Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Белсенді әдістер- сапалы білім кепілі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдердің сабақта қолданатын тиімді әдістер жарияланған, Сабақтың басында, соңында және әр сабақ кезеңдеріне арналған тиімді тәсілдер
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Қош келіпсіздер

2 бет
Белсенді әдіс- тәсілдер сапалы білім кепілі

3 бет
Кіру билеті
Қалыптастырылатын дағдылар:-жеке жұмыс-тілдік дағдылар-ойлау дағдылар


4 бет
“Өрмекші торы”
Қалыптастырылатын дағдылар:- жеке жұмыс-ойлау, проблеманы шешу-тыңдалым-оқылымӨрмекші торындағы көбелектерді құтқару, яғни көбелектердің артына жазылған сұрақтарға жауап бере отырып өрмекші торынан құтқарамыз. Бұл әдісті сабақтың әр кезеңінде пайдалануға өте тиімді.

5 бет
Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар
Дескрипторлар-Мәтін бойынша проблеманы анықтайды-Фактілер мен көзқарастарды ажыратады.-Өз көз-қарасын дәлелдеу үшін қорытынды шығарады
ГМО дегеніміз не? ГМО (гендік модификацияланған организмдер) – гендік инженерияның табысты жемісіне айналып отыр. Нақтырақ айтсақ ГМО – бір ағзаның геніне бөтен ағзаның генін енгізу арқылы пайда болады. Мысалы, шет елдерден тасымалданатын шие мен қытай қиярына шошқаның гені қосылады екен. Америка 1983 жылы биологиялық қару жасау барысында ең алғашқы гендік модификацияланған өсімдіктерді өндірген. Өндірушілер ешқандай азық-түліктің сыртына «ГМО қосылған» деп жазбайды. Керісінше «ГМО-сыз»  табиғи өнім деп тұрады. «ГМО-сыз» деп мөр басылған тауардың бағасы да қымбат болады-мыс. Алайда, ГМ-өнімді қалай ажыратуға болады? Бұны анықтаудың еш қиындығы жоқ. Барлық кондитерлік, әсіресе, кәмпиттер, печеньелер, ұн, шоколод түрлерінің құрамында трансгендер бар. ГМ-өнімді құрамындағы тағам қоспасының тізімінен анықтауға болады. Сонықтан, тағамды сатып алмас­тан бұрын мұқият қарап шыққаныңыз абзал. ГМО өнім Е индексімен жасырынып тұрады. Сондай-ақ, тауарды қай елдің өндіргеніне назар аударған жөн. Мысалы, өндіруші ел Қытай, Америка, Канада, Англия, Норвегия, Франция болса, онда міндетті түрде құрамында гендік өзгеріске ұшыраған ағзалардың бар екені күмәнсіз.

6 бет
“Екі күнделік”
Қалыптастырылатын дағдылар:-оқылым-айтылым-жазылым-жеке жұмысОқушылар мәтінді оқып, түсінеді. Түсінгендерін қысқаша дәптерге жазады (теория, анықтама, формула)

7 бет
“Open microphonе” (ашық микрофон)
Қалыптастырылатын дағдылар:-талқылау дағдылары-ойлау-айтылымОқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты немесе үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

8 бет
“Минутная игра” (бір минуттық ойын)
Қалыптастырылатын дағдылар:-Оқылым-Айтылым- Тыңдалым Сілтеме арқылы жасырылған құпияны тауып, тақырып бойынша түйінді ойды айту

9 бет
“Буриме” әдісі
Қалыптастырылатын дағдылар:-Ойлау дағдылары -Оқылым-Айтылым-Тыңдалым -ЖазылымТөрт жолды өлең . . . қалыпты . . . болыпты . . . қолданып . . . жарапты

10 бет
“Шапалақ” әдісі
Топтар бірін-бірі бағалайды4 шапалақ- керемет3 шапалақ- өте жақсы2 шапалақ- жақсы

11 бет
Шығу билеті
Шығу билеті сабаққа берілетін кері байланыс болып табылады. Шығу билетіне кері байланысты жазады.1.Маған қызық болған екі нәрсе . . .2.Маған қиын болған екі нәрсе . . .3.Маған құнды болған екі нәрсе . . .4. Өз ойым . . .

12 бет
Назар қойып тыңдағандарыңызға үлкен рахмет

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Джангельдиева Гульзина Нарзиевна
Жарияланған уақыты:
2019-04-13
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1555153075
333
444
555
666
7
888
999