Артқа қайту / Материалдар / Сан логарифмі және оның қасиеттері
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Сан логарифмі және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
- Логарифмнің қасиеттерін қолданып, өрнектерді түрлендіреді. a^b жазбасы қалай аталады? / күтілетін жауап: дәреже. - a қалай аталады? / күтілетін жауап: дәреже негізі. - b қалай аталады? / күтілетін жауап: дәреже көрсеткіші. - 5^3 есептеңіз. / күтілетін жауап: 125. - 81 алу үшін негізі 3 болатын санның көрсеткіші қандай болуы керек екенін анықтаңыз. / күтілетін жауап: 4. - Егер x айнымалының ізделетін көрсеткішін белгілесек, онда 3^x=81 теңдеуін жаза аламыз. 81 дәреженің мәні мен 3 негізі бойынша х дәрежелі көрсеткішінің құралдары бойынша іс-қимыл логарифм деп аталады. - Сонымен, бүгінгі сабақтың мақсаты: санның логарифмін, ондық және натурал логарифмдерді анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2021
1781
13 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері. 11 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
3447
78
иррационал теңдеудің анықтамасын біледі , оның мүмкін мәндер жиынын анықтай алады , әдістерді қолданып есептер шығарады
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Квадрат теңдеу .Толымсыз квадрат теңдеулер. 8 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
1236
23
Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажыратады, квадрат үшмүшелері ұғымын біледі және дербес жағдайын түсінеді.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Аддий тригонометриялик тәңлимиләргә һесап ишләш
490 тг
Амансупиев Ришат Камалдинович
29 Тамыз 2018
727
0
материал математика пәні мұғалімдері үшін көмек ретінде қолданылады
Алгебра
Сабақ жоспары
10 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
490 тг
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні
10 Қырқүйек 2018
865
1
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.9-сынып
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1803
16
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік - Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді меңгеру. 2. Дамытушылық - Алгоритмді қолдану дағдысын графикпен жұмыс барсында дамыту. 3. Тәрбиелік - Мақсатқа жетуде өзге оқушылар пікірімен санасуға үйрену, графиктің эстетикалық мәнін сезіну. Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ. Сабақтың түрі: Инновациялық интерактивтік сабақ. Жаңашыл әдістер мен тәсілдер: - Түсіндірмелі-көрсетілімді (М.Н. Скаткин) - Ойға шабуыл; - Проблемалық әдіс; - Өз шешімдерін ұсыну және қорғау, рефлексия; Пәнаралық байланыс: сызу, информатика. Оқытудың техникалық құралдары: Pentium ДК, мультимедиалық проектор, интерактивті тақта, Microsoft Windows XP платформасындағы операциялық жүйе, MS Office лицензиялық пакеті. Слайдтар, бағалау парағы, сызбалар. Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру және мақсатты айқындау. 2. Жаңа материалды меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын интерактивті тақта көмегімен тексеру. 3. Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау «Ой қозғау» топтастыру стратегиясы. 4. Жаңа материалды меңгерту. 5. Ой толғаныс. 6. Тобыңды шыңға шығар. 7. Жаңа сабақты бекіту, тиянақтау жұмыстары. 8. Бағалау. 9. Үй тапсырмасын беру. 10. Сабақты қорытындылау.
Алгебра
Ашық сабақ
9 сынып
Автордың материалдары
Ғажайып ғаламшар
490 тг
Сабденов Ержан Артикбаевич
17 Маусым 2024
71
0
«6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады. Неліктен----------------------------------------------------------------? Неліктен -----------------------------------------------------------------? Неліктен------------------------------------------------------------------? Неліктен------------------------------------------------------------------? Неліктен------------------------------------------------------------------? Неліктен------------------------------------------------------------------? Дескриптор: • «6 неліктен?» әдісімен 6 проблемалық сұрақ құрастырады. ҚБ ӘТН. 2-тапсырма. Мәтінде берілген ақпарат бойынша диалог жазыңдар. Диалогте сұрау мәніндегі және ерекше эмоциялы сөйлемдер болсын.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
7 сынып
ХХ ғасырдың басында әлем бейнесі қандай болды?
490 тг
Туреханов Сейтнаби Сеитханович
17 Маусым 2024
64
0
Оқушыларға «XX ғасыр басындағы әлемнің саяси бейнесі» атты зерттеу жұмысын тірек-сызба ретінде, кестелер, ментальды карта т.б. ретінде салуларын ұсынасыз. Оқушылар картаны пайдалана отырып, мемлекеттің әртүрлі басқару формалары бойынша бөледі: абсолютті және конституциялық монархия; Республика, мемлекеттің кескін картасында белгілей отырып, олардың басқару формаларын да жазып белгілейді. Ғылымның дамуына зерттеу жүргізіңіз. Оқушыларданресустар тізбегіндегі деректерден 3-5 ең маңызды деген басты өнертабыстар мен технологияларды қолдануды саясаткер, әскери адам және қарапайым адам ретінде баға беруін сұраңыз. Оқушылар әлемнің бейнесін толықтырулары қажет.
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
8 сынып
Қазақстанның 1997 жылдан бастап экономикалық дамуы.
490 тг
Шайдозимов Акылбек Орынбекович
16 Маусым 2024
65
0
ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін бітіруіне мүмкіндіктер жасалады. Мұғалім 2007 ж. тамыз айынан басталған әлемдік қаржылық-экономикалық дағдарыс туралы қысқаша түсінік беру. ЕББҚ оқушыға қосымша мобильді құрылғылар кеңінен қолданылады. Зерттеу мен талдау. «Бизнестің жол картасы – 2020» деген не? «Жол картасы-2020» бағдарламасының статистикалық мәліметтері негізінде 2 диаграмма жасау Қазақстанның ДСҰ кіруінің 3 пайдалы және 3 зиянды тұстары көрсетілген факті келтірілгенSWOT- анализ постерін жасау ЕББҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы қысқа,нақты жауапты қажет ететін сұрақтар ұсынылады. Интерпретация
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл