Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ТАБИҒАТТАҒЫ СУ
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материал химия пәні мұғалімдеріне, жаңартылған мазмұндағы білім беру үлгісінде жазылған сабақ жоспары..................
Материалды ашып қарау
Мектеп:Нығметулла Киікбаев атындағы мектеп- гимназиясы
Пән мұғалімі:МЕРЖАНОВА ГҮЛНӘР АЙБЕКҚЫЗЫ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.4 Су
Тақырыбы: §54. Табиғаттағы су
Мерзімі:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты8.4.2.6 -судың табиғатта кең таралғандығын, бірегей қасиеттерін және оның өмір үшін маңызын түсіндіру;8.4.2.7 -судың табиғаттағы айналымын түсіндіру;
Сабақ мақсатыОқушылардың барлығы мынаны орындай алады:судың табиғатта кең таралғандығынОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: бірегей қасиеттерін және оның өмір үшін маңызын түсіндіре алады;Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: судың табиғаттағы айналымының заңдылықтарының өзгерісін сипаттай алады;
Бағалау критерииі Білім алушы:
  • судың табиғатта кең таралғандығын, бірегей қасиеттерін және оның өмір үшін маңызын түсіндіреді;
  • судың табиғаттағы айналымының заңдылықтарының өзгерісін сипаттайды;
  • Тілдік мақсатПәнге тән лексикамен терминология:Су – Вода – WaterТабиғаттағы су айналымы – Круговорот воды в природеСirculation of waterColorless- түссізLiquid- сұйықTasteless- дәмсізMelting points- Қату температурасыboiling points- қайнау температурасыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Су молекуласы .............. Сутек атомдары ішінара .............зарядқа, ал оттек атомы ішінара .................. зарядқа ие.
    ҚұндылықтарЖеке жұмыста- өз бетімен жұмыс орындауЖұптық жұмыста- өзгенің пікірін тыңдау, ортақ шешімге келуТоптық жұмыста- ұжымшылдық, ортақ істің нәтижесінде жауапкершілік көрсету
    АКТ дағдысын қолдануhttps://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/8-synyp/tabihattahy-su
    Пәнаралық байланысГеография, Биология.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланғаніс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы(2-5 минут)Сәлемдесу.Оқушылардың көңіл- күйін сұрау. How do you feel yourself?(then we begin our lesson)Топқа бөлу. Devide the class into three groups. « Мен сені таңдаймын» (I choose you)(А): (S)«4 Pictures 1 Word» Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы су Мұғалімнің сөзі:Бүгінгі сабақта:* судың құрамын, қасиетін;* табиғатта таралуын және айналымын қарастырамыз.



    «Жүрекше»

    Сабақтың ортасы (6-36 минут) (L-R-W): Су молекуласының құрылымы.Watch the video and read the sentence and write the correct words from the box:1-жаттығу( Individual work)Су молекуласындағы химиялық байланыс белгілерін сипаттайтын керек сөздерді қойып, мәтінді толықтыр.Су молекуласы .............. Сутек атомдары ішінара .............зарядқа, ал оттек атомы ішінара .................. зарядқа ие.Дискриптор:Су молекуласының құрамындағы химиялық элементтердің арасындағы байланыстың түзілу типін біледі.ҚБ: Сheck each other (Дәптерді ауыстырады).

    (L-R-W): Судың физикалық қасиеттеріPhysical properties of water. Working in pairs 2- жаттығуCloze Sentences:1. WATER is colorless and _______ liquid. 2.The molecules of water have extensive _______________ bonds resulting to unusual properties in the condensed form. 3. WATER __________________100 °С. 4.WATER ____________________ at 0 degrees. 5. WATER has three different states, liquid, solid and _______, depending on the temperature.Дискриптор:Судың физикалық қасиеттерін біледі.ҚБ: Өзін- өзі бағалау. SELF- ASSESSMENT.«Білім термометрі» (А): Working in group: «SWOT» талдау. Суретте табиғаттағы су айналымы көрсетілген. Осы суреттегі: 1-процесті атаңыздар2-процесті атаңыздар _______________________________________ (b) Табиғатта су айналымының бір процесін алып тастайтын болсақ, қоршаған ортада қандай өзгерістер байқалатындығын өз ойларыңызбен жеткізіңіздер. Дискриптор: Судың булануы немесе будың суға айналуы процессі табиғатта болмаған жағдайда Дүниежүзінде болатын қауіптерді біледі.ҚБ: Бірін- бірі бағалау. «Water drop»


    https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/8-synyp/tabihattahy-su Оқулық Қосымша №1



    ОқулықҚосымша №2















    Қосымша №3
    Сабақтың соңы( 37-40мин)Reflection- I don't understand - I have any questions

    - I understand

    Home assignment Make a model of snowflake and explain why snowflakes always have 6 faces.


    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    МЕРЖАНОВА ГУЛЬНАР АЙБЕКОВНА
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-13
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Конспект
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560411602
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999