Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ 7 сынып "Шеңбер "
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушылар шеңбер тақырыбын толық меңгереді
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 .Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтау 2.Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есептер шығаруда қолдану 3.Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолдану Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын анықтайды Диаметр мен хорданың перпендикулярлығы туралы теореманы есеп шығаруда қолданады Хорда мен диаметрдің перпендикулярлығын дәлелдеуге берілген есептерде қолданады Тілдік мақсаттар Оқушылар центрлік хорда мен диаметрдің анықтамасын біледі центрлік хорда мен диаметрдің перпендикулярлығы туралы теореманы ауызша және жазбаша түсіндіреді қасиеттерін есептер шығару барысында қолданады «Көршіме айтамын» әдісі ҚБ: Өзін-өзі бағалау «Тапсырма» білу, түсіну, қолдану диалог мәтін ребустар топтасу Менің арманым
Дескриптор: - хорда ортасы арқылы өтетін диаметр оған перпендикуляр екенін біледі;- хорда ортасы арқылы өтетін диаметр хорданы қаққа бөлетінін түсінеді;- дұрыс тұжырымды көрсетеді Тұжырымдар Дұрыс / Дұрыс емес AO=OB ED=2CE OD=2OE AE=EB AB=OA AB=CD AC=CB 1-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі ҚБ: «Бағдаршам» «Тапсырма» Талдау, жинақтау диалог мәтін ребустар топтасу Мен арманым 2-тапсырма Центр:_________________Радиус:_________________Диаметр:_______________Жанама:________________Қиюшы:__________________Хорда:___________________ Центр:____________________Радиус:____________________Диаметр:__________________Жанама:__________________Қиюшы:__________________Хорда:___________________   2-ТапсырмаСызба бойынша анықтаңыз: Дескриптор: - центрді көрсетеді; - радиусты көрсетеді;- диаметрді көрсетеді; - жанаманы көрсетеді;- қиюшыны көрсетеді; - хорданы көрсетеді. . «Идеял» әдісі ҚБ: «Бас бармақ» «Тапсырма» Бағалау диалог мәтін ребустар топтасу Менің арманым
Дескриптор:сызбасын сызады;шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теореманы қолданады;хорданың ұзындығын анықтайды;диаметр ұзындығын табады;үшбұрыш периметрін табады. 3-тапсырма 2-тапсырмаЦентрі О нүктесінде болатын шеңбердің LM хордасы радиусқа тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын EK диаметрі жүргізілген. EK диаметрі мен LM хордасы А нүктесінде қиылысады. LА кесіндісінің ұзындығы 12,4 см. a) есептің шарты бойынша суретін салыңыз;b) LM хордасының ұзындығын табыңыз;c) EK диаметрінің ұзындығын табыңыз;d) ОLM үшбұрышының периметрін табыңыз.  «позитивтік доп»диологтік қарым-қатынас құру.Бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды,сабақты қалай түсінгені туралы сұрақ-жауап ретінде ой бөліседі Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:- нені білді, нені үйренді;- не әлі де түсініксіз; Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Қорытындылау №
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Хурма Нуржол
Жарияланған уақыты:
2020-02-04
Категория:
Геометрия
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1580826641