Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу танымдық сайыс
Материал жайлы қысқаша түсінік: құқық пәні мұғалімдері үшін
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
Мақсаты:Білімділік: Оқушылардың құқықтық білімдерін тексере отырып, заң алдындағы жауапкершіліктерін арттыру, ұйымшылық пен тәртіптіліктің тиімді жолын сын сәтте таба білу арқылы жеңіске жету, алдына мақсат қоя білуге баулуДамытушылық: Оқушыладың құқықтық білімдерін дамыту, ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау.Тәрбиелік: Конституция т.б. құқықтық нормативтік актілерді орындай, құрметтей білуге үйрету, адамгершілікке, құқықтық сауаттылыққа тәрбиелеу. Сайыс жоспары: 1-кезең. Топ аты, топ ұраны, топ эмблемасымен таныстыру. 2-кезең. «Шынығу». Әріптері ауысқан сөздерді тап. 3-кезең. «Өз құқығыңды біл». Бала құқықтары бойынша сұрақтарға жауап береді. 4-кезең. «Ойды аяқта». Мақал айтылады, ішінен бір сөз яғни құқықтық заң терминдері жасырылады, сол сөзді тауып, дұрыс айтылуына назар аударылады.5-кезең. «Ой елегінен өткіз», «Ойлан, артығы бар ма? Тапсаң, сызып таста». Берілген тапсырмадан артық сөз, ұғымдарды сызып, қателерді түзе.6-кезең. «Түсіндірме сөздік» сәйкестендіру.7-кезең. «Жағдаяттық тапсырмалар». 2-кезең. «Шынығу» кезеңі: 1.ЕКОНЮС – БҰҰ-ның білім, ғылым және мәдениет жөніндегі ұйымы; 2.АТКРДЕИЯМО – халық еркі немесе билігі;3.ЕНТЕЗПРИДЕ – мемлекет басшысы;4.УАТРА – айырбас үшін арнайы өндірілетін өнім;5.АТТӨЛЖҰҚ – азаматтыққа куәландыратын құжат.6. ҚЫҚҚҰ- мемлекет тарапынан қадағаланатын, қорғалатын заңды құжат. 3-кезең. «Өз құқығыңды біл»: I топ * Баланың азаматтық құқығы қай кезден басталады? * Қазақстан Республикасында баланың құқықтары туралы заң қанша тараудан тұрады? Баланың өз пікірін білдіруге, ақпарат алуға, ақпаратпен идея беруге құқығы бар. Ол шектеулі ме, әлде шектеусіз?Неше жасқа толмаған баланы Отан алдындағы борышын өтеуге әскерге шақырылуға жатпайды? 5. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік биліктің бірден - бір бастауы

II топ* Бала неше жастан бастап қылмыстық жауапкершілікке тартылады? * Конституция сөзінің аудармасы қалай ? * Республика заңдары қай кезде күшіне енеді? *Егемендік алғаннан кейін Қазақстан Республикасында Конституция қанша рет қабылданды? *Неше жасқа толмаған адам бала болып есептеледі? 3-кезең. «Өз құқығыңды біл»: 3-кезең. «Өз құқығыңды біл»: III топ * Республикадағы жоғарғы заң шығарушы органды ата? *Қазақстан Республикасы өзін қандай мемлекет ретінде орнықтырады? * Қазақстан Республикасында баланың құқықтары туралы заң қай жылы күшіне енді? * Адам құқығының жалпыға бірдей декларациясы қашан қабылданды? * 17 желтоқсан қандай күн? 4-кезең. «Ойды аяқта». I топ*Заңның құрығы ...................*Өш алғаннан гөрі...............*Туғанды биде .....................*Таста тамыр жоқ................*Туғанына бұрғаны............... 4-кезең. «Ойды аяқта». II топ *Әр адамның құдайы............ *Қолыңмен істегенді............. *Жазасын тартпайтын........... *Ұрлық түбі................. *Біреуге ор қазба............. 4-кезең. «Ойды аяқта». III топ *Заң алдында бәрі............... *Қасым ханның ..................... *Демократия -жүгенсіздік емес, бостандық................................. *Отан..................... * Ел елдің ............. 5-кезең. «Ой елегінен өткіз» I топ «Ойлан, артығы бар ма? Тапсаң сызып таста.» Берілген тапсырмадан артық сөз, ұғымдарды сызып, қателерді түзе. Оқушы неге құқылы? Білім алуға, емделуге, демалуға, ұрлық жасауға, қоршаған ортаны ластауға, өз сыныптастарына кедергі жасауға. 5-кезең. «Ой елегінен өткіз» II топ Оқушы неге міндетті? Білім алуға, ата-анасын тыңдауға, сабақтан қашуға, оқулықтарын таза ұстауға, мектеп тәртібін сақтауға, бұзақылық жасауға, сыныпты шашуға, басылымдарға жазылуға. 5-кезең. «Ой елегінен өткіз» III топ Оқушының елінің алдындағы міндеті: Отанын қорғауға, жерін, елін сақтауға, заңды бұзуға, қоғамдық жерде тәртіпсіздік орнатуға, тарихын, әдет-ғұрып,салт-дәстүрін білуге. 6-кезең. «Түсіндірме сөздік» сәйкестендіру. Алаяқтық А Тұлғаның өзі жасаған заңмен тыйым салынған қоғамға қауіпті әрекетіне психикалық қатынасы. Бұзақылық Ә Қылмыстық заңмен жазалау қатермен тыйым салынған қоғамға қауіпті іс-әрекет. Заңды міндет Б Алдау немесе сенімге қиянат жасау жолымен бөгде мүлікті немесе мүлікке деген құқықты алу. Кінә В Қоғамдық тәртіпті, қалыпты еңбек етудің жағдайларын, қоғам тыныштығын өрескел түрде бұзу, азаматтардың денсаулығына зиян, мүліктеріне залал келтіру. Қылмыс Г Құқыққа өкілеттігі бар тұлғаның мүддесін қанағаттандыру үшін белгіленген заңды әрі міндетті жүріс- тұрыстардың мөлшері. Қарақшылық Д Бөтен адамның мүлкін ұрлау мақсатында адам өмірі мен денсаулығына қауіпті күш көрсету немесе тікелей осындай күш қолданамын деп қорқытумен ұштасқан шабуыл.

7-кезең. «Жағдаяттық тапсырмалар» “Мен заңды қаншалықты жақсы білемін?” I топ *Мектептегі оқушылар арасындағы әлімжеттіліктің болу себебі неде деп ойлайсыңдар? *Жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтың алдын алу үшін қандай іс-шаралар жасалынуы тиіс деп ойлайсыңдар? 7-кезең. «Жағдаяттық тапсырмалар» II топ *Жастар арасындағы қылмысқа жол бермеу үшін не істеу керек? *Жасөспірімдердің арасында ұрлық жасау, суық қару қолдану, келеңсіз оқиғалардың көбейіп кетуінің себебі неде деп ойлайсыңдар? 7-кезең. «Жағдаяттық тапсырмалар» III топ * Сатушы сатып алушыға байқамай артық ақша беріп жіберді, сатып алушы өзіне тиесілі ақшадан артық екенін біле тұра қайтып бермеді. *Мектеп жасындағы оқушылардың құқықтық норма бұзу шарттары қандай деп ойлайсыңдар? Қорытынды. Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі. Біздің мақсатымыз- оқушылардың құқықтық сауатын арттыру, Ата заңымызға деген сүйіспеншілік сезім қалыптастырып, шыншыл да әділетті және парасатты тұлғаны қалыптастыру. Отанға адал қызмет етер азамат болыңыздар-дей отырып келесі сөз кезегін әділ қазыларымызға береміз. Осымен сайысымызды аяқтаймыз. Қатысқандарыңызға көп-көп рахмет. Сау болыңыздар. 1
1
1 1
1
Сырсандық құпиясы Құрманғазы атындағы оркестрдің алғашқы дирижері кім? “Айлы сонатасын” кім жазды? Музыкада неше нота бар? Қазақтың әншілерінен “Алтын дискі” алғаш болып кімнің дауысы жазылған? Қайрат Нұртас қандай марапатпен марапатталды? Білім жәрмеңкесі Спортқа қалайсың? 28-ші қысқы студенттер универсиадасында ойындардың қандай түрлері болды 28-ші қысқы универсиадаға қатысқан мемлекеттер саны Бүкіл әлемдік көрме биыл қай жерде өтеді Алматыдағы қысқы ойындар өтетін орындар? 28-ші қысқы универсиадада барлығы қанша медаль сарапқа салынды? Қазақстан қоржынына қанша алтын салды? Қазақстан спортшылары Азиадаға қай жылдан бастап қатысты? 28-ші қысықы студенттер универсиадасының ашылуында алауды кім жақты? Жүзу жарысында алтын алқа арқалаған тұңғыш спортшымыз кім? Жүзден жүйрік1.қазақстан жеріндегі алғашқы тайпалар2.ХІІІ ғ қазақ жеріне кімнің әулеті келіп қоныстанды3.Сталиндік репрессия жылдары қай жылы болды4.Ұжымдастыру жылдары5. Ең алғашқы дәуір6.Қытай адамын қалай атаймыз7. Кіші Қазан идеясының авторы8.316 атқыштар двизиясының жетекшісі9. Ең алғашқы атом бомбас қай жылы сынақтан өткізілді10. Қазақ хандығын негізін қалаушылар кімдер МарапаттауНазарларыңызғарахмет
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Икежанова Шолпан Укибаевна
Жарияланған уақыты:
2019-05-14
Категория:
Адам және қоғам
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1557813332
2222
333
444
555
666
7
888
999