Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Триз әдісін қолдануды ұғындыру
Материал жайлы қысқаша түсінік: Шығармашыл, ізденімпаз,эстетикалық дамыған, рухани жетілген,әртүрлі бейнелеу түрлерінің қызметі арқылы өз ойын білдіре алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.Білімді қызықты және тартымды меңгеруге көмектеседі.Баланың жетістікке жетуіне жағдай туғызады
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
Мектепке дейінгі мекемелердегі бейнелеу өнері сабақтарындатриз технологиясын қолдану жолдары Жоба жұмысының мақсаты: Балалардың шығармашылық қабылеттерін дамытуда ӨТШТ технологиясын қолдану арқылы байланыстыра сөйлеуге,сөздік қорын молайтуды дамыту.Міндеттер: Жұмыс барысында келесі міндет шешіледі:Жан – жақты шығармашылық дамуын қамтамасыз етту және білім беру тәрбиесін құру.Өзге адамдарға деген сүйіспеншілік және силау қассиеттерімен төзімділікке тәрбиелеуҰлттық мәдениетке , ұлттық шығармашылыққа ,салт – дәстүрге деген қызығушылық пен сүйіспеншілікке тәрбиелеу.. Жоспары Кіріспе 1. Триз технологиясының негізгі қалаушысы 2.Триз технологиясының маңыздылығы 3. Мектепке дейінгі баларға тілді оқыту триз технологиясыныңәдіс - тәсілдері4.Қорытынды Қолданылған әдебиеттер тізімі  Кіріспе . Тақырыптың өзектілігі:Бала тілін дамытуда ӨТШТ технологиясын қолдану аса маңызды, жүйелі пайдалана білген әрбір тәрбиеші баланың санасын арттыра отыра, түсінігін кеңейтіп, сөздік қорын молайтып, ұғымын байытады.сонымен қатар баланың ойлау белсенділігі артады, тілдері ширап, өз бетімен жұмыс түрі дамиды, сөз таптарын меңгереді, өз ойын еркін жеткізеді. ӨТШТ технолдогиясы тез дами бастады.Қазір бұл технология барлық әлемде танымал.Бұл технологияда мұндай мәселелер қарастырылады:1.Сараптау2.Диагностика және ұқсастыру3.Зерттеу4.Мәселені шешу5.Жобалау6.Болжау жасауОқу үдерісінде инновациялық технологияларды енгізудің негізгі өзекті мәселесі – жаңа әдістерді қолдана отырып жас жеткіншектердің интеллектілік, шығармашылық ойлауын дамыту, қазіргі заман талабына сай экономикалық көзқарастары мен белсенділігін қалыптастыру. Дарынды мен төмен оқитын балаларға бірнеше әдістері бар. Бұл әдістер өзбетінше білім алу және еңбек ету дағдыларына негіз салу болып табылады. ӨТШТ технологиясының тиімділігіҚазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көп нұсқалық қағидасы бекітілген, бұл білім балабақша мен мектеп мұғалімдеріне, өзіне оңтайлы нұсқаны қолдануға, педагогикалық процесті кез-келген үлгімен, тіпті авторлық үлгімен құруға мүмкіндік береді. Осыған сәйкес және оқытудың тиімділігін арттыру мақсатында жаңа білім парадигмасына сүйене отырып, Генрих Саулович Альтшуллер ӨТШТ технологиясын жасаған. ӨТШТ технологиясының мақсаты – ойындар мен тапсырмаларды пайдалана отырып, ұжымдық әрект, яғни қарым-қатынас жасай білуге үйрету, дағдыландыру.ӨТШТ технологиясы балаға шығармашылық тапсырмаларды орындауды үйретеді және оның бойында шығармашылық қажеттілікті дамытып, оның қызығушылығына сүйене отырып, шығармашылыққа жүйелі түрде жетелеуге мүмкіндік береді.ӨТШТ (теория решение изобретательских задач) технологиясы, яғни тапқырлар тапсырмаларын шешу теориясы (ӨТШТ) балабақшадан бастап мектеп практикасына енуде.Генрих Саулович Альтшуллер 1946 жылы шығармашылық әдіснама бойынша жұмысын бастады.Триз атауы кейінірек 70 жылы пайда болады. ӨТШТтехнологиясын Г.С.Альтшуллер ойлап тапқан. Шығармашылық тапсырмаларды орындау теориясы адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамытудың жаңа әдістемесі үшін негіз болып табылады.Оқу үдерісінде инновациялық технологияларды енгізудің негізгі өзекті мәселесі – жаңа әдістерді қолдана отырып жас жеткіншектердің интеллектілік, шығармашылық ойлауын дамыту, қазіргі заман талабына сай экономикалық көзқарастары мен белсенділігін қалыптастыру. Дарынды мен төмен оқитын балаларға бірнеше әдістері бар. Бұл әдістер өзбетінше білім алу және еңбек ету дағдыларына негіз салу болып табылады.Шығармашылық тапсырмаларды орындау теориясы адамның шығармашылық мүмкіндіктерін дамытудың жаңа әдістемесі үшін негіз болып табылады. Шығармашылық мүмкіндіктердің көріне бастауының себебі-балалық кездегі елестету деңгейінің жоғарлығымен, балалардың ойлауын танымдық бағытының дамуымен түсіндіріледі.Жаңа дәуірдің жан-жақты дамыған адамын тәрбиелеу оңай емес, ол үшін мұғалімге үлкен ізденудің, оқытуды ізгілендіру аспектілерін пайдаланып жүзеге асырудың мәні зор.Осыған орай мен сабақтарымда пайдаланып жүрген түрлі жаңа педагогикалық технологиялардың бірі ӨТШТ технологиясының әдістері көрсетілген. Осы әдістер бойынша жүзеге асыру жеке тұлғаны дамытары сөзсіз. Триз теориясын ойлап табушы Баку қаласының ғалымы, қиял-жазушы Генрих Саулович Альтшулер Генрих Саулович Альтшулердің еңбегін жалғастырушы жаңашылпедагог Михаил Наумович Шурерман Триз дегеніміз не? Өнертапқыштықмәселелерді шешу теориясы Балалардың шығармашылық қабілетін дамытуәдісі Триз-мектепке дейінгі балалар үшін іс-әрекетке қызығушылықтарындамыта отырып, барлығын жұмылдыру жүйесі Триз әдісін сабақта қолдану Ойлау және елестетуқабілеттерін жетілдіреді Білімді қызықты және тартымды меңгеруге көмектеседі Шығармашылық қабілеттерін ынталандырады және дамытады Баланың жетістіккежетуіне жағдай туғызады Қоршаған ортаға дегенқызығушылығы мен қамқорлығын қолдайды Триз әдісін бейнелеусабағында қолданудың мақсаты: Шығармашыл, ізденімпаз,эстетикалықдамыған, рухани жетілген,әртүрлі бейнелеу түрлерінің қызметі арқылы өз ойын білдіре алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу Триз әдістері :“Саусақтық кескіндеме”“Монотопия”“Сия тамшысы графикасы”Қағаз бетіне шырағдаммен сурет салуЖартылай құрғақ қатты қылқаламмен нұқып қалуЫлғал қағаз бетіне сурет салуПоролонмен басуШашыратуНүктелеу әдісіБастыру әдісі Айна арқылы сурет салу Клюсография әдісі Саусақты кескіндеме Монотопия Сия тамшысы графикасы Қағаз бетіне шырағдаммен сурет салу Қағаз бетіне шырағдаммен сурет салу Ылғал қағаз бетіне сурет салу Поролонмен басу Поролонмен басу Шашырату Дәстүрден тыс графикалық әдістер Балалардың түстермен танысуына мүмкіндік береді. Олардың шығармашылық талғамдары дамып, қиялдау, өз бетімен еңбек ету дағдылары қалыптасады ТРИЗ және оның принциптері –тек техникалық қана емес, сонымен қатар басқа да шығармашылық тапсырмаларды шешуге  қолайлы әдіс      ТРИЗ - күшті ойлаудың жалпы теориясына  жетудің жолындағы  бір кезең Қорытынды Қорыта келгенде ӨТШТ технологиясының тиімділігі бала тілін дамытуда, қоғамдық және әлеументтік түсінігін кеңейтуде, сөздік қорын молайту, үғымын байыту мен қатар ойлау балсенділін арттыру, өз бетімен жұмыс жүргізуге баулуға, өз ойын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыруда тиімді. Жаңа ҰОІӘ-де барысында баланың оқу мақсатын шешу кезіндегі іс-әректіне қолдау көрсетіп мақтау, сыйлық беру сияқты әдістер қолданылады. Бұл әдіс бұрын балабақшада қолданылмаған ең жаңа оқу формасы болып есептеледі.Тәуелсіз еліміздің келешек ұрпақты тәрбиелеу мәселесі – бүгінгі күннің өзекті тақырыбы. Бұл мәселенің шешімін табуға үздіксіз білім беру жүйесі айтарлықтай дәрижеде қайта қаралып, оны жетілдіру жолдары іздестірілуде. Айтылған талаптардың жүзеге асырылуы бағытындағы жұмысты үздіксіз білім берудің алғашқы сатысы мектепке дейінгі ұйымдарда баланың білімге деген құштарлығын арттырудан, ұлтымызға тән қасиеттерін бойына сіңірген шәкірт тәрбиелеуден бастағанның маңызы зор. Олай болса педагог тәрбиешінің алдындағы басты міндет – ХХІ ғасыр білім ғасырының есігін еркін ашып кіретін, дүниежүзілік мәдениетті танып, ұлттық бай, ой-өрісі дамыған, тәрбиелі, білімді, заман талабына сай белсенді ұрпақ тәрбиелеу. Қолданылған әдебиеттер 1. «Солнышко» С.В. Железнова, Н.Р.Богомолова 2. Программа развития, обучения, и воспитания детей дошкольного возраста на основе ТРИЗ иРТВ. Г. Обнинск 1997 3. Г.С.Альтшуллер Найти идею. Новосибирск Наука, 1986г 4. Триз для детского сада В.А. Ломова Тыңдағандарыңызға рахмет!
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Ербулатова Динара Ербулатовна
Жарияланған уақыты:
2019-08-14
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1565802501
333
444
555
666
7
888
999