Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Түйндесулер
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге, тәжірибемен бөлісу
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:1 тарау Мектеп: «Сұңқар орта мектебі МДШО»КММКүні: 14.12.18 Мұғалімнің аты-жөні: Мухамеджанова Г.К.Сынып: 9 Қатысқандар: 9 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Түйіндесулер.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Сабақтың мақсатыБілу: түйіндесулер туралы жалпы мағлұмат аладыТүсіну: түйіндесу түрлері және біртіндеп өтуі туралы түсінедіҚолдану: түйіндесу түрлерін және анықтауды үйренеді
Бағалау критерийіБарлық оқушылар: шеңберсызармен жұмыс жасай алады; сызғыш, қарындаштарды пайдаланады.Оқушылардың басым бөлігі: қарындаштың түрлерін және даярша, сабаққа керек құрал жабдықтарды қолданады.Кейбір оқушылар: сызба тілінде оқи алады,сызба түрлерін ажыратады.
Тілдік мақсаттарПəнге қатысты сөздік қор мен терминдер. Түйіндесу (біртіндеп өту) доғасы, сопақша (овал)Негізгі сөздер мен тіркестер: пішін (төртбұрыш, сопақша,үшбұрыш), қайталау, дайындау форма, өлшем, үлкен, кішкентай, таңдап алу.Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:Талқылауға арналған сұрақтар: • шеңберге жанама түсіру деген не?• шеңбер дегеніміз не?• Өзіңіз жасаған үлгіні сипаттап бере аласыз ба?Неліктен екенін айта аласыз ба?Сіз бұл үлгіні неге таңдадыңыз?Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Сіз … неліктен екендігін айта аласыз ба? Сіз осы тапсырманы қалай орындадыңыз?
Құндылықтарға баулу
  • Достарының пікірін тыңдайды, оған қолдау көрсету, құрмет құндылығы қалыптасады;
  • Топта жұмыс жасау және бірлесе жұмыс жасау арқылы ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылдық құндылығы қалыптасады;
  • Сұрақтарға жауап құрастыруда, белгілерін ерекшеліктерін зерттеу арқылы өмірбойы білім алу баулу
  • АКТ дағдыларыАКТ дағдылары қолданылмайды
    Пəнаралық байланысГеометрия-шеңбер, радиус, сызықтар, түзу
    Алдыңғы білімРадиус және сызықтар, шеңбер туралы білімдері бар
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы10 минПсихологиялық тренинг «Ашық микрофон» әдісі Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, қасындағы сыныптасына сипаттама береді. Үйге берілген тапсырманы тексеру, бағалау.«Сұрақты қағып ал» әдісі. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған адам қапшықтағы сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға 2 балға лақтырады. Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.Ребус шешу едуе реалОқушылар сабақ тақырыбын ребус шешіп ашады.Сабақ мақсатын айқындау.Миға шабул әдісі. Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушыларды жаңа тақырыпты меңгертуге жетелейді:
  • Сызық, түзу дегеніміз дегеніміз не?
  • Ол не үшін керек?
  • Оларды қалай жасайды?
  • Сызбада жасап көрдіңіздер ме?
  • «Түйіндесу» деген сөз нені білдіреді?




  • микрофон





    Фасоль қапшығы

    Сабақтың ортасы25 минЖаңа сабақ.Мәтін меңгеру.Түйіндесулер.Екі шеңбердің радиусы берілген доғамен түйіндесуін тұрғызу.Түйіндесулер. Шеңберге жанама тұрғызу. Бір сызықтың екінші бір сызыққа біртіндеп жатық орналасуы түйіндесу деп аталады.Радиусы Р шеңбер доғасы, л түзуі, түйіндестіру доғасының радиусы Р берілген. Түйіндестіру доғасының центрін табу үшін л түзуіне паралелль Р қашықтықта түзу, шеңбер доғасының центрі О1-ден радиус (Р1+Р)-ге тең көмекші доға жүргіземіз.Көмекші сызықтардың қиылысу нүктесі О-центрді береді. О-нен л-ге перпендикуляр тұрғызамыз түйіндесу нүктесі М-ді табамыз. 2-ші түйіндесу нүктесі ОО1 кесіндіснің берілген шеңбер доғанын қиылысатын Н нүктесін табамыз. Табылған М және Н нүктелерінің радиусы Р доғамен қосамыз. Түйіндесулер. екі түзудің радиусы берілген доғамен түйіндесуін тұрғызу. Түйіндестіру доғаның центрін табу.үшін Л12 түзулеріне паралелль Р қашықтықта түзу жүргіземізОсы түзулердің қиылысу нүктесі центрі болады. О-нен Л1 мен Л2 перпендикуляр түсіріп, түйіндесу нүктелерңн табамыз. Табылған нүктелерді радиусы Р-ға тең шеңбер доғасымен қосамыз.Түйіндесулер.Екі шеңбердің радиусы берілген доғамен түйіндесуін тұрғызу.Радиустары Р1 және Р2 –ге тең шеңбер доғалары және түйіндестіру доғасының радиусы Р берілген. Берілген доғалардың центрлеріО1 мен О2 –ден радиустары (Р1+Р)-ға және (Р2+Р)-ға тең концентрлі көмекші шеңбер доғаларын жүргіземіз. Осы доғалардың қиылысу нүктесі түйіндестіру доғасының центрін береді. Түйіндесу нүктелерін табу үшін О нүктесінен О1 және Онұктелерімен қосамыз.Табылған нүктелерді радиусы Р –ға шеңбер доғасымен қосамыз. Топтық жұмыс. Практикалық жұмыс: № 2 А4 форматта орындайды. Қарындаштар түрлері. Дескриптор1.Идея ұсынады, идеяға сәйкес таңба ұсынады.2. реттілікті сақтай отырып жұмысты орындайды3. идеяны шығармашылықпен жеткізе алады.

    Жұптық көршінмен кеңес Жұмыс дәптеріне мына жаттығуды орындаңыздар











    «Ө» А4 пішімге суретте кескінделген бөлшектің контурын сызыңыздар


    Презентация











































































    А4 формат қағаз, қарындаштар
    Сабақтың соңы5 мин

    Қорытынды«Серпілген сауал » әдісі арқылы өткенді пысықтау. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамын.Оқушылар бір- біріне допты лақтыра отырып сұрақтарға жауап береді.Рефлексия Оқушылар стикерлерге өз ойларын жазады.Үй тапсырмасын беру: §1.10 оқуғаОқушыларды бағалау

    доп









    стикерлер
    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау






    Сабақ бойынша рефлексияБұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды мажəне неліктен?

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мухамеджанова Гульжазира Кобетаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-26
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1561532735
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999