Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Үшбұрыштың тамаша нүктелері
Материал жайлы қысқаша түсінік: керек
Материалды ашып қарау




Күні: 15.10.2019жМұғалімнің аты-жөні: Кулова С
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҮшбұрыштың тамаша нүктелері
Сабақтың түріЖаңа материалды меңгеру
Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме)8.1.3.1 үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану
Сабақтың мақсатыОқушылар үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медиана, биссектриса, биіктік пен орта перпендикулярдың қасиеттерін біледі және есеп шығару барысында оларды қолдана алады.
Бағалау критерийлері

Тілдік мақсат

Оқушылар үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медиана, биссектриса, биіктік пен орта перпендикулярдың анықтамаларын ауызша айта алады, олардың қасиеттерін қолданып шығарылатын есептерді түсіндіре алады. Пәнге тән лексика мен терминология:Үшбұрыштың биссектрисасы, медианасы, биіктігі, үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген орта перпендикулярАуырлық центрі, ортоцентр, іштей сызылған шеңбердің центрі, сырттай сызылған шеңбер центріДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
  • Үшбұрыштың биіктіктері ... қиылысады, қиылысу нүктесі ... деп аталады;
  • Үшбұрыштың медианалары ...қиылысады, қиылысу нүктесі ... деп аталады.
  • Үшбұрыштың биссектрисалары ... қиылысады, қиылысу нүктесі ...деп аталады.
  • Үш медиана қиылысу нүктесінде төбесінен бастап ... қатынасында бөлінеді.
  • Құндылықтарды дарыту Құндылықтарды дарыту топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы жүзеге асады. Сыныптастардың бірлесіп проблема шешу, басқалардың ойын тыңдау, санасу, қадірлеу сияқты дағдыларының қалыптасуына ықпал ету.
    Пәнаралық байланысФизика, сызу
    АКТ қолдану дағдылары Презентация,Bilimland.kz сайты
    Бастапқы білімҮшбұрыштың биіктігі, медианасы, биссектрисасы және үшбұрыш қабырғаларына жүргізілген орта перпендикулярлар
    Сабақ барысы
    Сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы 1 минут2 минут

    7 минут









    Ұйымдастыру кезеңіАмандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.Үй тапсырмасын тексеруКөршілерімен дәптерлерін алмасып, өзара тексеру жүргізеді.Қызығушылықтарын оятуАрхитектор төмендегі картада көрсетілгендей аймақтағы ең ірі үш қаладан бірдей қолжетімді орналасатындай ойын-сауық саябағын салуды жоспарлап отыр. Архитектор мүмкіндігінше шығындарды азайту үшін ABC Construction компаниясымен ең жақсы орын туралы шешім қабылдауы керек. Ойын-сауық саябағы қалай орналасса да, оған салынатын жолдар тікелей қалаларға немесе қалалар арасында орналасқан автомагистральдарға дейін салынуы қажет.
  • Картаға назар аудара отыра, сіздің ойыңызша ойын-сауық саябағы
  • үшін ең тиімді орналасу орынды таңдаңыздар. Өз жауабыңызды негіздеңіз.Ескерту. «Бұл жерде картаға назар аудару» өте маңызды. Оқушыларға құрылыс орнын таңдау үшін бірнеше математикалық түсініктерді қолдану керек болады. Берілген мәселені зерттеу үшін келесі салуларды орындау керек:a) үшбұрыштың үш медианаларын жүргізу;b) үшбұрыштың үш биіктіктерін жүргізу;с) үшбұрыштың үш биссектрисаларын жүргізу;d)үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген үш орта перпендикулярларын жүргізу. Осы кезде меңгерілген білімді тексеру үшін қайталау сұрақтарын қою.Қайталау сұрақтарын қою. Үшбұрыштың биіктігі;үшбұрыштың медианасы;үшбұрыштың биссектрисасы;үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген орта перпендикулярлары дегеніміз не?
























    Қосымша1













    Сабақтың ортасы 5 мин







    5 мин





















    7 мин













    10 мин.



    5 мин
    Зерттеу жұмысы2. Оқушыларға төрт жағдай үшін «тапсырма-1» бейнеленген үлестірме материал тарату. Ойын-сауық саябағының орналасуын анықтау үшін үшбұрыштың үш биіктіктерін, медианаларын, биссектриссаларын және қабырғаларына жүргізілген орта перпеникулярларын жүргізу тапсырылады. Салулар барысында тапсырманың орындалуы бойынша нәтиже экранға шығарылады. Сыни тұрғысынан ойлау3. Осы салуларға байланысты ойын-сауық саябағының орналасу орнын таңдауы. Өз жауабыңызды негіздеуі.4. Оқушылардың тапсырманың 1-ші бөлігінде таңдап алған орны (нүкте) мен соңғы «зерттеу» арқылы 3-ші бөлікте таңдап алған орнының (нүктенің) қаншалықты сәйкес келетінін салыстыру. Оқушылардың зерттеуден байқағаны әр салу жүргізу кезінде үшбұрыштың үш медианасы бір нүктеде, биссектрисасы бір нүктеде, биіктіктері бір нүктеде және қабырғаларына жүргізілген орта перпендикулярлар бір нүктеде қиылысатыны. Дескрипторлар:- үшбұрыштың үш биіктіктерін қиылысу нүктесін анықтай алады- үшбұрыштың үш медианаларының қиылысу нүктесін анықтай алады- үшбұрыштың үш биссектриссаларының қиылысу нүктесін анықтай алады- үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген үш орта перпеникулярларының қиылысу нүктесін анықтай аладыСонымен, үшбұрышпен төрт нүкте байланысты болып шықты.Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын, сабақ мақсатын экраннан көрсету. Жаңа білімді меңгертуЖаңа мәлімет экраннан презентация арқылы түсіндіріледі және Bilimland.kz сайтынан видеороликтер көрсетіледі. 5.Оқушылар анықтамаға негізделіп өздері таңдаған нүктенің атын атайды, мысалы, үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер центрі, үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер центрі, үшбұрыштың ауырлық центрі немесе ортоцентр.Бекіту жұмысыОқушылар өздіктерінен орындайды, кейін тақтада талданады.1. АВС үшбұрышының бұрыштары сәйкесінше 40о, 60о және 80о тең. АA1 және BB1 биіктіктері арасындағы бұрышты табыңыз.Жауабы:80о2.АВС үшбұрышының АА1 және ВВ1биссекктрисалары О нүктесінде қиылысады. Егер ACB = 50о болса, АOB бұрышын табыңыздар.Жауабы:115о.3.Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 4-ке тең. Осы үшбұрышқа сырттай сыхылған шеңбер радиусын табыңыз.Жауабы: 2.Қалыптастырушы бағалау жұмысыТең қабырғалы үшбұрыштың биіктігі 3 см. Оған іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын анықтаңдар.

    Қосымша2







    Қосымша2

























    Қосымша4



    Сабақтың соңы3 мин









    Рефлексия

    Үй тапсырмасыОқулықтан тапсырма №193,199 (8 сынып Геометрия, Шыныбеков Ә.Н.)
    Қосымша











    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    1. Қабілеті жоғары оқушыларды қабілеті төмен оқушылармен бірге бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Олар көмек көрсету арқылы олардың жинақталуына септігін тигізіп, оқуға тарта алады. Топқа қойылатын талап бойынша әр топ шығарған есепті қалай шығарғанын басқа топ алдында қорғайды және әрбір топ мүшесінің өзіндік рөлі болу керек. 2. Әрбір оқушыны назардар тыс қалдырмай жеке қадір-қасиетін сезіну үшін іс-әрекетіне қарай мадақтау алады.Оқушы өзін-өзі бағалау арқылы неге жеткенін және неге әлі қол жеткізу керектігін бағалап отырады.Ойлауды сезінуді дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, кездескен қиын және күрделі жағдайларда оқушы өзін бірқалыпты ұстануға көмектеседі
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулова Сандугаш Танбайкызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-30
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572432912
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999