Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Шартты көшу операторлары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Шартты көшу операторлары
Материалды ашып қарау






Күні: 14.12.2018Сынып: 9 а
Сабақтың тақырыбы:.Шартты көшу операторлары.
Басқару жоспары Жоспар мазмұны
Психологиялық тренинг. «Кімнің пікірі, тап!» Мақсаты: Мақсатқа жету жолындағы кедергілерді жеңу дағдыларын жетілдіру.Қатысушы бір оқушы есік сыртына шығады. Қалғандары парақтың бір жағына есімін, екінші жағына айналасындағыларға қарағанда ерекше көрініп тұратын бір сипатын жазады. Парақтар жүргізушіге өткізіледі. Ол авторын айтпай, парақтағы сөздерді оқиды, оны кірген адам кім жазғанын табады.

Оқушыларды қалай топтаймын?Алгоритмнің блок-сызбалары бойынша: сызықтық, тармақталған, қайталану алгоритмдерінің сызбасын таңдау.
Мақсаты:Білімділігі:Шартты көшу операторы” ұғымының алгоритмдік тілде, программалау тілінде ұсынылуы туралы білік-дағды қалыптастыру; Дамытушылығы:If, Then, Else операторларына маршрут бойынша берілген тапсырмаларды орындауды ұйымдастыру арқылы операторлардың қызметін ұғындыру; Тәрбиелілігі: интерактивті жұмыс түрлерін ұсыну арқылы оқушыны ынталануға ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:Шартты көшу операторының If, Then, Else командаларын программа құру барысында тиімді қолдана алады. Кез-келген тармақталған алгоритмге программа құру яғни практикалық дағдылары қалыптасады. Программа құру барысында бір немесе күрделі шарттарды қолдана алады
УақытыМұғалімнің іс-әрекетіНе істеймін?Оқушылардың іс - әрекеті.Ресурстар:

5 мин















3 мин























5 мин 5 мин

5 мин













10 мин











Үй тапсырмасына шолу. Ауырған адам, Жаңбырлы сәт, Жол қозғалысы суреті. Бұл процесс не себептен орындалады? Алдын-алуға бола ма? Қалай?

1. Қызығушылықты ояту.Лунтик мультфильмі. «Лабиринт» Сұрақ: Лабиринттен адаспаудың тиімді жолы бар ма? Қандай? Сен қандай тиімді жол ұсынар ең?

Күннің жадын, сабақ тақырыбын жазу

2. Мағынаны тану.Инсерт әдісі1) Оқулықпен жұмыс.а)Тақырыпты түсініп оқуә) Тақырыптағы негізгі ойды жазуб) өзара талқылау



3. Бекіту.1. Функцияның мәнін есептеп шығарудың программасын құру;2. Блок-сызба бойынша есептің программасын құру;3. Берілген алгоритм бойынша программа құру;Сергіту сәті.Би терапиясы

4. Ой толғау.Көрнекілік әдісі. Бұлт, күн, жауын, қолшатыр, жылдың төрт мезгілінің, төлдердің, торт, робот т.б суреттерден ой түю ұсынылады

5. Үйге тапсырма.Өрнекті шешудің программасын құру.

6. Бағалау.































Сұрақтарға жауап іздейді, талдайды























Оқушылар жуан-жіңішке сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты ашуға ұмтылады.













Оқушылар оқыған мәтіннің нәтижесін әуелі жұпта, сосын топта талқылап, «маған таныс, мен үшін жаңалық, мен бұл пікірге қарсымын, бұл туралы тереңірек білгім келеді» кесте толтырады

















Берілген тапсырмаларды топтасып орындайды.









Оқушылар бой сергітеді, ырғақты жаттығу жасап алады



Оқушылар суретті сызықтық, тармақталу, қайталану алгоритмдері бойынша топтап, ой түйеді.

Суреттер









Мультфильм

















МаркерА- 3Оқулық







































Суреттер





























Кері байланыс. Блоб ағашы, бағалау парағы, асық




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Әйлекова Нәзира Жамағатқызы
Жарияланған уақыты:
2019-06-12
Категория:
Информатика
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560337994
2222
333
444
555
666
7
888
999