Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Трапецияның ауданы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге, студенттерге
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар:Мектеп: Ә.Махутов атындағы мектеп-балабақша кешені
Күні: 30.01.2020Мұғалімніңаты-жөні: Төлегенова А.С
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыТрапецияның ауданы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.3.13 трапецияның ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады;

Сабақ мақсаттарыБілу және қолдану.
  • Трапецияның ауданын табудың формуласын біледі және қолданады:
  • Трапецияның ауданы мен басқа да элементтері бойынша биіктігін табады.
  • Синтез.
  • Жеке жағдайларды қарастыра отырып, жалпы формуланы шығара алады.
  • Анализ.
  • Трапецияның ауданын тауып формуласын қорытып шығара алады:
  • Күрделі есептерді талдай отырып шығара алады.
    Тілдік мақсаттарОқушылар:- фигуралар аудандарының формулаларын ауызша тұжырымдайды;- формулаларды түсінгенін тексеру үшін сұрақтарды тұжырымдайды;- фигуралар аудандарының формулаларын қорытуды түсіндіреді;- есептердің шешімдерінің қадамын сипаттайды.Пәнге тән лексика мен терминология:- шама, өлшем бірлігі;- ауданы, ұзындығы, ені; - периметр, жарты периметр; - жай фигура, жазық фигура; - тең шамалас, тең құрамдас,тең фигуралар;- көпбұрыш ауданы;- төртбұрыш ауданы;- параллелограмм ауданы;- квадрат ауданы;- тіктөртбұрыш ауданы;- ромб ауданы;-үшбұрыштың ауданы.-трапецияның ауданы.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: квадрат/тіктөртбұрыш/параллелограмм/ромб/ ауданын анықтау үшін ... қажет- ...формуланы қолдану үшін ..... қажет.- егер квадраттың қабырғасын k есе қысқартса, онда ауданы ….- тең шамалас ... бөліңіз.

    Құндылықтар-ды дарытуТоптық және жұппен жұмыс жасата отырып оқушыларда өзара сыйластық, сенімділік,қарым-қатынасты қалыптастыру
    АКТ қолдану дағдылары
  • Интерактивті тақта, презентация, видеоролик
  • БастапқыбілімАуданның қасиеттері.Параллелограмм мен ромбының анықтамалары.Параллелограмм мен ромбының қасиеттері.Фигуралардың теңдігі.Тең шамалы фигуралар.Тең құрамдас фигуралар.Параллелограмның ауданыҮшбұрыштың ауданы.
  • Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы3 минҰйымдастыру кезеңі.
  • Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендеу.
  • Психологиялық дайындық
  • Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық бәріміз Арайлап атқан күнге
  • Топқа топтастыру.
  • Үй тапсырмасы:
  • Қайталау.Ой қозғау1. Квадраттың ауданы қандай формуламен есептеледі ?2. S = ab қай фигураның ауданының формуласы ?3. Диагональдары бойынша ромбының ауданын қалай табамыз?
  • Параллелограмның ауданының формуласы ?
  • қай фигураның ауданы ?


  • Презентация
  • Сабақтың ортасы 15 мин











































































    Топтық жұмыс 10 мин





















































    Сергіту сәті 3 мин
    Жаңа сабақ. Трапецияның ауданы. “Сұрақты ұстап ал” (трапеция жайында сұрақтар қойылады).<Object: word/embeddings/______Microsoft_PowerPoint1.sldx>



    <Object: word/embeddings/______Microsoft_PowerPoint2.sldx>





    1-есеп. Егер тең бүйірлі трапецияның ауданы 44 см2, ал табандары 8 см және 14 см болса, трапецияның бүйір қабырғасын табыңыз.2-есеп. Трапецияның табандары 15 см және 21 см, ал биіктігі 12 см. Трапецияның ауданын табыңыз.3-есеп. Трапецияның орта сызығы 16 см, биіктігі 15 см. Трапецияның ауданын табыңыз.4-есеп.Ауданы 256 см, биіктігі 5 см болатын трапецияның орта сызығын табыңыз. Сәйкестендіру тесті.<Object: word/embeddings/______Microsoft_PowerPoint3.sldx>



    Жалған, шынәдісі



    Презентация






    Жұптық жұмыс

    2 мин


    №1Трапецияның параллель қабырғалары 60см және 20см, ал бүйір қабырғалары 13см және 37см. Трапецияның ауданын табыңыз.№2.Көршілес екі кіші қабырғасы 6см-ден, ал үлкен бұрышы 135 болатын тік бұрышты трапецияның ауданын табыңыз.№3.Берілген тең бүйірлі трапециямен тең құрамдас: 1) параллелограмм, 2) тік төртбұрыш салыңыз.





    Қосымша 1
    Жеке жұмыс 3 минОқулықпен жұмыс № 2,3,4,9,10 есептерді орнында отырып шығарып, тексерту.Геометрия. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық, В.А.Смирнов, Е.А.Тұяқов, – Алматы: Атамұра, 2018.





    Сабақтың соңы3 мин


    Сабақты қорытындылау.Үйге тапсырма: № 6, 7Рефлексия.«Бағдаршам » әдісі.Оқушылар қолына 3 түрлі түсті(қызыл,сары,жасыл) таяқшалар таратылады. Олар бүгінгі сабақты сол таяқшаларды көтеру арқылы бағалайды.




  • Презентация
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.АКТ-мен байланыстар
    Саралау тапсырмалары топтық жұмыстардың әр кезеңінде беріледі. Топтық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады.
  • Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды смайликтермен мадақтау. Топты мөр басу арқылы бағалау. Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
  • Оқушылармен сергіту сәті жүргізіледі.








    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Төлегенова Айымгүл Сәуірбайқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-01-30
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1580401816