Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Үш тұғырлы тіл – жарқын болашақтың кепілі» тіл күніне арналған сценарий.
Материал жайлы қысқаша түсінік: «Үш тұғырлы тіл – жарқын болашақтың кепілі» тіл күніне арналған сценарий. Мақсаты: Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, ана тіліне сүйіспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге ат салысуға шақыру,Отанға деген сүйіспеншілік пен патриоттық сезімін ояту, үш тілдік саясатты дамыту. 1-жүргізуші: Қ. Аружан (11 А) 2-жүргізуші: Ш. Айнұр (10 А) 3-жүргізуші: А. Әділхан (9 А) 1:Армысыздар, құрметті ұстаздар мен білімгерлер,«Үш тұғырлы тіл – жарқын болашақтың кепілі »атты әдеби-сазды кешімізге қош келдіңіздер! Ел тәуелсіздігінің ең басты белгісі – оның ана тілі екені бәріне белгілі. Тіл – халықтың сан ғасырлық тарихы. Ана тілі жоқ ел мемлекет болып өмір сүруі мүмкін емес. Әлемдегі кез келген халық тәуелсіздікке ұлттық қадір-қасиетін, мәдениетін, ана тілін сақтап қалу үшін ұмтылады. Сондықтан, әрбір мемлекет өзінің ана тілін әрқашан да қастерлеп, қорғап жүреді. Ал ана тілін қорғау дегеніміз – өз ана тілінде таза сөйлеу. 2:Здравствуйте, уважаемые учителя, учащиеся! Здравствуйте, все, те кто пришел на наш праздник. Мы рады приветствовать вас в нашем уютном зале. 3:Goodafternoon, dearfriends! Our language is connected with our thought and sense. It appeared in antiquity. It’s closed to the society’s life. All languages developed under influence of economic, political and geographical conditions.
Материалды ашып қарау
«Үш тұғырлы тіл – жарқын болашақтың кепілі» тіл күніне арналған сценарий.Мақсаты: Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, ана тіліне сүйіспеншілігін қалыптастыру, мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге ат салысуға шақыру,Отанға деген сүйіспеншілік пен патриоттық сезімін ояту, үш тілдік саясатты дамыту.1-жүргізуші: Қ. Аружан (11 А)2-жүргізуші: Ш. Айнұр (10 А)3-жүргізуші: А. Әділхан (9 А)1:Армысыздар, құрметті ұстаздар мен білімгерлер,«Үш тұғырлы тіл – жарқын болашақтың кепілі »атты әдеби-сазды кешімізге қош келдіңіздер! Ел тәуелсіздігінің ең басты белгісі – оның ана тілі екені бәріне белгілі. Тіл – халықтың сан ғасырлық тарихы. Ана тілі жоқ ел мемлекет болып өмір сүруі мүмкін емес. Әлемдегі кез келген халық тәуелсіздікке ұлттық қадір-қасиетін, мәдениетін, ана тілін сақтап қалу үшін ұмтылады. Сондықтан, әрбір мемлекет өзінің ана тілін әрқашан да қастерлеп, қорғап жүреді. Ал ана тілін қорғау дегеніміз – өз ана тілінде таза сөйлеу.2:Здравствуйте, уважаемые учителя, учащиеся! Здравствуйте, все, те кто пришел на наш праздник. Мы рады приветствовать вас в нашем уютном зале.3:Goodafternoon, dearfriends! Our language is connected with our thought and sense. It appeared in antiquity. It’s closed to the society’s life. All languages developed under influence of economic, political and geographical conditions.1:Әнұранымкөкейдежатталады,Соныменбейбіткүнімбасталады.Шәмшіатамныңшығарғанасқақәні,ӘркімніңжүрегіндесақталадыҚазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны орындалады.1:Бүгінгі мерекелік кешімізді ашып беруі үшін мектеп директоры Кубекова Индира Кенжетайқызына сөз кезегін береміз.1:1998 жылы 20 қаңтарда еліміздің Президенті Жарлығымен 22 қыркүйек Қазақстанда тұратын халықтардың «Тілдер мерекесі» деп жарияланды. Содан бері  еліміздің барлық аймақтарында Тілдер мерекесі тойлануда. Тіл мерекесібарша қазақстандықтар үшін маңызы мен мәні бар зор мейрам.2:Ежегодно, 22 сентября вся наша страна отмечает этот день как день языковнародов Казахстана. Наш Президент Нурсултан Назарбаев поставил перед нами задачу: говорить на 3-х языках: казахском, русском и английском, не забывая при этом и своего родного. Это прекрасно, ведь знание языков — это наше богатство! Каждый язык – это целый мир. Язык – это живая душа народа, его радость, боль, память, сокровище…  Нет такого языка, который бы не заслуживал уважения. Каждое поколение передает следующему свой язык, религию, культуру, обычаи и традиции. Как говорится, без прошлого нет настоящего и, тем более, будущего.3: Every day, on the twenty second of September our country celebrate the day of languages! All of us must speak in 3 languages: Kazakh, Russian and English, because the knowing of languages is our treasure. English is a world language.  It’s the language of progressive science and technology, trade and cultural relations, commerce and business. English is spoken by more than 350 million people. Geographically, it’s the most widespread language onthe  earth.! Knowing of languagesare  very important for us. We must know three languages. These are Kazakh, Russian and English.1:Ортада   Тұяқбай Ділназ «Төрт Ана» , Ермағанбетов Думан «Ана тілім ардақтым»1: Қазақта «Отаны бірдің – тілегі бір, жүрегі бір» деген жақсы сөз бар. “Жүзі басқа болса да жүрегі бір, тілі басқа болса да тілегі бір, атасы басқа болса да Отаны –  бір” қаншама ұлттар мен ұлыстарды біріктіріп, дүние жүзі мойындап отырған елміз. Көп ұлт өкілдері тұратын ел болуымыз – біздің байлығымыз, мақтанышымыз.2:У всех национальностей, проживающих в Казахстане цель одна – мир и согласие. Наше единство – наше главное достояние,признанное всеми государствами мира.3:TherearemanynationsliveinKazakhstan. They love peace. We have one Motherland,one country,one la nguage.1:Келесі кезекте:6 сынып оқушылары, орыс тілінде мәнерлеп оқу.1:“Өзге тіл – тірлік үшін, өз тілің – бірлік үшін”- демекші, қазіргі уақытта көп тіл білу – заман талабы. Ағылшын, француз, орыс, испан, араб, қытай тілдері Біріккен Ұлттар Ұйымына ресми жұмыс тілдері. Сондықтан әр жасөспірім өз болашағын қазірден бастап ойлап, жоспар құруы қажет және бір шет тілін меңгеруі міндет. Қазіргі заманда көптілділік көп ұлтты мемлекеттер мен өркениетті қоғамдардың бәріне тән. Көптілділік әр мемлекеттің саяси экономикалық және мәдени рухани дамуына бағытталған заңды құбылыс.2:Знание языков необходим как воздух и вода. Изучение языков требует серьезного и ответственного отношения. Для дальнейшего процветания и развития нашего государства знание трех языков казахского, русского и английского обязательно.3 Veritable love to the country is unthinkable loveless to the language, Language of – it foremost, it gives an uni city folk traditions,1: Алдарыңызда 10 «Ә» сынып оқушылары Исқалиева Мадина, Біржанова Айнұр “English is every where “1:Қазақстанкөпұлтты мемлекет. Қазіргі таңда елімізде 130 – дан астам ұлт өкілдері тұрады. 1995 жылы ұлтаралық татулық пен тұрақтылықтың феноменіҚазақстан халықтары Ассамблеясы құрылды. Бұлешбір елде болмаған ерекше, саяси маңызы зор құрылым.Ортақ мекен жер шары,Төбемізде бір аспан.Барлық ұлттың баласы,Достығымыз жарасқан.2:Казахстан – многонациональное государство. В нашей стране проживает более 130 наций и народностей и все живут дружно, одной сплоченной семьей и зовутся казахстанцы.Любой язык по-своему велик –Бесценное наследство вековое,Так берегите свой родной язык,Как самое святое, дорогое.3:Kazakhstan is our common home. Besides Kazakh and Russian people, there are 2 thousand representatives of about 130 peoples in Kazakhstan.1:  Ортада Жазықпаев Айдар «Көк тудың желбірегені» әнімен. Қарсы алыңыздар!1:Туған тілімтірлігімнің айғағы,Тілім барда айтылар сыр ойдағы.Өссе тілім, мен де бірге өсемін,Өшсе тілім, мен де бірге өшемін.2:Абай писал: Человек изучивший культуру и язык иного народа, становится с ним равноправным» и действительно, его слова нашли подтверждение в жизни. Сегодня независимо от национальной принадлежности и русские и казахи, люди других национальностей, проживающие в нашей стране обладают равными правами: правом голоса, правом выбора, правом на труд, медицинское обслуживание, правом назащиту.3: Im Kazakh, and one of the Kazakh.I dont need others opinions.Kazakh is one of the nations in the world. And now listen to voice the world.1:  Ана тілін ұмытқан адам өз халқының өткенінен де, болашағынан да қол үзеді ” – деп Ғабит Мүсірепов айтпақшы,аталы сөзге құлақ түрейік. Келесі кезекте « Атадан қалған асыл сөз (А. Құнанбаев, А. Байтұрсынов, М. Әуезов, ) Алдарыңызда Р. Арсен, орыс тілі пәні мұғалімі Земницкая В. И. және 6 сынып оқушылары. 1:  Қазақстан жерінде бейбіт өмір сүріп жатқан барлық ұлт өкілдері, өздерінің туған ана тілін, өз мәдениетін, ұлттық биін мәңгі жадында сақтап, келер ұрпаққа мұра етеді.Жаны жарқын жайдарлы, жарқын өскен, қазағым,Жібек мінез, мәрт көңіл, шалқып өскен, қазағым.Досы менен дұшпанын теңдей көрген, қазағым,Бұйда етіп, нарына алтын ескен, қазағым.Сайын дала төсінде сайрап өскен, қазағым,Ұлы менен қыздары жайнап өскен, қазағым.Өнерлі боп шетінен өрге тартқан, қазағым,Ата- дәстүр мұрасын сақтап өскен, қазағым.Ортада  мың бұралған қыздарыңыз, “Асар ” би тобы. Қарсы алыңыздар!1:Енді келесі кезекті «Тапқыр достар» сайысына берсек. Осы залда отырған білім алушылар арасынан екі топқа үш оқушыдан керек. Әр топқа үш тіл бойынша  сұрақтар қойылады, белсенеқатысуларыңызды сұранамыз.2:Ребята, для участия на конкурсе “Тапкыр достар” требуются желающие. Нам нужны  три человека хорошо знающие казахский, русский и  владеющие английским.3:Now we are invited students for the competition. You are divided into two groups to play games. For each group we’ll ask questions ,please answer the questions and be active.1: Ал ендеше, бастайық!Ітапсырма.  Ойынның шарты мынандай: біз мақалдың басын бастаймыз, ал сіздер жалғастыруларыңыз керек.2:І-тапсырма.  Условие задания таковы : вам даются начало пословиц, а вы должны их завершить.1-топ:
  • Ең тәтті де – тіл, … (ең ащы да – тіл).
  • К старости зубы тупее, а язык… (острее)
  • A new Language is a ….{ new life}.
  • 4. Тілтасжарады,…?(… тасжармаса бас жарады).
  • 5. Человек без Родины, что соловей без …. (леса).
  • 6.Learnalanguageand  …. {you’ll avoid a war }.2-топ:
  • Тіл – қылыштан да …. (өткір).
  • 8. Не имей сто рублей, а имей сто …. (друзей).
  • 9.Witn a language, ….. {youcangotoRome }
  • Шебердің қолы – ортақ, …(шешеннің тілі – ортақ).Отан – ….. (оттан да ыстық).
  • 11. Дружба и братсво дороже всякого ….. (богатство).
  • Health is better than …. {wealth}.
  • 1:     ІІтапсырма.Келесі ойынымызҚызықты ұйқастардеп аталады. Әр топтың мүшесі жылдамдықпен сөздердің ұйқасын тауып айтады.2:    II – задание.Условия второго задания: Вы как можно быстрее должны будете перевести последнее слово в предложении.1-топ:
  • Число – сан, кровь – …. (қан)
  • Молоко – сүт, жди – … (күт)
  • Человек – адам, шаг – … (қадам)
  • Таможня – кеден, пол – … (еден)
  • Возьми – ал, мед – … (бал).
  • 2-топ:
  • Рыба – балық, народ – … (халық)
  • Дверь – есік, колыбель – … (бесік)
  • Город – қала, ребенок – … (бала)
  • Игра – ойын, шея – … (мойын)
  • Жизнь – өмір, уголь -…. (көмір).
  • 1: ІІІ – тапсырма.СіздергеҚАЗАҚСТАН сөзі беріледі. Осы  сөзден    1 минут ішінде бірнеше сөз құрау керек (қазақ, тақ, ақ,ас, ата,ана, аз,ат,нақ,қаз,қан,қас, тас, зат, азақ, тана, сақ, сат,тақсан,т.б. )2:  III – задание.Вам даётся слово КАЗАХСТАН, а вы должны из букв этого слова  составить как можно больше  слов.1: Көп – көп рахмет, ойынға қатысушылар!Сіздерге алдағы уақытта да осындай белсенді, білімді, өнегелі бола беріңіздер дейміз. Жарыс болған соң , жеңіс пен жеңіліс қатар жүреді. Жарыста жеңілсеңіздер де, өмірде жеңіске жете берулеріңізге тілектеспіз.2:Огромное спасибо всем участникам , мы желаем вам успехов во всём.3: Oh, friend unseen, unborn, unknown,Student of sweet English tongue,Read out my words at night alone:.I was a poet, I was youngSince I can never see your face,And never shake you by the hand,I send my soul through time and spaceTo greet you. You will understand.1: Тілдер күніне арнайы ұйыдастырылған викториналық сұрақтар мен тапсырмаларды орындап, жеңімпаз атанған оқушыларды марапаттау үшін ортаға қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің жетекшісі Абуталипова Асемгүл Бағытбайқызын шақырамыз.Үш тілде бірдей орындап, «Полиглот» атанған 10 А сынып оқушысы Серікова Жанель.1-орын 10 Ә сынып оқушысы Исқалиева Мадина, 2-орын 10 Ә сынып оқушысы Зинуллина Арузат, 3-орын 10 Ә сынып оқушысы Бигайдарова Алия.1:Осымен «Үш тұғырлы тіл – жарқын болашақтың кепілі »Тілдер күніне арналған әдеби-сазды  кешіміз де өз мәресіне жетті.Көріскенше күн жақсы , аспанымыз ашық болсын! Сауболыңыздар!2:Хотим завершить нашу программу словами президента Н. А. Назарбаева: «Для народа нет лучше и дороже, чем родной язык, который остр как алмаз, чуткий как парящий орел, мягкий как свинец, и оружие, и щит, и древний, и вечно молодой».3 Thank you, good bye! See you soon!









































    Түсінік хат Мәнерлеп оқу үйірмесі 6-7 сынып оқушыларына арналған. Үйірме аптасына 1 сағат, жылына 34 сағатқа берілген. Бұл үйірме оқушылардың әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелейді, рухани дүниесін кеңейтеді, ақыл-ойы мен ұлттық сана сезімін дамытуға ықпал жасап, ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін дамытады. Оқушылардың қазақ тілі, әдебиет сабақтарына қызығушылықтарын арттырады.         Үйірмеге тілге шешен, өз беттерімен шығарма жазуға, өлең шығаруға икемдері бар, шығармадағы көркем бейнелердің ерекшеліктерін сезініп  аша білетін оқушылар тартылады.        Үйірменің оқу материалына  халық ауыз әдебиеті үлгілерін (аңыз-әңгімелер, өлең-жыр, шешендік сөздер, мысал,  жұм »әлбақ,  жаңылтпаш, мақал-мәтелдер, ертегі т.б.) сабақ мазмұнына сай енгізу баланың алған білімін толықтырып, байытып жан-жақты дамуына дәйекті ықпал етеді.        Сондықтан сыныптан тыс үйірме сағатында ұлтымыздың асыл мұраларын дәріптейтіндей,  жеке тұлғаны дамытып, оқуға деген қызығушылықтарын оятып, адамгершілікке,  ізгілікке, сыйластыққа тәрбиелеп, еркін дамуына жол ашу  көзделеді.Үйірменің мақсаты      Оқушылардың  сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау,  жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын әдеби тілмен өрнектей білуге машықтандыру.Үйірменің міндеті:- Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау;- Көркем әдебиет жанрына байланысты өлең, шығарма жазуға дағдыларын қалыптастыру;- Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту;- Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қалыптастыру, белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.Күтілетін нәтиже: Оқушылар ертегі, әңгіме, өлең тыңдауға, шығарманың мағынасын түсінуге, кейіпкерлерді бағалауға, адамгершілік қасиеттерді сипаттауға ниеттенеді. Өлеңдерді нақышына келтіріп, жатқа, мәнерлеп оқуға үйренеді. Оқуға деген қызығушылықтары артады.



    «Сөз сазы» мәнерлеп оқу үйірмесінің жылдық жұмыс жоспары2018-2019 оқу жылы
    ТақырыбыСағат саны мерзімі
    1Шығармашылыққа бейімі бар оқушыларды іріктеу, бейімдерін анықтау1

    2Аңыз әңгімелер1

    3Наурыз туралы өлеңдер.1

    4Драмалық шығармалар1

    5Шешендік сөздер. Билер сөзі - нақылдың көзі.1

    6 М.Өтемісұлы «Соғыс», «Қызғыш құс» 1

    7Абай Құнанбайұлы. «Қыс» өлеңі1

    8Абай Құнанбайұлы «Табиғат туралы әндер»1

    9Ы.Алтынсарин. «Өзен» өлеңін оқыту жаттау.1

    10Ы. А. Көрініс1

    11М. Әуезов әңгімелері1

    12Табиғат ғажайыптары саяхат сабақ.1

    13 Қойылымға дайындық1

    14«Елімнің еркіндігі – Тәуелсіздік» қойылым1

    15Көркем тәсіл – сөз бояуы. С. Сейфуллин « Сыр сандақ»1

    16Өтірік өлең жазуды үйрету.1

    17Жұмбақтар құрау, жинақтау1

    18Өлең жазуды үйрену.1

    19 Менің сүйікті шығармам (өлең)1

    20 Мәнерлеп оқу сайсытарына қатысуға дайындық1

    21Т. Айбергенов «Ана»,1

    22Н.Ә. Назарбаевтың ұлағатты сөздерінен кітапша жасау2

    23Абайдың қара сөздерін оқу, талдау2

    24Ұлыстың ұлы күні – Әз Наурыз!1

    25М.Жұмабаевтың жастар туралы өлеңдері1

    26Ж.Нәжімеденов өлеңдері1

    27Ф.Оңғарсынованың өлеңдері1

    28«Жас қалам» газетін шығаруға дайындалу.№22

    29«Өлең, мен сені аялап өтем!» көркемсөз оқу сайысы1

    30«Ешкім де ешқашанда ұмытылмайды!»эссе жазу.1

    31Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерін мәнерлеп оқу.1

    32Мұқағали өлеңдерін мәнерлеп оқу.1

    33Жамбыл өлеңдерін мәнерлеп оқу.1

    34Аңыз адам.1







































    ВИКТОРИНАЛЫҚ СҰРАҚТАР:1.Жас қыз деген тіркес бөлек жазылады, ал жастың орнына кәрі сөзі қолданылса, қалай жазылады? Неліктен? (Кәріқыз шөптің аты)"Білімнен қуатты күш жоқ: біліммен қаруланған адам жеңілмейді." Авторы кім?  (М. Горький)5. Түйе малының бір төлінің аты басқа екі малдың төлінің атынан құралған. Ол қандай төлдер? (тайлақ)6. Төрт буыннан құралған туынды сын есімнің құрамында 4 а келеді. Ол қай сын есім? (Алпамсадай)7. Әрқайсысының аты екі бітеу буыннан ғана құралған тоғыз құс аты. (Тарғақ, бүркіт, қызғыш, торғай, кептер, сұңқар, байғыз, тұйғын, құзғын)8. «Мұғалім» деген күй шығарған халық композиторы. (Қазанқап)9. Жұмыстың басы жақсы басталып, аяғы сапасыз болған жағдайды тұрақты тіркес түрінде қалай деп атайды? (басы таудай, аяғы қылдай)10. Сенің шешеңнің сіңлісінің жездесі саған кім болады? (Өзіңнің әкең)11. Аузыңды бақ, көзіңе қара дейміз. Бұл сөздің мағынасын қалай түсінеміз?  (Артық сөз сөйлеме, байқап жүр)12. Үш киелі сөз бар дейді, оларға не жатады? (Өлікті қорлама, аруағы ұрады, нанды қорлама, қасиеті ұрады, табиғатты қорлама, киесі ұрады)13. Әлемді тамсандырған жеті керемет бар, оларды атаңыз? (Хеопс пирамидасы, Рим коллизейі, Вавилонның аспалы бағы, Зевс мүсіні, Александрия маягі, Галикармас мавзолейі, Геолистің мүсіні.)14. Адам өмірін жақсартатын жеті ой бар дейді, оларға не жатады? (Әкімдердің шарапаты, ғұламалардың шариғаты, байлардың салауаты, кедейдің қанағаты, үлкендердің ұлағаты, жастардың инабаты, азаматтардың ар-ұяты)15. Үш тоқтамды атаңыз. ( Ақыл-арқан, ой-өріс, адам-қазық)16. Мұхаммед Пайғамбар мұсылман халқына қандай міндеттер жүктейді? (Бес парыз)17. Баста неше тесік бар? (Баста 7 тесік бар- 2 көз, 2 құлақ, мұрынның 2 тесігі, ауыз)18. Біз білетін қосу мен алуды қандай мамандық иесі ойлап шығарған? (Гректер арифметика, түркі халықтары есептеу ғылымы дейді.)19. Үшеуі де бір айда туып, бір сағатта, бір түнде бататын жұлдыздарды атаңыз.  (Үркер, Таразы, Сүмбіле)20. Тәуке жарғысы бойынша адам құнын төлеу өлшемдері болған, оларға не жатады?(Олар –«қанды қара шолақ ат», «қанды қару», «қара нар», «қалы кілем», «қара тон», «сүйек құны» дегендер болыпты.) «Мұғалім» деген күй шығарған халық композиторы. (Қазанқап)





















    «Үш тұғырлы тіл –









    жарқын болашақтың













    «Үш тұғырлы тіл – жарқын болашақтың кепілі»

















    22 қыркүйек

    «Тілдер мерекесі»



    Викториналық сұрақтар

    мен тапсырмалар:



























    1.Жас қыз деген тіркес бөлек жазылады, ал жастың орнына кәрі сөзі қолданылса, қалай жазылады? Неліктен? 2. Түйе малының бір төлінің аты басқа екі малдың төлінің атынан құралған. Ол қандай төлдер? 

    3.Төрт буыннан құралған туынды сын есімнің құрамында 4 а әрпі келеді. Ол қай сын есім? 

    4. Әрқайсысының аты екі бітеу буыннан ғана құралған тоғыз құс аты.

    5.Сенің шешеңнің сіңлісінің жездесі саған кім болады? 6. Аузыңды бақ, көзіңе қара дейміз. Бұл сөздің мағынасын қалай түсінеміз?  

    7. Абай есімі қандай мағынаны береді? 8.«Мұғалім» деген күй шығарған халық композиторы.9. «Атымды адам қойған соң, қайтіп надан болайын» кімнің сөзі?10.  «Оқу өмірдің сәні, тіршіліктің шамы» мақал ма, қанатты сөз бе? Авторы бар болса, кім?

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ахметбекова Бақытгүл Русланқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-23
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Ойындар, Сценарийлер
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548234970
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999