Материалдар Тест жұмысы
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Тест жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: тыңайтқыштардың түрлерін ажыратады. Оқушылардың басым бөлігі: органикалық тыңайтқыштардың маңызын айтады. Кейбір оқушылар:органикалық тыңайтқыштар мен минералдық тыңайтқыштардың ерекшеліктерін түсінеді.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
02 Қараша 2018
1056
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Биология кабинетінің жоспары
Илембаева Айгерим Муратовна
02 Қараша 2018
1688
11
Ғылыми-педагогикалық журналдармен, оқулықтармен қамтамасыз ету Биологияпәні бойынша құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағдарланған тапсырмалар, бақылау жұмыстарын, үлестірме материалдарын дайындау Биология пәнінен практикалық сабақтар өткізу. Пән апталығын өткізу Қолданбалы курс, факультатив сабақтарын өткізу Олимпиадаға дайындық жұмыстарын жүргізу
Биология
Барлығы
Басқа
Ашық сабақ "Қанайналым шеңберлері"
Илембаева Айгерим Муратовна
22 Қырқүйек 2018
526
4
Қанайналым мүшелер құрылысы туралы білімдерін кеңейту. Қанайналым шеңберлерінің мәнін, олардың адам ағзасындаңы мәнін түсіндіру Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызын ағзада орналасуын, құрылыс ерекшеліктерін, атқаратын қызметін оқушылар білетін болады. Қанайналым мүшелерінің адам өміріндегі маңызы туралы білімнің негізін салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Жұптық, жеке жұмыста шапшаңдыққа үйрену. Оқу үдерісінен оқушылардың қалыс қалмауы. Сұрақтарға жауап беру, дәптермен жұмыс, практикалық жұмыс, терминдермен жұмыс, биологиялық есеп. 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Жұптық жұмыс Қанайналым жүйесі тақырыбына берілген материалдар: « Адам анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы» жұмыс дәптері
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
танымдық сайыс "Сыйластық пен татулықтың символы"
Илембаева Айгерим Муратовна
22 Қырқүйек 2018
587
2
Аққулар 3-9 жұмыртқа салады. 38-45 күнде балапан өргізеді. Ұясының ені 2 метрге жетеді. Жұмыртқа шайқайтын-аналығы. Бұл кезде аталығының жарғақ құлағы жастыққа тимей жұбайына жем тасумен болады. Аққудың дене қызуы41- 42С, ал жүрек соғысы 260-300 болады. 10-оқушы: Құс жұмыртқасының жауы – жылан. Ол жұмыртқаны көрсе бітеу жұтады, таңдамайды, талғамайды, халық арасында «жылан екеш жыланға дейін аққудың жұмыртқасына тимейді екен» дейді. Бірақ шындығына келсек аққу жұмыртқасы өте үлкен болғандықтан, жылан оны жұта алмайды. 11- оқушы: Аққудың балапанын- көгілдір дейді. Анасындай аппақ болмаса да көгілдірдің көркемдігі көз тоярдай ерекше. Тіпті өспей-ақ осы қалпында тұра берсе деген ой еріксіз есіңе түседі. «Бесік баласы бес түлейді» деген мақалға сай, олда 3-4 түлеп барып, шын аққуға айналады. Көгілдір 4 жасқа дейін ата-анасының жанында жүреді. Айналайын қарағым кекілдім –ай, Балапаны аққудың секілдім-ай, деген халық өлең жолдары аққуға деген адамдардың сүйіспеншілігінен туған. 12-оқушы: Төрт жасында аққу толысып, иір мойын, қызыл аяқ, пісте мұрын, сүмбіл қанатты нағыз құс төресіне айналғанда аталық, аналық болып жұп құрайды. Аталық аққуды «саһар» дейді. Қорытынды: Мұқағали Мақатаев: ... Аққу боп неге ғана жаралмадым, Адам боп өзіме‑өзім сыймай барам. Аққулар, алданыш па ең, арман ба едің? Қош енді, қанатым жоқ самғар менің! Нуларым сыңси жылап қалды‑ау менің, Суларым жетімсіреп қалды‑ау менің! Қазақ халқы обал- сауап, адал-арам ұғымдарын ұрпақтар бойына сіңіріп келген. Құрандағы 6666 аяттың 140- тан астамы қоршаған дүниені таза сақтауға арналған. Татулықтың паш етіп жүр аққу құсым‑аруым, Халқым оған оқ атпаған, кеземеген қаруын. Аққу келсе сағынып туған жеріне, Жас балаша
Биология
Барлығы
6 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері