Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
ашық сабақ 6-сынып Отырар кітапханасы презентация
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге арналған көмекші слайд
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
9-бөлім. Әлемнің ірі кітапханалары6.9.6.6. Отырар кітапханасы
О5 Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.ӘТН4.3 Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.
Джунусова Гульзира ХамидоллаевнаҚоянды орта мектебі
Қазақ тілі. 6-сынып
Мәтінде көтерілген мәселені айқындайтын жетекші, нақтылау сұрақтарын құрастырады. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Ақпаратты негіздеп дәлелдейді. Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдерімен алмастырып, қолданады.
«Отырар кітапханасы» мәтінінде көтерілген мәселені айқындайтын жетекші, нақтылау сұрақтарын құрастырады. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, дәлелдейді. Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдерімен алмастырып, қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейі. Орта(білу, түсіну, талдау)

2 бет
Белсенді оқу әдістері мен саралаудың түрлері






3 бет
Критериалды бағалау
Бағалау критерий Мәтінде көтерілген мәселені айқындайтын жетекші, нақтылау сұрақтарын құрастырады. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Ақпаратты негіздеп дәлелдейді. Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдерімен алмастырып, қолданады
Дескриптор -Мәтіннен негізгі және қосымша ойды анықтады-Мәтіннен детальді ақпаратты анықтады-Мәтіннен көтерілген мәселені айқындады -Мәтіндегі көтерілген мәселеге жоғары дәрежелі сұрақтар құрастырды-үстеулерді мағыналық топтарға топтастырды-синонимдік қатарын қолданып, шағын шығарма жазды мәтін позициясын анықтады-алынған позицияның себебін дәлелдеді-мәтіннен дәйектер келтірді-ойларын қорытындылады
ҚБ «Жапондық бағалау». Бірін-бірі бағалайды.ҚБ «Элективті тест» әдісі. Мұғалім бағалайдыҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі. Бірін-бірі бағалайды.

4 бет
Ықшам сабақтың ықпалы
Қол жеткізгенім
Оқу мақсаттарын қарап, сабақ жоспарын және бағалау критерийін шығару. Лексикалық және грамматикалық тақырыптың аражігін ашу.
Қолдау
1.Ықшам сабақ құрауда тьютордың көмегі жақсы болды. 2.Жангужина С. пен Жумабаева Ж. Ықшам сабақты құрағанда тапсырмалар жүйесінің өнімді жақтарын көрсетті
Мен болашақта жаңартылған білім беру мазмұнымен жұмыс атқарғанда интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолданамын.Сабақта оқу мақсатын дұрыс тандауға дағдыланамын
Болашаққа жоспар

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Джунусова Гульзира Хамидоллаевна
Жарияланған уақыты:
2019-06-27
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1561663717
2222
333
444
555
666
7
888
999