Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тақырыбы Судың түрлі күйі. 2сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тақырыбы Судың түрлі күйі. 2сынып
Материалды ашып қарау


Сабақтың тақырыбы: Судың түрлі күйіМектепМұғалімнің аты-жөні: Күні
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.3.3.2 судың агрегаттық күйінің өзгеру үдерісін зерттеу;2.1.2.2 бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);
Тілдік мақсатҮштілділік
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
ҚұндылықОқушылардың бір-бірін тыңдау, көмектесу, сойлесу мәдениетін, татулы, достық сезімдерін қалыптастыру.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдыларыҒаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы
Алдыңғы бөлімСу.Ол қандай екен?
Сабақтың жоспары
УақытЖоспарыланған жұмыс түрлеріРесурстар
Басталуы5 минутҚызығушылықты ояту: Шаттық шеңберіБіз бақытты баламыз,Күннен шуақ аламыз.Жан-жағыма қарап ап,Аздап күліп аламызЖақсы оқып сабақты,Кілең бестік аламыз.Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.1-топ Сұйық-жыдкый-liquid2-топ Қатты-твердый-solid3-топ Бу-пар-coupleМиға шабуыл: Видиоролик су туралыАшық сұрақ - Су неше күйге өзгере алады? - Табиғатта мұз бен буды қайдан кездестіруге болады? -Мұз қалай пайда болады?

1-топ: Сұйық2-топ: Қатты3-топ:Бу



Жаңа білім10 минут









Ой толғаныс (Деігейлік тапсырмаларды орындау)1-топқа Судың суреті беріледі 2-топқа Мұздың суреті беріледі. 3-топқа Будың суреті беріледі. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.











Оқулық,мәтіндер.
Ортасы10 минут









ҚолдануОқулықтағы тапсырмаларды орындау.



Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Көңілді күн"видеожазба
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі



























«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі













Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?




  • Бағалау парақшасы























    Рефлексиялық шеңбер

    Үйге тапсырма: Мазмұндау.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тлепова Нұргүл Тлектесовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-03-25
    Категория:
    Биология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    2 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1553493824
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999