Алгебра Сабақ жоспары 11 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Бөліктеп интегралдау тәсілі сабақ жоспары
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Логарифмдік теңсіздіктер Мәндес теңсіздікке келтіру әдісі» аялдамасы тапсырмалары:
Теңсіздікті шешіңіз: 〖log〗_(1/3) (x^2-2x)>-1
жауабы:х∈(-1;0)∪(2;3)
Теңсіздікті шешіңіз:(0,6)^х∙(〖25/9)〗^(х^2-12)<(〖27/125)〗^3
жауабы: x∈ ( - 5/2;3)
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Рационал көрсеткішті дәреже. Рационал көрсеткішті дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру 11класс Алгебра
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
RCП 11 класс Алгебра емн
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Знают определение сопряженных комплексных чисел и их свойства
Умеют находить сопряженную комплексных чисел и применяют свойства
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
дәреженің қасиетін қолданады;
- негізгі логарифмдік тепе-теңдікті қолданады;
- дәрежелік логарифмді есептейді;
- ондық логарифмді табады;
- натурал логарифмді табады;
- өрнектің мәнін есептейді.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
- Логарифмнің қасиеттерін қолданып, өрнектерді түрлендіреді.
a^b жазбасы қалай аталады? / күтілетін жауап: дәреже.
- a қалай аталады? / күтілетін жауап: дәреже негізі.
- b қалай аталады? / күтілетін жауап: дәреже көрсеткіші.
- 5^3 есептеңіз. / күтілетін жауап: 125.
- 81 алу үшін негізі 3 болатын санның көрсеткіші қандай болуы керек екенін анықтаңыз. / күтілетін жауап: 4.
- Егер x айнымалының ізделетін көрсеткішін белгілесек, онда 3^x=81 теңдеуін жаза аламыз. 81 дәреженің мәні мен 3 негізі бойынша х дәрежелі көрсеткішінің құралдары бойынша іс-қимыл логарифм деп аталады.
- Сонымен, бүгінгі сабақтың мақсаты: санның логарифмін, ондық және натурал логарифмдерді анықтау.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Көрсеткіштік теңдеу — дәреже көрсеткіші белгісіз болатын теңдеу. Қарапайым көрсекткіш теңдеулердің түрі: мұндағы . Көрсеткіштік теңдеулерді шешу үшін теңдеудің екі жақ бөлігін логарифмдеу, айнымалыларды алмастыру, негіздері бірдей дәрежелерді теңестіру, графиктік шешу, т. б. тәсілдер қолданылады.
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу кезінде негізгі екі әдіс қолданылады:
1) түріндегі теңдеуден түріндегі теңдеуге ауысу;
2) жаңа айнымалылар енгізу. Кейде жасанды әдістерді қолдануға тура келеді[1]
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
мұғалімдерге көмекші құрал ретінде
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
сабақтан тыс сабақ етіп өтуге болады, қысқа мерзімді сабақ жоспары
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
математикадан пәнінен факультатив жоспары
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Оқушыларға дәрежелік функция туралы ұғым беріп, олардың қасиеттері және графиктері туралы білім, біліктілік дағдыларын қалыптастырылады. Натурал көрсеткішті және бөлшек-рационал, теріс бүтін көрсеткішті дәрежелік функциялардың қасиеттері мен графигі.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
11 сынып үшін
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
оқытушыларға
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Математика пәнінен сабақ жоспары
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
11 сыныпқа арналған сабақ жоспары, Білімді тексеру және бақылау сабағы
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Мұғалімдерге. Қысқа мерзімді жоспар жасауға көмек береді.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Көрсеткіштік өрнектердің мәндерін есептеу. Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері, теңсіздіктер, шешу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: берілген тақырыпты игере отырып, көрсеткіштік теңдеу ұғымы және оны шешу тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылық: көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйесін шешу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор.
Сабақ барысы:
Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту.
ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру
ІІІ. Негізгі кезең: Жаңа материалды игеру.
Анықтама.
(1)
түрінде берілген немесе осы түрге келетін теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады.
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдері:
1) Көрсеткіштік теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізге келтіру;
2) Ортақ көбейткішті жақшаның алдына шығару;
3) Жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу тәсілі;
4) Теңдеудің екі жақ бөлігін көрсеткіштік функцияға бөлу.
Анықтама. Құрамында көрсеткіштік теңдеуді бар теңдеулер жүйесін көрсеткіштік теңдеулер жүйесі деп атаймыз.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым және оларға келтірілген логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: бұл тақырыпты игере отырып, логарифмдік теңдеулермен танысып, логарифмдік теңдеулерді және олардың жүйесін шешуді үйрету және логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушыларды дамыту мақсатында жұмыс жүргізу, өз бетімен есеп шығаруда қажетті білім, білік, іскерлік дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Цилиндрдің,конустың бетінің ауданына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: : Цилиндрдің,конустың бетінің ауданын қайталап, есептер шығару
Дамытушылық: есеп шығару дағдыларын арттыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар.
Сабақ барысы:
Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту.
ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру
ІІІ. Негізгі кезең: Есептер шығару
2 есеп . Дұрыс төртбұрышты призманың табанының диогоналі 4 см , ал бүйір жағының диогоналі 5 см .Осы призмаға іштей сызылған цилиндрдің бүйір бетінің ауданын табыңыз .
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
1
2
...
4