Әдістемелік бірлестік жетекшілері Семинарлар бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Бұл семинарды колледжге келген дас мамандарға өткізген болатынмын, сәтті шықты. Сіздерге пайдасы тиер деп жариялап отырмын
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
материал жалпы білім беретін мектеп ұстаздарына арналған. баяндамада жаңартылған білім беру мазмұнын тиімділігі мен ерекшелігі және тарих пәні сабақтарында оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы көрсетілген.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
Коучинг
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
семинарға көмек
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
Семинар жоспары
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
Жалпы мұғалімдерге
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
Жас маманға айтылар кеңес 20-30 жас аралығындағы жас мамандардың мансап жолы соқпалы да соқпақты келеді. Жоғары білім, бойда күш-жігер бола тұра олар мансап жолында бірқатар қателіктерге бой ұрады. Сол қателіктерге жол бермес үшін берер кеңесімізге зейін қойыңыз. Алғашқы жұмыс күні Алғашқы жұмыс күнінде жаңадан келген маман ұжыммен танысуы керек. Әуелі басшылықпен я ұжым жетекшісімен жақынырақ танысып, негізгі міндеттеріңізді анықтап, басын ашып алыңыз. Бірге жұмыс істейтін әріптестеріңіздің есімдерін жаттап алып, барлығына ізеттілік білдіріңіз. Жұмысқа жаңа орналасқан сізге, әлбетте, алғашқы кездері қиын болады. Сондықтан да қолыңызға қалам алып, барлығын қойын дәптерге түртіп жүріңіз. «Сізді» бірден «Сенге» алмастырмаңыз Көпшілік әке-шешесіне, бауыр-ағайындарына, құрбы-құрдастарына «Сен» деп сөйлейді. Алайда, жұмыстың аты жұмыс. Сондықтан да, барлығына құрметпен қарап, әдептілікті сақтап, «Сіз» деп сөйлеңіз. Егер де өзіңізбен қатарлас жандар болса, олармен тілдесіп, біртіндеп «сен» деп сөйлесіңіз. Көтере алмайтын шоқпарды беліңе байлама! Жас маманға бірден жаңа жобаларды іске асыру, көптеген мәселелерді шешу сияқты міндеттер жүктелмейді. Сондықтан да «маған мына жұмысты беріңіз», «мына тапсырманы орындайын» деп басшылықтан талап етпеңіз. Оның орнына «бұл жобаға өзімнің үлесімді қосайын», «менің ойым мынадай» деп өз пікіріңізді білдіріп, жұмысқа деген қызығушылығыңызды көрсетіңіз. Сіздің бойыңыздағы жұмысқа деген ерекше ұмтылысты байқаған ұжымның жас маманға деген көзқарасы өзгереді. Есіктен кірген бойда төрге қарай ұмтылмаңыз. Жұмысқа жаңа орналасқан сізге ешкім орнын босатып бермейді.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Мектепке дейінгі
біз қайта түлеудің айрықша маңыз¬ды екі процесі – саяси реформа мен эко¬номи¬калық жаңғыруды қолға алдық. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Аталған екі жаңғыру процесінің де нақты мақ¬сат-міндеттері, басымдықтары мен оған жет¬кізетін жолдары бар. Мен көздеген жұмыс¬тары¬мыздың бәрі дер уақытында және барынша тиімді жүзеге асарына сенімдімін. Бірақ, ойлағанымыз орындалу үшін мұның өзі жеткіліксіз. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып оты¬руы тиіс. Бұл саяси және экономикалық жаң¬ғыру¬ларды толықтырып қана қоймай, олардың өзегіне айналады. Рухани жаңғыру тек бүгін басталатын жұмыс емес. Біз Тәуелсіздік кезеңінде бұл бағытта бірнеше ауқымды іс атқардық. 2004 жылы «Мәдени мұра» бағдарламасы аясында Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштер мен нысандарды жаңғырттық. 2013 жылы «Халық – тарих толқынында» бағ¬дарламасы арқылы әлемнің ең белді архивтерінен төл тарихымызға қатысты құжаттарды жүйелі түрде жинап, зерттедік. Енді осының бәрінен де ауқымды және іргелі жұмыстарды бастағалы отырмыз. Мен еліміз мықты, әрі жауапкершілігі жоғары Біртұтас Ұлт болу үшін болашаққа қа-лай қадам басатынымыз және бұқаралық санବны қалай өзгертетініміз туралы көзқарас¬тарым¬ды ортаға салуды жөн көрдім. І. ХХІ ҒАСЫРДАҒЫ ҰЛТТЫҚ САНА ТУРАЛЫ Күллі жер жүзі біздің көз алдымызда өзгеруде. Әлемде бағыты әлі бұлыңғыр, жаңа тарихи кезең басталды. Күн санап өзгеріп жатқан дүбірлі дүниеде сана-сезіміміз бен дүниетанымымызға әбден сіңіп қалған таптаурын қағидалардан арыл¬масақ, көш басындағы елдермен тереземізді теңеп, иық түйістіру мүмкін емес. Өзгеру үшін өзімізді мықтап қолға алып, заман ағымына икемделу арқылы жаңа дәуірдің жағымды жақтарын бойға сіңіруіміз керек. ХХ ғасырдағы батыстық жаңғыру үлгісінің бүгінгі заманның болмысына сай келмеуінің сыры неде?
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Мектепке дейінгі
анатомия биология мұғалімдерге
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
«ТРЕХЯЗЫЧИЕ В КАЗАХСТАНЕ НАША КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ И КЛЮЧ К УСПЕХУ»
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
бірлестік жетекшілеріне арналған
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
Қабілеті әр түрлі оқушы тілдің мұндай белгілері мен атауларын бірден
меңгеріп кетуі мүмкін емес,тек оның негізгі, қажеттілерін(анықтама,
ережесін) есте сақтауы мүмкін.
Қазіргі сабаққа қойылатын талап тұрғысынан техникалық құралдарды,
кестелер, сызбалар, үнтаспа жазбаларын пайдалану арқылы оқушылардың
есту, көру сезімдеріне әсер ете отырып, олардың ойлану қабілетін дамытуға
көңіл болінеді.
Қолданылатын көрнекіліктер оқушылардың сабаққа деген ынтасын
арттырады, түсіндірілген материалдарды саналы меңгертуге ықпал
жасайды. Оқушылардың білім сапасының көп жағдайларда төмен болуы,
осындай түрлі ойлау әрекеттеріне бейімделмеуден, дағды бермеуден деп
айтуға болады.
Қазіргі кезде қазақ тілін қандай бағытта, қандай мазмұнда оқыту
керек?
Меніңше, коммуникативті функционалды бағытта болуға тиіс. Сондықтан
тілдің коммуникативті механизмін ашу қажет . Яғни, оның сөйлеу
процесіндегі, сөйлем құрудағы, мәтін бойынша әңгіме құрастырудағы рөлі
амал – құралдар арқылы меңгертіледі.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
8 сынып
для учителей
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
тренинг
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
Желілік қоғамдастық жоспары 1-ілгері деңгей бітірген әріптестерге көмегі бар.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
Желілік қоғамдастық жоспары 1-ілгері деңгей бітірген әріптестерге көмегібар.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
Жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша мұғалімдерге арналған "Сабақты тиімді жоспарлау" тақырыбына әзірленген коучинг. Мұғалімдерді топқа бөле отырып,аталған бағдарлама бойынша сабақты қалай тиімді етіп жоспарлауға болатынын өздеріне құрату.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
Мұғалімдерге арналған әдістемелкік семинардың жоспары жалпы ұстаздар мен оқытушыларға көмек ретінде ұсынылады.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Басқа
Қазіргі кезеңдегі мектеп математикасында әлі шешімдері табылмаған проблемалар аз емес. Соның бірі оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, кітапқа, оқуға білім алуға деген құмарлықтарын арттыру. Осындай проблемаларды шешу мақсатында бастауыш сыныптан бастап логикалық есептерді шығару керек.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
2 сынып
Бұл кәсіби қоғамдастықты қазіргі заманға сай білім беру жүйесіндегі өзгерістерді жүзеге асыру жəне осы заман ағымына қарай мұғалімнің өзгеру үшін құрылған. Мұғалімнің кəсіби дамуы үшін өз білгенін өзгеге үйрету барысындағы көшбасшылық пен кәсіби қоғамдастық маңызды рөл атқарады. Іс-əрекетті зерттеудегі мұғалімнің оқушы белсенділігін арттыру, тəлімгерлік тəжірибе негізі жəне əріптестерін үйретудегі нəтижелер мен қоғамдастық жұмысы жүзеге асырылуы қажет.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Семинарлар
Барлығы
1
2