Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақ жоспары. Жемістер
Материал жайлы қысқаша түсінік: дефектолог мамандарға
Материалды ашып қарау
САБАҚ ЖОСПАРЫМерзімі: Сабақ түрі: жеке сабақСабақ тақырыбы: ЖемістерСабақтың мақсаты: Жемістермен таныстыру, олардың пайдасы туралы айту. Жемістерге сипаттама беру.Тәрбиелік: Қойылған сұраққа жауап беруге үйрету.Дамытушылық: көріп есте сақтауын, түр, түс, көлем бойынша дамыту.Көрнекілік: Жемістердің суреттері. Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру. сәлемдесу2.Үй тапсырмасын сүрау. Баланы мадақтау. 3.Жаңа сабақ1. Жемістерді, шартты белгілерді, көлемін, түсін, түрін қарастыр. Әр жеміске сай шартты белгілерді таңдап астына бос торкөздерге қой. Нейропсихологиялық тапсырма: 1 тапсырма.Баланың сол қолына қызыл, оң қолына жасыл лента тағылады. Бала бұны кеңістікті толық бағдарлап үйренгенше шешпейді. Осы арқылы бала өзінің сол қолы мен оң қолын ажыратып, кеңістікте бағдар ұстауды үйренеді.2. Екі жемісті таңдап алып, түсі, көлемі, түрі бойынша салыстыру. Үлгі бойынша сөйлем құра. Мысалы: апельсин- қою сары түсті, домалақ, орташа. Ал шие- қызыл, домалақ, кішкентай. Дидактикалық ойын: Тыңда және есте сақтаМақсаты: көріп есте сақтауын, көру зейінін дамыту.Құрал –жабдықтар: құстардың заттық суреттері.Сипаттамасы дефектолог үстел үстіне құстардың әртүрін қояды аттарын атап, бала есте сақтау керек. Кейін дефектолог құстарды біртіндеп атағанда, бала суретті көтеруі керек.Саусақ жаттығуларын жасату: Қаз Көз көлге қаз қонады Ертеді балапанын Балалар мәз болады Соққылап алақанынДәптермен жұмыс: жемістердің атауын жазу. Үйге тапсырма: жемістерді қайталап келу.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жумалиева Асел Амантаевна
Жарияланған уақыты:
2020-02-14
Категория:
Логопед, дефектолог
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1581672726