Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспарлау үлгісі



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы векторларМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9 сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыВектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1.4.1. вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу
Сабақтың мақсатыВектор, вектор түрлерін, вектордың ұзындығының анықтамаларын білу
Бағалау критерийівектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын біледі
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология :вектор, коллинеар, нөлдік, бағыттас және бағыттас емес, скаляр.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Вектор дегеніміз не? Коллинеар вектор дегеніміз не? Векторды қалай белгілейміз?...
Құндылықтарға баулу

Құрметпен, ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, ашықтық құндылықтарын қалыптастыру
Пәнаралық байланысТапсырмаларды орындау барысында мысалдар арқылы физика және география пәндерімен байланыстырамын.
Алдыңғы білім

Қозғалыс, орын ауыстыру, координаталық жазықтық, кесінді, түзулер, параллель түзулер
Сабақ барысы(
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы 10 минут Ұйымдастыру сәті. Сәлемдесу. Оқушыларды, сынып бөлмесін сабақ өтуге дайындау.Топқа бөлу.Оқушыларға Қазақстанның қазба байлықтары, өсімдіктері, географиялық орындарының атаулары жазылған үлестірме қағаздар арқылы үш топқа бөлемін.Ширату жаттығуы: «Суреттер: не болды?» тәсілі1 топ. Қозғалыс пен орын ауыстыруға берілген сурет.2 топ. Координаталық жазықтықтағы кесінді3 топ. Параллель және қиюшы түзулер. Бағалау критерийлері:
  • Қозғалыс пен орын ауыстыруды біледі және ажырата алады.
  • Координаталық жазықтықта нүктелер арқылы кесінділерді сала алады, ұзындығын табады.
  • Параллель түзулердің анықтамасын біледі, параллель түзулер мен қиюшы арасындағы пайда болған бұрыштарды ажыратады.
  • Оқушылардың жауаптарына қарай ауызша кері байланыс беремін.
    Атаулар жазылған үлестірме қағаздар













    Слайд 1
    Сабақтың ортасы

    25 минут



    Оқу мақсатынмен таныстыру.Бағалау: өзі-өзі бағалау арқылы калыптастырушы смайликпен бағалаймын, бағалау парақшасына түсіру.1 топ. «Рафт» әдісі.Роль: вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығымен танысу.Аудитория: жоғарыдағы тапсырманың анықтамалары.Форма: жоғарыдағы берілген тапсырмалардың сызбалары мен белгілеулері.Тақырып: тапсырмаларға қорытынды жасайды. Бағалау критерийі: Вектор анықтамасын, түрлерін, вектордың ұзындығын біледіДескриптор: вектор не екенін, коллинеар, тең, нөлдік, бірлік және вектордың ұзындығын біледі.2 топ. «Салыстыру мен салғастыру» әдісі.Вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың тұжырымдамалары мен сызбаларын сәйкестендіреді.Бағалау критерийі: Вектор анықтамасын, түрлеріне қарай сәйкестендіреді.Дескриптор: вектор, коллинеар, тең, нөлдік, бірлік векторларды анықтамаларына қарай табады. 3 топ. «Борт журналы» әдісі. Бағалау критерийі: теоремамен танысады, біледі, дәлелдейді.Дескриптор: теоремамен танысады, жаңадан білгенін анықтайды, сызбалар арқылы теореманы дәлелдейді.



    Геометрия 9 сынып, Келешек, 2010; А.Ж.Жумадилов.























    GeoGebra программасы









    Слайд 2

















    Сабақтың соңы 5 минут

    Сабақты қорыту: өзін-өзі бағалауды бағалау парақшасына смайлик арқылы бағалайды.



    Кері байланыс: «Күн шуағы» әдісі.Сұрақтар: Нені түсіндім?, Қандай тапсырма оңай болды?, Нені қайталауым қажет?Үй тапсырмасы: № 30.
    Бағалау парақшалар
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Дереккөздер тәлілін қолдана отырып оқушылардың мәтінмен және кесте түрінде берілген тапсырмаларды мәліметтерді белгілі бір уақыт аралығында орындап мәселелерді шешу дағдылары артады.Қабілетті оқушыларға интернет ресурстардан қосымша тапсырмалар беремін.









    Саралау тәсілдері арқылы критериалды бағалау жүргіземіз. «Джигсо» әдісін-«Борт журналы» әдістері бойынша әр тапсырманы қорытындылап отырамын.Салауатты өмір салты мен қауыпсіздік ережелерін сақтау
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






    Жалпы бағалау





    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:







    2:





    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:



    2:





    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ахетова Раушан Шакировна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-02
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572714926
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999