Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Ұлттық салт-дәстүр" тәрбие сағаты
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ұлтымыздың салт -дәстүрін әрбір бала білуі тиіс.Сондықтан өте қажетті материал.
Материалды ашып қарау
Тақырыбы:Ұлттық салт – дәстүр мен әдет - ғұрыптардың тәрбиелік мәні. Мақсаты:Оқушыларға қазақ халқының әдет - ғұрпы мен салт - дәстүрлері туралы кең көлемді мағлұмат беру арқылы салт - дәстүрлер мен әдет-ғұрыптың тәрбиелік мәнін ұғындыру, баланың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, халық өнегесін үйрету. Тақырыпқа сүйене отырып жоспар құрылып, бекітілді. Тәрбие сағаты 29-ыншы қарашада өткізілді.Ең алдымен тақырыпты ашу мақсатында балалар қазақ халқының ұлттық дәстүрлері бейнеленген фотосурет арқылы топқа бөлінді.Сабақты ары қарай «Қазақ халқының салт – дәстүрі» деп аталатын слайдпен жалғастырдық.Слайд ішінде балалардың білмегендерін үйретіп, білгендерін талқылып қорыту ретінде қамтылды.Слайдтан кейін оқушыларға «салт-дәстүрдің бізге үйрететін тәрбиелік мәні қандай?» деген сұрақ қойылды.Әр топтың оқушылары өз ойларын стикерге жазып тақтаға жабыстырды.Келесі тапсырма әр топқа белгілі бір сурет беріліп, оның мағынасын постер құру арқылы түсіндірді.Сабақты бекіту мақсатында топтарға «Шатасқан әріптер» деп аталатын ашық хат таратылды.Оқушылар шатасқан әріптерді құрап, сабақты «Қадірлесең салт-дәстүр – асыл қазына» деген қанатты сөзбен аяқтадық. Тақырыбы:Ұлттық салт – дәстүр мен әдет - ғұрыптардың тәрбиелік мәні. Мақсаты:Оқушыларға қазақ халқының әдет - ғұрпы мен салт - дәстүрлері туралы кең көлемді мағлұмат беру арқылы салт - дәстүрлер мен әдет-ғұрыптың тәрбиелік мәнін ұғындыру, баланың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, халық өнегесін үйрету. Тақырыпқа сүйене отырып жоспар құрылып, бекітілді. Тәрбие сағаты 29-ыншы қарашада өткізілді.Ең алдымен тақырыпты ашу мақсатында балалар қазақ халқының ұлттық дәстүрлері бейнеленген фотосурет арқылы топқа бөлінді.Сабақты ары қарай «Қазақ халқының салт – дәстүрі» деп аталатын слайдпен жалғастырдық.Слайд ішінде балалардың білмегендерін үйретіп, білгендерін талқылып қорыту ретінде қамтылды.Слайдтан кейін оқушыларға «салт-дәстүрдің бізге үйрететін тәрбиелік мәні қандай?» деген сұрақ қойылды.Әр топтың оқушылары өз ойларын стикерге жазып тақтаға жабыстырды.Келесі тапсырма әр топқа белгілі бір сурет беріліп, оның мағынасын постер құру арқылы түсіндірді.Сабақты бекіту мақсатында топтарға «Шатасқан әріптер» деп аталатын ашық хат таратылды.Оқушылар шатасқан әріптерді құрап, сабақты «Қадірлесең салт-дәстүр – асыл қазына» деген қанатты сөзбен аяқтадық. Тақырыбы: «Әдеп сақтау – адамгершіліктің белгісі»Мақсаты:  Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу, баланың жеке тұлғалық қабілетін қалыптастыру мен дамытудың аса маңызды бір саласы, ұжымға, қоғамға, Отанға, еңбекке, өз міндеттеріне және өз басына жауапкершілігін қалыптастыру. Оқушы бойына кішіпейілдік, мейірімділік, ізеттілік, сабырлылық,қасиеттерін қалыптастыра отырып,адал өз ісіне тыңғылықты оқушыға қарай мақсат құрып тәрбиелеу.Тәрбие сағатына тақырыпқа байланысты жоспар құрылып, бекітілді.Ең алдымен оқушылар тәрбие сағатының тақырыбымен танысып, адамгершілік ұғымы туралы түсініктерін ортаға салды.Тақырып ашылғаннан кейін барып, үстел үстіндегі «шатасқан топ атаулары» бойынша 3 топқа бөлінді.Топқа бөлінгеннен соң әр топқа әр түрлі ситуациялық жағдайдағы сөйлемдер таратылып, оқушылар жалғасын өз ойларымен жеткізді.Келесі тапсырмада 3 топта адамгершілік тақырыбына постер жасап, оны тақтаға топпен шығып қорғады.Соңғы тапсырмада топ мүшелеріне адамгершілікке байланысты сөйлемдер таратылып берілді.Ол сөйлемдердің керектісін тақтада ілінген оң жақтағы себетке , керексізін сол жақтағы сандыққа салды.Сабақ соңында оқушылар бүгінгі тәрбие сағатынан адамгершілік жайлы не түсінгендерін қысқаша айтып берді.Сабақты ұлы жазушы Вовенаргтың «Адамгершілігің төмен болса әділетті бола алмайсың» деген ұлағатты сөзімен аяқтадық.



Тақырыбы: «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер»Мақсаты: Ғасырлар бойы жалғасын тауып келе жатқан, топ бастайтын, отбасы тәрбиенің қайнар көзі екендігін санамызда жаңғырту. Үш тұлға: ата-ана, бала, ұстаз арасындағы ашық әңгіме арқылы ұлттық қазақы тәрбиемізді оқушы санасына сіңіру. Жас жеткіншектерді ата-ананың қадірін, қасиетін, өнегелі өмірін, үлкеннің ақыл кеңесін тыңдауға, инабаттылыққа, мейірімділікке тәрбиелеуаламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу. Бала тәрбиесінде ата-ананың орынының ерекше екендігін түсінуЕң алдымен оқушыларға қазақ халқының отбасындағы әке мен шешенің тәрбиесінің маңыздылығы жоғары екені туралы түсінік берілді.Одан кейін ақ бет қағазға жазылған Отбасы сөзінің айналасына оқушылар отбасы сөзін қалай түсінетіндіктерін жазып, өз ойларын білдірді. Әр оқушының жазылған ойы ортаға салынып талқыланды.Сабағымызға мектеп психологі Серикбаева Маржан Нугымановна қатысып,сөз берілген уақытта, оқушыларға ұл бала мен қыз баланың тәрбиелену деңгейі жайлы мәліметтер айтты.Оқушылар өз отбасы жайлы қысқаша айтып өтті. Сабақты қорыту мақсатында оқушылар ұл мен қыздың тәрбиесіне қатысты сұрақтарға жауап беріп, қорытындыладық.

Тақырыбы: «Қайырымдылық пен мейірімділік»Мақсаты: Баланың бойына рухани-адамгершілік  қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге ,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету.Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту,оларды  адамгершілікке шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.Шығармашылық қиялын,ой-өрісін, есте сақтау, жүйелі ойлауын дамыта отырып, танымдық қабілеттерін жетілдіру.Ең алдымен оқушылар қайырымдылыққа немесе мейірімділікке байланысты бастарынан қандай оқиға кешкендерін естеріне түсіріп,ең бірінші жұбымен, одан кейін барып топ арасында әңгімелеп, талқылады.Одан кейін оқушылар Венн диаграммасы арқылы қайырымдылық сөзінің мағынасын, адамның жағымсыз, жағымды қасиеттерін салыстыра отырып, айырмашылықтарына тоқталып тақырыпты ашуға тырысты.Тәрбие сағатында сонымен қатар, мейірімділік, махаббат, қайырымдылық, адалдық т.б қасиеттерге қатысты мақал-мәтелдер арқылы оқушылар тақырыпты аша түсті. Сабақты қорытындылауда сұрақ-жауап әдісін пайдаланып қайырымдылық пен мейірімділікке байланысты сұрақтар қойылып, сабақты қорытындыладық.

«Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер» «Қайырымдылық пен мейірімділік

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қабдуғалиева Алуа Сатыбалдықызы
Жарияланған уақыты:
2019-11-07
Категория:
Өзін-өзі тану
Бағыты:
Тәрбие сағаты
Сыныбы:
5 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573104665
2222
333
444
555
666
7
888
999