Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ақтамберді Сарыұлы жыраудың өсиет өлеңдері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: аттестация материалдары үшін.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Алматы облысы, Қарасай ауданы, А.С.Пушкин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна
8-сынып, қазақ әдебиеті пәнінің 2-сабағы. «Дананың көзі-ақылдың сөзі» бөлімі.Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» толғауы тақырыбы.
Оқушылардың көпшілігі:Толғау идеясы мен па-фосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдай алады, өзіндікпікірін айта алады.
Барлық оқушылар:Ақтамберді жыраудың «Балаларыма өсиет» толғауының мазмұнын біледі,сұрақтарға жауап береді, өлеңнің негізгі идеясын сипаттайалады.
Оқушылардың кейбіреулері:Толғау авторының бейнесін,образдарға қарым-қатынасын тілдіктұрғыдан талдап көрсетеді, шынайы өмірмен байланыстырады, шығар-машылық тапсырмалар орындайалады.
Түсіну және жауап беру: 8.1.2.1.Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. Анализ және интерпретация: 8.2.2.1. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.
Сабақ мақсаттары
Оқу мақсаты

2 бет
Тілдік мақсат
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Кепиет, әреке т.б. сөздер алынады.
Талқылауға арналған сұрақтар:1.Жыраудың өсиеті өмірінің қай кезеңінде айтылған?2.Жыраудың өсиетінде не айтпақ болды?3.Жастарды неге үгіттеді?4. Жыраудың өсиетінен қандай ой түйдіңдер? деген сұрақтарды ұсынамын.
Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:«Бірлігі мен тірлігі жарасқан ел», «татулық болар береке» сияқты тіркестерді аламын.
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы,азаматтық жауапкершілік, сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынады.Алдыңғы оқу: Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір, күлдір кісінетіп» толғауы болатын.

3 бет
Белсенді оқыту әдістеріСабақ барысында «Менің кейіпкерім», «Ақ, қызыл, сары гүлдер», «Шығармашылық ізденіс», «Балық қаңқасы» белсенді әдістерін қолданамын.
Кейіпкерге байланысты толғаудан үзінді келтіру, кейіпкерге мінездеме жазу.
Оқушыларды топқа бөлу
Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.
Берілген кейіпкердің айтқан сөзінің мағынасын түсіндіру.
«Менің кейіпкерім» әдісі
«Ақ, қызыл, сары гүлдер» әдісі
«Шығармашылық ізденіс» әдісі
«Балық қаңқасы» әдісі
- Кейіпкерге байланысты толғаудан үзінді келтіреді, мінездеме жазады.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым -қатынасының тілдік көрінісін талдайды, өлеңнің тезисіне талдау жасайды.
Диаграмма арқылы өлеңнің идеясы мен пафосына талдау жасайды.

4 бет
«Менің кейіпкерім» әдісін, графикалық органайзерлерді тиімді пайдаланып, олардың қызығушылығын арттырып отырамын. Қолдауды қажет ететін оқушыларға:Ақтамберді Сарыұлы жыраудың «Балаларыма өсиет» толғауының мазмұнын, мағынасын білу, сұрақтарға жауап беру, кейіпкерлерге байланысты толғаудан мінездеме беру бойынша тапсырмалар беремін.Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: «Балаларыма өсиет» толғауындағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (диаграмма ) түрлерінде талдау жасап, автор стиліне баға беру тапсырмаларын беремін.Қабілетті оқушыларға:Толғаудың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдау, әдеби мінездеме жазу, шығармашылық тұрғыдан пікір білдіру тапсырмаларын ұсынамын.
Сабақ барысында саралау шараларын тиімді ұйымдастырып мақсатқа қол жеткіземін. Саралап оқыту-белгілі мақсатқа сай жетілдіру, педагогикалық қолдау көрсету шаралары болып табылады.

5 бет
Сабақ барысында төмендегідей саралау шараларын қолданамын. «Менің кейіпкерім» әдісі арқылы кейіпкерге байланысты толғаудан үзінді келтіру, кейіпкерге мінездеме жазу тапсырмасын ұсынамын.
Ақтамберді жыраудың «Балаларыма өсиет» толғауының мазмұнын біледі, сұрақтарға жауап береді, өлеңнің негізгі идеясын сипаттай алады.
Толғаудың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдай алады, өзіндік пікірін айта алады.
Толғау авторының бейнесі мен образдар қарым-қатынасын тілдік тұрғыдан талдап көрсетеді, шынайы өмірмен байланыстырып шығармашылық тапсырма орындай алады.

Жоғарғы деңгей
Орта деңгей
Төмеңгі деңгей


6 бет
Қалыптастырушы бағалауды графикалық түрде сабақтың өң бойында жүргізіп отырамын. Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыруда критерийлерге негізделген дескрипторлар арқылы оқушылардың білімін бағалап отырамын.
Бағалау критерийлері: Ақтамберді жыраудың «Балаларыма өсиет» толғауының идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.
Қалыптастырушы бағалау: әр тапсырмадан соң жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырады. Өйткені «жұлдызша», «смайликтер» арқылы бағалауым оқушыларға ерекше шабыт сыйлап, келесі тапсырмаға ынталандырып отырады.
Нәтижесі: Оқушыларға дер кезінде көрсеткен ишара, мадақтау, қошеметтеу, жылы шырай таныту әрекеттерім сабақты жақсартады.
Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау.

7 бет
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға тигізер ықпалы
Әріптестеріммен бірге үйренген әдіс-тәсілдерді ықшам сабақ жоспарлауда тәжірибеме енгіздім. «Менің кейіпкерім»,»Балық қаңқасы», «Шығармашылық ізденіс»әдістерін ықшам сабағыма енгізіп, тиімді пайданаландым. Ықшам сабақты жоспарлауда тренермен, әріптестеріммен қолданған кері байланыстың көмегі өте зор болды. Әр тапсырмадан соң жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды.
Ықшамсабақты жоспарлауда тренер мен әріптестермен кері байланыстың көмегі мол болды. Ықшамсабақ кезінде әр тапсырмадан соң, жүргізілген кері байланыс оқу әрекетін жақсартып отырды.

8 бет
Назарларыңызға рақмет!

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Доспанова Айгуль Шахмардановна
Жарияланған уақыты:
2019-06-17
Категория:
Қазақ әдебиеті
Бағыты:
Ғылыми жұмыстар
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560785216
333
444
555
666
7
888
999