Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Тіктөртбұрыш.
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Геометрия Уақыты:Кабинет: Сабақ 8
Сабақтың тақырыбыТіктөртбұрыш.
Жалпы мақсаттар

Оқушылар тақырып туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы топпен орындауға дағдыланады

Оқыту  нәтижесіСыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.Топта жұмыс жасауға қалыптасады


Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыОқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтауҚызығушылығын дамыту

а). Фигураларға қара. Аттарын ата.ә) Ауызша есептеулер. 1. Сөйлемнің қайсысы дұрыс? А). Тіктөртбұрыштың ауданы – бұл оның қабырғаларының ұзындығының қосындысы.Ә). Тіктөртбұрыштың периметрі – бұл оның өзіне сыйғызатын аудандар бірлігінің саны.

Жаңа сабақМағананы ашу арқылы Аквариум әдісін қолдану 1 топ Тіктөртбұрыштың диагональдары тең болады.2 топ Егер параллелограммның диагональдары тең болса, онда ол тіктөртбұрыш болады. Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы Аквариум әдісін пайдалану Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді1 Анықтама: Барлық бұрыштары тік болатын параллелограмды тіктөртбұрыш деп атайды.Анықтамадан тіктөртбұрыш параллелограмның дербес жағдайы екені белгілі, олай болса параллелограмның барлық қасиеттері тіктөртбұрыштың қасиеттері болады. Онда «параллелограмм» сөзінің орнына «тіктөртбұрыш» деп қойып қасиеттерін айтып шығыңдар. (Оқушылардан сұралады)

1-қасиет: Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең

2-қасиет: Диагональдары оны тең екі үшбұрышқа бөледі

3-қасиет: Диагональдары қиылысу нүктесінде тең екіге бөлінеді.

4-қасиет: Бір бұрышының биссектрисасы тең бүйір үшбұрыш түзеді.Тік төртбұрыштың белгілері:

1 белгісі: Егер параллелограмның диагональдары тең болса, онда ол тіктөртбұрыш болады.Берілгені: АВСД параллелограмм АС=ВДДәлелдеу керек: А=В=С==90Дәлеледеу:АС= — шарт бойынша, параллелограмм қасиеттері бойынша АО=ОС, ВО=, АО=ОС=ВО. ΔВОС, ΔАОВ- теңбүйірлі үшбұрыштар, бұдан <2=<4. <1=<3. Ал ΔАВС- ның ішкі бұрыштарының қосындысы

<3+<1+<2+<4=1800

2 (<1+<2)=1800

<1+<2=900 <АВС=900

Онда А=В=С==900 теорема дәлелденді. 2 белгісі: Егер параллелограмның бір бұрышы тік болса, онда ол тіктөртбұрыш болады. 3 белгісі: Егер төртбұрыштың үш бұрышы тік болса, онда ол тік төртбұрыш болады.Тіктөртбұрыштың төбелері арқылы өтетін шеңбер болады. Оның центрі диагоналдардың қиылысу нүктесі болады.Кiм жүйрiк» «Аялдама» ойыныБойынша тақырыпты ашу үшін тапсырмалар арқылы тақырыпты талдау және төмендегі есепті шешуПрактикалық тапсырма Берілгені: АВСД- тіктөртбұрыш. Р= 2,8 см АВ : ВС = 3:4 Табу керек: АВ ВС- ? Шешуі : АВ =3х, ВС= 4х АВ+ ВС= Р : 3х+4х =2,8:2 7х = 1,4 х = 0,2 Жаңа сабақты түсініп мағанасын ашу , ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сақина саламақ әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар беру, олар сол сұрақ арқылы түсініктері салмақты түрде айта біледі

Сабақты бекітуТолптық жұмысБерілгені:АВСД тіктөртбұрыш АВ=(АД-2,5)м Т/К: Р=?Шешуі:Р=2 (АВ+АД) АВ=15-2,5=12,5м Р=2 (15-2,5)=2∙27,5=55 Жауабы:55м Берілгені:АВСД тіктөртбұрыш Р=24 мШешуі: АВ=х деп белгілесек АД=2х Р=2(АВ+АД) 12 =3х х=4 АВ=4м. АД=8м

Жауабы: 4м, 8м Берілгені:

АД-АВ=3 дм

АД: АВ=5:3

Т/К: АВ, АД-?

Шешуі: АД=5х, АВ=3х

5х-3х=3

2х=3

х=1,5

АД=5∙1,5=7,5 АВ=4,5

Жауабы:7,5м, 4,5 мБерілгені:АВСД тіктөртбұрыш <САВ=360

АВ<АДТ/К: <АОВ-?

Шешуі:ΔАОВ- теңбүйірлі.

<ОАД=<ОДА=360

<АОВ-ΔАОД-ның сыртқы бұрышы, бұдан <АОВ=2∙360=720

Үй тапсырмасы№ 8, 13 бет.Оқушылар күнделіктеріне жазады
 БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады


















Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Ташпулатова Тойшыкул Исраиловна
Жарияланған уақыты:
2019-05-24
Категория:
Геометрия
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1558701762
2222
333
444
555
666
7
888
999