Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Шебер сынып жоспар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Шебер сынып жоспары мұғалімдерге керек
Материалды ашып қарау
Шебер сынып

Қатысушылар: МұғалімдерӨткізуші: Жаппарова ЖанарШебер сыныптақырыбы: «Ән-әуез сабағында оқушыларды өнерге баулу,жас таланттардың шығармашылық қабілетін шыңдау»СілтемеМұғалімдерге арналған нұсқаулық,ғаламтор желісі, сабақ үзіндісі ,бейнесюжеттерЖалпы мақсаты:Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып жаңа әдіс-тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізу тиімділігін түсіндіру. Жаңа әдіс-тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы мұғалімдердің шеберлігі туралы бағыт-бағдар беру.Оқу нәтижелері:Осы тақырып мұғалімдерге:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдердің қолдануыБілім беруде әр оқушыға жеке көңіл бөледі:Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануда оқушының білім алу үдерісі алға белсенді жылжитындығына көздері жетеді:Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануда оқушылардың қызығушыларының артуы

Түйінді идеялар:Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында оқушының сыни тұрғыдан ойлауы дамиды;Топпен жұмыс ұйымдастыру балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.Оқушылардың білім сапасын арттыруда жұптық,топтық жұмыс жүргізу барысында жаңа әдіс-тәсілдердің әлеуеті жоғары.

Жаттығулар:І. «Жаңа әдіс-тәсілдер» туралы ой-пікірді ортаға салу.ІІ.Мұғалімдердің ой-пікірлерін толықтыру мақсатында теориялық білімді қосымша беріп отыру.III.теориялық білімді практика жүзінде қолдануын бейне жазбадан сабақ үзіндісі арқылы көрсетуІV. Топтық жұмыс жүргізу «Жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудағы менің шеберлігім» ой-пікірлерін тыңдау.V. Қорытындылау «XXIғасырдың тұлғасының бейнесі»VI. Кері байланыс













Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жаппарова Жанар Руслановна
Жарияланған уақыты:
2019-09-13
Категория:
Музыка
Бағыты:
Сыныптан тыс жұмыс
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1568407527
2222
333
444
555
666
7
888
999