Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тәрбиешінің жылдық есеп қортындысы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Өткен оқу жылы бойынша тәрбиешінің өз жұмысына талдау жасауы
Материалды ашып қарау
Өткен оқу жылы бойынша тәрбиешінің өзін-өзі талдауы.

  • Тәрбиешінәі аты-жөні
  • Еңбек өтілі жалпы 13,6 жыл, оның ішінде пед. өтілі 7 жыл, шағын –орталық тәрбиешісі, санат жоқ.
  • Шағын орталықтың екінші кіші топ тәрбиешісі.
  • Ізденіс тақырып: «Ойын арқылы балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту».
  • Мақсаты: Ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту, жаңа сөздерді меңгерту, үйреген сөздерін тиянақтап, анықтап, әрі байытып отыру, өмірлік оң көзқарастарға тәрбиелеу.
  • Міндеттері::балалардың тәрбиеші әрекетіне қызығушылығын іс жүзінде іске асыру үшін жағдай туғызу;
  • баланың қызығушылығын туғызу;
  • баланың белсенділігін арттыру;
  • оқыту жұмысында балалардың тілін дамыту, сөздік қорларын дамыту, ауызша сөйлеуге үйрете отырып, үйренген сөздерін күнделікті өмірде еркін қолдану, әрі оны күнделікті іс - әрекет кезіндегі тілдік қарым - қатынаста қолдана білуге жаттықтыру.
  • “Денсаулық” білім беру саласы



    2-кіші топ 10-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар4 бала, 40%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 6 бала , 60 %Төменгі деңгейдегі бала – жоқ, яғни 0 %



    Ересек жастағы 3- балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар 2 бала, 67%Орташа деңгейде меңгерген балалар 1 бала , 33 %Төменгі деңгейдегі бала, яғни 0 %

    « Қатынас» білім беру саласы



    2-кіші топ 10-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар – 4 бала, 40%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 6 бала , 60 %Төменгі деңгейдегі бала – жоқ, яғни 0 %



    Ересек жастағы 3 бала Жоғары деңгейде меңгерген балалар2 бала, 67%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 1 бала , 33 %Төменгі деңгейдегі бала, яғни 0 %

    «Таным»білім беру саласы 2-кіші топ 10-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар – 4 бала, 40%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 6 бала , 60 %Төменгі деңгейдегі бала – жоқ, яғни 0 %

    Ересек жастағыЕресек жастағы-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар2 бала, 67%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 1 бала , 33 %Төменгі деңгейдегі бала, яғни 0 %

    «Шығармашылық» білім беру саласы 2-кіші топ 10-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар – 4 бала, 40%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 6 бала , 60 %Төменгі деңгейдегі бала – жоқ, яғни 0 %



    Ересек жастағы 3-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар2 бала, 67%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 1 бала , 33 %Төменгі деңгейдегі бала, яғни 0 %

    «Әлеуметтік орта» білім беру саласы



    2-кіші топ 10-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар – 4 бала, 40%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 6 бала , 60 %Төменгі деңгейдегі бала – жоқ, яғни 0 %



    Ересек балалар 3-балаЖоғары деңгейде меңгерген балалар – 2 бала, 67%Орташа деңгейде меңгерген балалар – 1 бала , 33 %Төменгі деңгейдегі бала – жоқ, яғни 0 %

  • Оқу жылы көлемінде «Айгөлек» тобының балалары сайыстарға қатыса білді: облыстық «Дарын» орталығынан 3-ші орын иеленіп сертификат алған балалар: Нұрланұлы Сұңғыла, Бердібекқызы Айша, Жолдыбек Елікай, Серғазы Шахназ.
  • Тәрбиешінің қатысуы: Мектепшілік әдістемелік кеңесте: «Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудағы тиімді әдіс-тәсілдер» атты баяндама оқылды.
  • «Ұйымдастырылған ертеңгіліктер» Балалар мерекелік ойын-сауықтар мен кештерге қатысып өз өнерлерін көрсетуге:өлең оқуға,ән салуға,би билеуге,ойын ойнауға,ертегі кейіпкерлерін сомдауға қызығып қатысты. Жыл бойы ата-аналардың қатысуымен өткізілген іс-шаралар мен ертеңгіліктер: «Тәрбиеші күні», экологиялық экскурсия «Алтын Күз», ертеңгілік «Күз сыйлығы», «Елбасы Еңселеткен Елорда», «Тәуелсіз Қазақстан», «Қош келдің, Жаңа жыл!», «Аяз Атаның шеберханасы», «Қыз сыны байқауы», «Төрлет -Наурыз!», «Бейбітшілік жасасын», «Әрқашан күн сөнбесін», «1 маусым- Балаларды қорғау күні».
  • Ата-аналармен жұмыс. Ата-аналармен бірлесе отырып мынадай жұмыс түрлері атқарылады: ата-аналар жиналыстары; тәрбиеші-педагогтың жеке кеңесі; отбасы жөнінде мәліметтер толтыру; ата-аналарға арналған ақпараттар бұрышы; әр түрлі тәрбиелік шараларға,мерекелік ойын-сауық ертегілерге қатысу;сауалнама жүргізу,әңгімелесу.
  • Бірінші ата-аналар жиналысында ата-аналар комитетін сайлады. «Тәрбие басы тал бесік», «Бала тазалығы» деген тақырыпрта тәрбиешінің баяндамасын тыңдады .Өз баласына үлгілі ата-ана болуға балабақша және тәрбиешімен тығыз байланыста болуға шешті. Екінші ата-аналар жиналысы «Баланы ерте жастан тәрбиелеу» деп аталады. «Сіз қандай ата-анасыз?»деген тақырыпта сауалнама жүргізілді. Осындай жұмыс түрлері арқасында ата-аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігі артты,балабақша ұжымына деген сенімдік,құрметтеу белгілері жоғарылады.Ата –аналармен “Ал , қанекей аналар “сайысы ,“Тұсау кесу “рәсімі, «Мен баламды қалай еркелетемін “атты рөлді-сюжетті тапсырмалар ұйымдастырылыған ертеңгіліктерде жүргізіліп ұйымдастырылды.
  • Жарияланған мақалалар; Педагогтардың «Инфроурок» сайтында Қарапайым математикалық түсінік сабағы бойынша «Геометриялық пішіндер», тіл дамыту бойынша «Гүлдер», көркем әдебиет сабағынан «Айога», сауат ашу сабағынан ««Ю» әріпі бойынша презентация, жаратылыстану сабағынанм «Мезгіл құбылыстары», «Әскери мамандық түрлері», «Әскери мамандық» сабағына презентация, жапсыру сабағынан «Көкнар», мерекелік іс-шаралар бойынша «Жаңа-жыл», «Наурыз» сабақтары жарияланып «Сертификат» пен «Алғыс хат» және «Марапаттау» қағаздары берілді.
  • Тәрбиешінің қортындысы: Балалармен жұмыс жасау барысында оқу жылы көлемінде алдыма қойған мақсатыма жету үшін бірқатар жұмыстар атқарылды. Балалармен жеке жұмыс жасау жоғарыда көрсетілген мақсаттарға жету үшін көзделді. Балалардың меңгерген және жеткілікті деңгейде меңгерген білім деңгейлері қорытынды білім деңгейіне сай бағаланды деп ойлаймын.
  • 2018-2019 оқу жылына келесі мақсаттар мен міндеттер қойылды.
  • Мақсаты: Тәрбиеленушілердің тілін дамытудың тиімді жолдары
  • -Міндеттері: Сабақта жаңа технология әдістерін қолдана отырып,баланың білімі мен біліктілігін дамыту.
  • Баланың жас ерекшелігіне сай интеллектуалды мүмкіндіктерін, білім, дағды, іскерлік денгейлерін, сабаққа дайындық деңгейін көтеруге;
  • Қабілеті жоғары және төмен балалармен саралау жұмыстарын іс жүзіне асыру, білім алушыларды тұлға ретінде қалыптастыру.
  • дарынды,қабілетті балалардың шығармашылығын дамыту арқылы нәтижеге жету;
  • Баланы жеке тұлға ретінде тәрбиелеуде, оның жан дүниесінің рухани баюына, азамат,тұлға ретінде қалыптасуына қол жеткізу. 










  • Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігіГлубокое ауданы«Малоубинка ортамектебі»КММ

















    САРАПТАМА«Ручеек»шағын орталығының мектепке дейінгі тәрбие және оқыту тобының тәрбиешісі: Бельдеубаева Гульден Калеловна



































    2017-2018ж

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Бельдеубаева Гульден Калеловна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-03
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Оқу жылы
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1546502584
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999