеті адамға қандай ой салады? Өздерің осыны бастан кешіп көрдіңдер ме?
  • Мәтінмен жұмыс. Оқушылар Қ. Толыбаевтың «Ақ гүл» әңгімесімен танысып, келесі сұрақтарға жауап береді:
  • Жер-ана деген сөздің құдіретін сезініп көрдіңдер ме?
  • Жерді неліктен күллі тіршіліктің анасына теңейміз?
  • Табиғат пен адам үйлесімділігінің сырын қалай түсіндірер едіңдер?
  • Оқушылар оқулықта берілген жаңа ақпаратпен танысады.
  • Оқушылар А. Сейдімбектің адам мен табиғат туралы ойын оқып, адам мен табиғат арасындағы жарасым туралы ой бөліседі.
  • Топтық жұмыс. 4 топ келесі тапсырмаларды орындайды:
  • Бірінші топ: Таза ауаның маңыздылығы туралы топта талқылап, дәлелдер дайындайды, таза ауа аз болған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде тек таза ауа болған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды.

    Екінші топ: Таза судың маңыздылығы туралы топта талқылап, дәлелдер дайындайды, су таза аз болған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде тек таза су болған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды.

    Үшінші топ: Құнарлы топырақтың маңыздылығы туралы топта талқылап, дәлелдер дайындайды, құнарлы топырақ аз болған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде тек құнарлы топырақ болған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды.

    Төртінші топ: Жануарлар әлемін сақтаудың маңыздылығы туралы топта талқылап, дәлелдер дайындайды, жануарлар әлемін сақтамаған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде жануарлар әлемі сақталған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды.

    Әр топқа екі А3 парағы беріледі. Топтар бірінші А3 парағына дәлелдерді, екінші парақтың бір бетіне жағымды жағдайдағы болжауды, екінші бетіне жағымсыз жағдайдағы болжауды бейнелейді.Әр топ жұмыстарын сыныптың алдында қорғайды. Барлық топтың жұмыстарын тақтада келесі түрде орналастыру керек: Барлық топ жұмыстарын осы үлгіде тақтаға ілгенде мұғалім жағымды және жағымсыз нәтижелер бейнеленген парақтың жағымды жағдай бейнеленген бетін бері қаратып ілуін бағыттап отырады. «Адамзаттың болашағы осындай болуы керек» деп айтады.
  • Кері байланыс: Оқушылар шеңберге тұрып қалауымен келесі сөзерді аяқтайды:
  • Табиғат – мен үшін қуаныш, өйткені...
  • Табиғат – мен үшін денсаулық, өйткені...
  • Табиғат - мен үшін шығармашылық, өйткені...


  • Бірінші топ: Таза ауаның маңыздылығы туралы топта талқылап дәлелдер дайындайды, ауа таза аз болған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде тек таза ауа болған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды

    Екінші топ: Таза судың маңыздылығы туралы топта талқылап дәлелдер дайындайды, су таза аз болған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде тек таза су болған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды

    Үшінші топ: Құнарлы топырақтың маңыздылығы туралы топта талқылап дәлелдер дайындайды, құнарлы топырақ аз болған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде тек құнарлы топырақ болған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды

    Төртінші топ: Жануарлар,өсімдіктер әлемін сақтаудың маңыздылығы туралы топта талқылап дәлелдер дайындайды, жануарлар оларды сақтамаған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде жануарлар,өсімдіктер Бірінші топ: Таза ауаның маңыздылығы туралы топта талқылап, дәлелдер дайындайды, таза ауа аз болған жағдайда адамзатты не күтетіні жайлы болжайды. Және жер бетінде тек таза ауа болған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды. әлемі сақталған жағдайда адамзатты не күтетінін болжайды.
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мухамбетгалиева Айгуль Сериковна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-13
    Категория:
    Өзін-өзі тану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584098307