Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Цилиндрдің,конустың бетінің ауданына есептер шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Цилиндрдің,конустың бетінің ауданына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: : Цилиндрдің,конустың бетінің ауданын қайталап, есептер шығару
Дамытушылық: есеп шығару дағдыларын арттыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар.
Сабақ барысы:
Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту.
ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру
ІІІ. Негізгі кезең: Есептер шығару
2 есеп . Дұрыс төртбұрышты призманың табанының диогоналі 4 см , ал бүйір жағының диогоналі 5 см .Осы призмаға іштей сызылған цилиндрдің бүйір бетінің ауданын табыңыз .
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Баймульдина Маржан Ахмедиевна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сабақтың тақырыбы: Көрсеткіштік өрнектердің мәндерін есептеу. Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері, теңсіздіктер, шешу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: берілген тақырыпты игере отырып, көрсеткіштік теңдеу ұғымы және оны шешу тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылық: көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйесін шешу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор.
Сабақ барысы:
Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту.
ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру
ІІІ. Негізгі кезең: Жаңа материалды игеру.
Анықтама.
(1)
түрінде берілген немесе осы түрге келетін теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады.
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдері:
1) Көрсеткіштік теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізге келтіру;
2) Ортақ көбейткішті жақшаның алдына шығару;
3) Жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу тәсілі;
4) Теңдеудің екі жақ бөлігін көрсеткіштік функцияға бөлу.
Анықтама. Құрамында көрсеткіштік теңдеуді бар теңдеулер жүйесін көрсеткіштік теңдеулер жүйесі деп атаймыз.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым және оларға келтірілген логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: бұл тақырыпты игере отырып, логарифмдік теңдеулермен танысып, логарифмдік теңдеулерді және олардың жүйесін шешуді үйрету және логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушыларды дамыту мақсатында жұмыс жүргізу, өз бетімен есеп шығаруда қажетті білім, білік, іскерлік дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Шар. Шардың жазықтықпен қию. Шарға жанама жазықтық.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: сфера және шар ұғымымен таныстыру.
Дамытушылық: есеп шығару дағдыларын арттыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор.
Сабақ барысы:
Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту.
ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру
ІІІ. Негізгі кезең: Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Сфера мен шардың қасиеттері
15-анықтама. Жарты шеңбердің өз диаметрінен айналғанда шығатын фигураны сфера деп атайды.
83-суреттегі АСВ жарты шеңберін сфераның жасаушысы деп атайды.
Сфераның АСВ жасаушысының әрбір М нүктесі (О1, О1, М) шеңберінде, ал бұл шеңбердің өзі тұтасымен сферада жатады (84-сурет). Осындай шеңберлер параллельдер деп, ал олардың ең үлкені экватор деп аталады. Сфераның осындай экваторының бірі – (О, ОК) шеңбері (84-сурет). Көрнекілік үшін кейде біз географиялық терминдерді де пайдалана береміз.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері