Жақыныңа жанашыр бол 490 тг
Жанашыр болу адам бойындағы ең ерекше қасеттердің бірі болып табылады. Әр адамның жақын жандары болады , бірақ тек туыстармен ,достармен шектеліп қалмау керек. Біз барша қазақтарға ,қандас бауырларға қамқор болып. Шамамыз келгенше қол үшін беріп ,демеу болып құлағанда қолтығынан сүйетін медет бола білуміз керек. Көпшіл болу, өзге жандамен жақсы қарым-қатынас жасау арқылы біз адами қасиетіміз жоғалпаймыз . Қазіргі заман бәсекелес болғандықтан ба қазақ қазақты көре алмайды. Біреуі көтерілсе аяқтан шалуға құлатуға асығады , бұл біздің өзімізді іштей күйреуге ,құлатуға әкеліп соғады бірақ оны қазіргі қоғам адамдары түсінбейді. Ия қазрігі заман алдыға жылжу, даму бәсекелес бірақ біз іштей өз өзімізбен емес өзге дамыған дамушы мемлекеттермен бәсекелес бола біліуміз керек. Бірақ біз оны өз өзімізбен бәсекелес деп түсініп алғанбыз. Қазақ деген жесірін қанғыртпаған,жетімін жылатпаған . Әр қазақ менің жалғызым деп жақсылығын асырып, жамандығын жасырған ерекше ұлт едік. Заман өзгергенмен адамның болмысы мен адами қасеті өзгермеу керек. Қазақ деген тамырын кең жайған ағаштың бұтағы сияқты. Үш жүзге бөлінсекте қанымыз бір, қазақ деген атымыз бір. Қазақ халқының саны аз болғандықтан бір- бірімізді жанашыр болып қорған бола біліміз керек.
Қазақ әдебиеті
Эссе
11 сынып
«Әл Фараби-ұлы даланың ұлы тұлғасы» 490 тг
Тарихтың «құм басқан» көне «рухани күмбездерінің» ішінде алыстан мұнартып, жақындаған сайын жарқырай түсетін Әбу Насыр Мұхаммед ибн Ұзлағ ибн Тархан Әл – Фарабидің тұлғасы биіктей түседі. Президент Қасым – Жомарт Тоқаев күллі түркі жұртының мақтанышы, «мұғалім сәни» яғни екінші ұстаз атанған ғалым – философ Әбу Насыр Әл – Фарабидің 1150 жылдық (870 – 2020) мерейтойын атап өту туралы Жарлыққа қол қойған болатын. Тұңғыш Президентіміз – Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласында әйгілі ғұлама ғалымның тұлғасы мен мұрасына лайықты баға бергенін жақсы білесіздер.
Иә, Әл - Фараби – қазақ халқының ғана емес, бүкіл әлемдік өркениеттің рухани игілігі, ислам және әлем философиясының жарық жұлдызы. Ол әлемді тануға және бүкіл адамзаттың рухани дамуына теңдессіз үлес қосты. Сондықтан осы айтулы мерейтой биыл ЮНЕСКО-ның атаулы күндер күнтізбесі аясында халықаралық ауқымда атылып өтіп жатыр. Мерейтойды мерекелеудің басты мақсаты – Әл-Фараби мұрасын зерделеуге жаңа серпін беру, әлем тарихындағы оның рөлін айқындап, есімін ұлттық бренд ретінде ұлықтау.
Әл-Фарабидің ғылыми мұрасы - бүкіл әлемдік ғылым дамуының тарихи іргетасы және бастау көзі. Ұлы ойшылдың 160-тан астам трактатта көрініс тапқан шығармашылығы ғылымның негізгі бағыттарын дамытуға ықпал етті. Ол математика, филология, химия, биология, астрономия, философия, медицина, логика, әлеуметтану, саясаттану, құқықтану, этика және басқа да салаларға өлшеусіз үлес қосты. Оның мұрасы арқылы біз түркі халықтарының рухани тамырластығы мен жақындығын, тарихы мен мәдениетінің ортақтығын, мәдени мұраның әлеуетін терең түсінеміз. Бүгінде Әл-Фарабидің өлмес мұрасы қалың көпшілікке кеңінен қолжетімді болып, өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбиесіне ықпал етуі өте маңызды деп есептеймін. Барлығымызға мәлім, Әл-Фараби өмір сүрген уақыт айрықша кезең ретінде аталады. Отырар өлкесінде Әл-Фарабиге дейін ойшылдар өте көп болса, оның өз заманында да ғұламалар аз болмаған. Ол жастайынан туған өлкесінде білім алып, Отырар кітапханасында отырып, шаң басқан қолжазбаларды ақтарып, көз майын тауысып, талмай кітап оқып, оқу-білімге ерте құмартқан.
Сол кітапханадан Әл-Фараби жиырма жасына дейін тәлім-тәрбие алып, ондағы бар кітаптарды, трактаттарды оқып зерттеген. Одан кейін білімін толықтыру үшін керуенге ілесіп, араб еліне аттанады. Бағдад, Дамаск сынды басқа да өркениеті дамыған ірі шаһарларда болып, артында ғылыми-зерттеу еңбектерін қалдырған.
Қазақ әдебиеті
Мақала
11 сынып
«Әл Фараби-ұлы тұлғаның ұлы тұлғасы» 490 тг
Тарихтың «құм басқан» көне «рухани күмбездерінің» ішінде алыстан мұнартып, жақындаған сайын жарқырай түсетін Әбу Насыр Мұхаммед ибн Ұзлағ ибн Тархан Әл – Фарабидің тұлғасы биіктей түседі. Президент Қасым – Жомарт Тоқаев күллі түркі жұртының мақтанышы, «мұғалім сәни» яғни екінші ұстаз атанған ғалым – философ Әбу Насыр Әл – Фарабидің 1150 жылдық (870 – 2020) мерейтойын атап өту туралы Жарлыққа қол қойған болатын. Тұңғыш Президентіміз – Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласында әйгілі ғұлама ғалымның тұлғасы мен мұрасына лайықты баға бергенін жақсы білесіздер.
Иә, Әл - Фараби – қазақ халқының ғана емес, бүкіл әлемдік өркениеттің рухани игілігі, ислам және әлем философиясының жарық жұлдызы. Ол әлемді тануға және бүкіл адамзаттың рухани дамуына теңдессіз үлес қосты. Сондықтан осы айтулы мерейтой биыл ЮНЕСКО-ның атаулы күндер күнтізбесі аясында халықаралық ауқымда атылып өтіп жатыр. Мерейтойды мерекелеудің басты мақсаты – Әл-Фараби мұрасын зерделеуге жаңа серпін беру, әлем тарихындағы оның рөлін айқындап, есімін ұлттық бренд ретінде ұлықтау.
Әл-Фарабидің ғылыми мұрасы - бүкіл әлемдік ғылым дамуының тарихи іргетасы және бастау көзі. Ұлы ойшылдың 160-тан астам трактатта көрініс тапқан шығармашылығы ғылымның негізгі бағыттарын дамытуға ықпал етті. Ол математика, филология, химия, биология, астрономия, философия, медицина, логика, әлеуметтану, саясаттану, құқықтану, этика және басқа да салаларға өлшеусіз үлес қосты. Оның мұрасы арқылы біз түркі халықтарының рухани тамырластығы мен жақындығын, тарихы мен мәдениетінің ортақтығын, мәдени мұраның әлеуетін терең түсінеміз. Бүгінде Әл-Фарабидің өлмес мұрасы қалың көпшілікке кеңінен қолжетімді болып, өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбиесіне ықпал етуі өте маңызды деп есептеймін. Барлығымызға мәлім, Әл-Фараби өмір сүрген уақыт айрықша кезең ретінде аталады. Отырар өлкесінде Әл-Фарабиге дейін ойшылдар өте көп болса, оның өз заманында да ғұламалар аз болмаған. Ол жастайынан туған өлкесінде білім алып, Отырар кітапханасында отырып, шаң басқан қолжазбаларды ақтарып, көз майын тауысып, талмай кітап оқып, оқу-білімге ерте құмартқан.
Сол кітапханадан Әл-Фараби жиырма жасына дейін тәлім-тәрбие алып, ондағы бар кітаптарды, трактаттарды оқып зерттеген. Одан кейін білімін толықтыру үшін керуенге ілесіп, араб еліне аттанады. Бағдад, Дамаск сынды басқа да өркениеті дамыған ірі шаһарларда болып, артында ғылыми-зерттеу еңбектерін қалдырған.
Қазақ әдебиеті
Мақала
11 сынып