Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Трапецияның ауданы
Материал жайлы қысқаша түсінік: математика пәні мұғалімдеріне арналған
Материалды ашып қарау
Ұзак мерзімді жоспардың атауы: Аудан Мектеп:15 ҚМГКүні Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Ж.БСыныбы Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТрапецияның ауданы
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)8.1.3.13 трапецияның ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады;
МақсатыТрапецияның ауданы туралы түсінік алу. Есептер шығарғанда қолдана білу.
Бағалау критерийі:Оқушылар:
  • Трапецияның ауданын есептеу формуласын біледі және қоданады.
  • Қолданбалы есептерді шығаруда трапецияның аудандарын есептеу формулаларын қолдана алады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар фигуралардың аудандарын табуға байланысты терминдерді біледі (аудан, табан, биіктік, қабырғаның ұзындығы, периметр, бұрыштың синусы, диагонал және т.б.)Пәнге қатысты лексика мен терминология:Тіктөртбұрыштың, параллелограмның, трапецияның және ромбының аудандарының формуласы.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Тең көпбұрыштардың аудандары тең.
    Құндылықтарды дарытуОсы сабақта жоспарланған жұмыстар арқылы құндылықтарды дарыту жүзеге асады. Оқушыларға есептер шығару үшін шығармашыл болуы керек. Жұптарда жұмыс істеу арқылы, оқушылар жаупкершіліктері артып, әріптестерін тыңдап, ойларымен алмасып, пікірталастарға қатысуды үйренеді. Оқушылардың танымдық қызығушылығын туғызу. Өзара бағалай білуге үйрету. Ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарКөркем еңбек: фигуралар оөлшеміГеография: Жер формаларының аудандарыАғылшын тілі: терминдер
    Алдыңғы білімҮшбұрыштың, тікбұрыштың, квадраттың, параллелограмның, , ромбтың ауданын есептеу формулалары.
    Күтілетін нәтижеА. Трапецияның қасиеттерін біледі, дайын формуланы қолданып есептер шығара алады.В. Трапеция ауданын есептейтін формуланы біледі, орта деңгейдегі есептер шығара алады..С. Формуланы қолданып есептер шығара алады.
    Керекті жабдықтарАКТ мүмкіндігі, оқулық, презентация, әдістемелік құралдар, үлестірме парақтары, бояу қарандаштар, бағалау парақтары
    Сабақ барысы
    Сабақ кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресустар
    Сабақтың барысыI.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Оқушылармен бірге сабақ мақсаты тұжырымдалады.Одан кейін бағалау критерийлерін айтады. Мұғалім оқушыларды сабақ жоспарымен таныстырады.
  • Өткенді қайталау
  • Жаңа сабақ
  • Дайын сызбалар бойынша есептер.
  • Есептер шығару.
  • Топпен жұмыс.
  • Өздік жұмысы.
  • Сабақты қорытындылау.
  • Презентация1-2 слайдтар

    Сабақтың басы:

    Өткенді қайталау





























    Жаңа сабақ


    Презентация3-4 слайдтар



    Өткенді қайталау арқылы жаңа сабақты меңгеруінұйымдастыру. Оқушыларды жұптап жұмыстандыра отырып оларға түрткі сұрақтар қою 1.Трапеция дегеніміз не?2.Трапецияның қандай түрлерін білеміз? Сабақтың тақырыбын анықтау. Сабақтың мақсатымен, табыс критерилерін оқушылармен бірге құру. Оқулық, Презентация5-6 слайдтар

    Сабақтың ортасыДиалогтық оқыту: зертеушілік әңгіме, топтық әңгіме, жоғары деңгейлі сұрақтар беру. Трапецияның басқа да қасиеттері туралы ресурстар беру.1.Трапецияның ауданы туралы теореманы тұжырымдаңыз;2.Дәлелдеуін А3 форматына түсіру;3. № 254,257,262 №255,256,263Маршруттық карта бойынша тапсырма беруСергіту сәті: Аю отыр партада әнін орындатуТест тапсырмасынорындатуОқулық, Презентация7-10 слайдтар
    Сабақтың соңыСыни тұрғысынан ойлау әдісі: 5-жолдық өлең жазу. Арасындағы айырмашылық әдісі арқылы трапеция мен параллелограмның қасиеттерін салыстыру; ыстық орындық әдісі бойынша сұрақтарҮй тапсырмасы: №266. эссе жазып келуОқушыларды мадақтау, болашаққа сенім білдіруОқулық, Презентация11 слайд
    Сабақ бойынша өзгертулерКелесі сабақта оқушыларға жеке - жеке критерий арқылы тапсырмалар беру. Маршруттық картамен жұмыс орындату. Өзара бағалау мен өзін-өзі бағалауды көрсету. Табыс критерилерін өздеріне жасаттыру.



    ДифференциалдауБағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сабақ барысында өздеріне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында, есепті шешу және талқылау жолдарын бақылап, үйренеді. Топтық талқылауда барлық оқушының қатысатынына, білімі төмен оқушылардың басқалардан тәуелді болмауына сынып оқушыларның сенімді болуы жоспарланған. Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауы сабақтың өн бойында жүргізіледі – мұғалім жұмыстардың орындалуын бақылайды, ауызша түсініктемелер береді. Оқушылардың сабақтағы әрекеті мен талқылауға қатысуы және басқа да іс-шаралардағы белсенділігін бақылай отырып бағалайды. Жұмыс орындалғаннан кейін топтардың бір-бірін бағалауы. Оқушылардың жеке жұмыстарын мұғалімнің бағалауы.Сабақта техника қауіпсіздігі ережесін сақтау. Оқушылардың әрбір іс-әрекеттеріне бөлінетін уақыттарды тиімді ұйымдастыру. Тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай таңдау.

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ахметова Жанар Бегдуллаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-05
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Презентация
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559717420
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999