Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
топырақ экологиясы
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау




Мектеп:С.Сейфуллина
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Жанысбаева Г.А
Сынып: 7Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Топырақ экологиясы
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсыну
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар:


Топырақтардың экологиялық проблемаларын анықтайды,жіктейді.


Оқушылардыңбасымбөлігі:


Топырақ эрозиясының шығу себептеріне талдау жасайды.


Кейбіроқушылар:


Топырақтардың экологиялық проблемаларына түсініктеме бере алады
БағалаукритерийіТопырақтардың экологиялық проблемаларын анықтайды.Топырақ эрозиясының шығу себептерін талқылайды.Топ арасында бірін – бірі тындайды ,ой бөліседі.
Тілдік құзіреттілікТақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.Топырақтардың ластануы,қалдықтар қоймасынатерминдермен жұмыс жасайды.Терминдер:эрозиясы.
Құндылықтарға баулуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
АҚТ қолдану дағдылары:Интерактивті тақта ,слайд.
Пәнаралық байланысХимия
Алдыңғы білімТопырақ
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар

Ресурстар
Сабақтың басталуыҰйымдастыру кезеңі: - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.Психологиялық ахуал туғызу.Музыка Ф.Шопен«Көктем вальсы»

Слайд.

Сабақтың ортасы Білу және түсінуЖеке жұмыс «Топырақ экологиясы » видеоКесте толтыру «Ақиқат», «Жалған»

I-тапсырма.Топтық жұмыс. Сарамандық жұмыс1. Жел эрозиясы 2.Су эрозиясы 3.Топырақтың құнарлығының төмендеуіБағалау:Жетістік ұшбұрышы




Сызба қағаздар





























Топырақ,Тыңайтқыш.


Сабақтың аяқталуы





Кері байланыс



Жаңа сабақты бекіту.Слайд арқылыҮй тапсырмасы«Топырақтың экологиялық проблемалары» /реферат/

«Рефлексиялық нысана»






Қосымша ақпарат

СаралауСізқосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
Сабақ бойынша рефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіругекөмектесетін не білдім?




























































































































1.Топырақ деген не?

2.Жұқа топырақ қабаты алғаш қай кезде пайда болған?



3.Топырақтану ғылымының негізін кім қалады?



4.Топырақ құрайтын факторларды ата ?



5.Шұбалшындар топырақты қалай өңдейді?

6. Құрылымды топырақ қандай топырақ?

7.Түсіне қарай нешеге болынеды?

8.Топырақтың механикалық құрамына нелер жатады?







ДиктантЖеке 12 бет/слайдГрафикалық диктант.1.Топырақтану ғылымының негізін орыс ғалымы............................. қалады.

2.Ол топырақ түзілу процесінің ......................... байланысты екенін анықтады.

3.Оларға: бастапқы аналықтау жыныстар, ............, ............, уақыт және ................ мен ....................жатады.

4.Кейін ғылыми зерттеулердің нәтижесіне байланысты бұларға су (......................, жерасты суы)және ................................. қосылды.









Керекті сөздер:(В.В.Докучаев,бес фактор,ауа райы,жер бедері,өсімдіктер,жануарлар,топырақ суы, адамның шаруашылық әрекеті)



















Бумага бір бірін /12 шт/



Топырақ



Сипаттама



түрлері







1ҚаратопырақаҚұрамындаминералдытұздаркеңтаралған. Өсімдіктерге









зиянды.













2Сұрғылт түстіb

Топырақтыңбеткіқабаты, бұлқабаттаөлгентірі



топырақ



организмдердіңқалдықтарыжиналып, қарашіріктүзеді.









Қарашірікқаншалықтыкөпболса, соншалықтыөсімдіктер









нәрлізаттарға толы болады.

3Құмды топырақcТопырақтасаздаркеңтаралған. Жаңбырболмағанкезде,









саздарқатады да, тассияқтықаттыболады. Ал жауынды









күндері саз байланғанкүйдеболады да, сулардытереңге









қарай өткізбейді. Сондықтансулартұрыпқалады да,









өсімдіктердіңтамырларышірибастайды. Өсімдіктердің









өмір сүруіне қолайсыздау .

4Саздытопырақd

Нәрлізаттарғакедейболыпкеледі, себебіжоғарғы









қарашірік қабаты жұқа. Топырақтаылғалжиналып, шіруге









ықпалетеді.

5Сортаң топырақeБұл топырақтарда құмдар кең таралған және бөлшектері









әлсізжалғанған, өсімдіктердіңтамырларыныңбекінуі









қиынға соғады. Мұндайтопырақтар тез жылынадыжәне









құрғақболады. Өсімдіктер аз таралған.







1 -__ 2-__3-__ 4-__ 5-__































































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жанысбаева Кульбаршын Асембаевна
Жарияланған уақыты:
2019-06-07
Категория:
География
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1559895471
2222
333
444
555
666
7
888
999