Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тема: "Неопределенная форма глагола" 3 класс
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дидактическая структура урока. 1. Дидактическая структура урока I. Организационный момент. II. Актуализация опорных знаний о глаголе. III. Постановка познавательной задачи, с целью самостоятельного определения учащимися темы и основных задач урока. IV. Открытие новых знаний. Исследовательские работы V. Физминутка. VI. Применение новых знаний для решения учебно-практических задач. VII Самостоятельная работа VIII. Итог урока. Рефлексия. IX. Домашнее задание.
Материалды ашып қарау






САБАҚ: Мектеп: Ю.Сареми атындағы №107 мектеп-лицейі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Миркасимова Зулхумор Илхамжановна
Сынып: 7Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар оқушылар саны:
Бөлім атауы Қазақстан қорықтары.
Сабақтың тақырыбы Алтынемел ұлттық саябағының кереметі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 6.1.1.1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін ішінен тірек сөздерді таба аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады: Тірек сөздер арқылы мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты болжай алады;Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;
Бағалау критерийлеріТірек сөздерді таба алады.Мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілген мәселені болжай алады.
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: көлем, құры, сазан, бұлақ, молайту, құнды, парыз, бекіре,қамысты, күзет, қорықшы Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің болжауым бойынша келесі бөлігінде ………………………….. баяндалады
Құндылықтарды дарыту шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;жауапкершілік;
Пәнаралық байланыс География
Алдағы оқу Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжай алады
Жоспар
Жоспарланат ын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дерек көздер
Сабақтың басы 3 минут







5 минут













Сабақтың ортасы12 минут























15 мин.



























Сабақтың соңы5мин.
Ұйымдастыру кезеңі: «Гүлмен тілек» әдісі арқылы оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. Сандармен 3 топқа бірігеді.Ширату жаттығуы: «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты ашу. 1. «Қорық» деген не?2. Қорықта не болады?3.Қандай қорықтарды білесің ?







1-тапсырма ЖЖ(жұптық жұмыс) «Stop kadr» әдісі арқылы бейнетаспадан мәтінді тыңда, қай ұлттық саябақ туралы айтылған? «Әншіқұм» Қазақстанның қай қорығында орналасқанын болжа.

Дескриптор
  • Бейнетаспадан мәтінді тыңдайды
  • Тыңдалған мәтінді болжай алады ҚБ:смайлик әдісі арқылы бағалаймын


  • 2- тапсырма (ЖЖ) жұптық жұмыс «Қос диаграмма» әдісі :«Ақсу­Жабағылы» қорығы мен «Алтынемел» саябағының ерекшеліктерін,көтерілген мәселені анықта. (Зерттеу дағдысы)1. Негізгі ақпаратарды анықтай алады.2. Қорық пен саябақ ерекшеліктерін айта алады; 3. көтерілген мәселені айта алады

    ҚБ:смайлик әдісі арқылы бағалаймын <Object: word/embeddings/oleObject2.bin> Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс; Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы  Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;  Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;  Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. Оқушылар сабақ барысында нені үйренгенін, не қызық болғанын, не қиындық туғызғаны туралы ойларын айтады
    Гүлдер











































    смайликтер<Object: word/embeddings/oleObject3.bin>



















    смайликтер

    <Object: word/embeddings/oleObject4.bin>
    Қосымша ақпарат
    Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
  • Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, көшіріп жазады.Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
  • «Қазақстан қорықтары» тақырыбында таныстырылымдайындайды





    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



    Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
  • Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, көшіріп жазады.
  • Смайликтер арқылы бағалаймын
  • География АКТӨмір бойы оқуға дағдыландыра отырып, ұлтжандыққа баулу
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?апсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шодибекова Мархабо Анарматовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-10
    Категория:
    Русский язык
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583816191