Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Логарифмдік функция және оның графигі" 11-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: сабақтан тыс сабақ етіп өтуге болады, қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар«Тексерілді» Мектеп директорының орынбасары: ................................

№79 З.Рүстемов атындағы жалпы орта мектебі
Пәні: алгебра
Сабақ тақырыбы: Логарифмдік функция және оның графигі
Күні: 12.02.2019жМұғалім Тастанова С
Сынып: 11 аҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсатыЛогарифмдік функцияның қасиеттері мен графигін зерттеу.Логарифнің қасиеттерін пайдалана отырып қайталау есептерін шығаруға дағдыландыру.
Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай аладыЛогарифмнің қасиеттерін және оларға арналған есептерді шығара алады


Оқушылардың басым бөлігі орындай формулаларды түрлендіреді және есеп шығару барысында қолдана алады


Кейбір оқушылар орындай Логарифмнің қасиеттері тақырыбын жетік меңгеріп,түсініктерді дамыта алады, күрделі есептер шығара алады
Тілдік мақсатЛогарифм, натурал логарифм, ондық логарифм , т.б




Алдыңғы оқу: Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
БасталуыСәлемдесу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.сыныпты сабаққа дайындау. Сабақ мақсатымен таныстыру.Үй есебінің орындалуын тексеруӨтілген тақырыпты қайталау:Ой қозғау.Ой қозғауға арналған сұрақтар:y = ax (a > 0, a =/= 1) функциясы a>1 монотонды артады; 0 < a < 1 болғанда монотонды кемиді. Осы функция үшін: функцияның y мәндері үшін анықталу облысынан аргументтің жалғыз x мәні сәйкес келеді.a оң, бірге тең емес сан болсын. Әрбір оң x санына х санының негізі а логарифмі болып табылатын y саны сәйкес келеді, яғни y = logax.Анықтама. y = logax, (a > 0, a =/= 1) функциясы логарифмдік функция деп аталады.Осылайша:Функцияның анықтамасы бойынша g(x) = ax, a > 0, a =/= 1 және f(x) = logax, a > 0, a =/= 1 өзара кері болып табылады. Олардың графиктері h(x) = x түзуіне қарағанда симметриялы.Функциялардың графигін саламыз: f(x) = log2 x, f(x) = log1/2 x.

Оқулықпен жұмыс
Ортасы

Логарифмдерді есептеу:1.Теңдеуді шешу №241, №2422.Теңдеулер жүйесін шешу: №243Сабақты бекіту кезеңі:
  • Көрсеткішті теңсіздіктерді шешу барысында қойылатын негізгі талаптарды атаңдар.
  • Көрсеткішті теңсіздіктерді шешу жолы мен бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу жолында қандай ұқсастық бар?
  • Оқулықпен жұмыс
    Аяқталуы

    Сабақты бекіту кезеңі:
  • Үйге тапсырма беру.
  • №232 (3-4), №243 (1-2)


    Қосымша ақпарат:
    СаралауБағалауПәнаралық байланыс
    Тест тапсырмасымен жүмысОқушылардың белсенділігіне байланысты бағалау.Информатика т.б

    Рефлексия



    Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1. 2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1. 2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кабилова Мадина Батиршаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-06
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559841155
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999