Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ғылыми Жоба тақырыбы: Әбу-Насыр,Әл-Фараби "Қағаздың түсіп бетіек" өлеңі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ғылыми Жобаға байланысты
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет


Сабақтың тақырыбы:Жамбыл Жабаев"Алғадай туралы әрбір ой" өлеңі

Ашық сабақ

2 бет
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жамбыл шығармашылығына тоқтала отырып , өлеңнің мағынасын ашып түсіндіру, өлең мазмұны бойынша әртүрлі тапсырмалар орындату.Дамытушылық: Өлеңге жан-жақты талдау жасату арқылы ой белсенділігін арттыру, сөйлеу, жазу мәдениетін дамыту, ізденуге тәрбиелеу.Тәрбиелік: Оқушылырды Отанды сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу, поэзия құдіретін сезіндіру.Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.Сабақтың әдісі: Мәнерлеп оқу, сандар сөйлейді, өлең құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс.Көрнекілігі: тақырып бойынша слайдтар.Пәнаралық байланыс: тарих, математика, қазақ тілі.







3 бет






Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру: сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, оқушылар назарын сабаққа аудару.ІІ. Үй тапсырмасы:1. Ж.Жабаев өмірі мен шығармаларына қысқаша шолу жасау.2. “Аттандыру” өлеңі кімге арналған?3. “Математикалық ойын” сандар сөйлейді.4. Үй тапсырмасын бекіту.ІІІ. Жаңа сабақ: “ Алғадай туралы әрбір ой”ІV.Практикалық дағды кезеңі: суреттеу, сөздікпен жұмыс, өлең құрылысын талдау.V. Бекіту: Ой толғау.“Жыр алыбы” эссе.VІ. Үй тапсырмасы: өлеңнен үзінді жаттау, Жамбыл шығармашылығына арналған топтама дайындау.VІІ. Бағлау

4 бет






Математикалық ойын
1000+800+23*2=
500*2+936=
10*10+(1000-45)=
900*2+138=
600*3+61=
(Ақынның дүниеге келуі)
("Туған елім" толғауының жариялануы)
("Ленинградтық өрендерім" өлеңі)
(Жетпіс бес жылдық мерей той)
(Ақын-Сүйінбайдан бата алу)

5 бет
Жамбыл






“ Жамбыл халық поэзиясыныңғасыр жасаған емені ақындық еңбектің батыры, халқының мақтанышы(А.Малышко)
Ақын“Кедей күйі”,”Жылқышы”,”Ленинградтық өренім”,“Аттандыру”,“Алғадай туралыәрбір ой”
АйтыскерСарбас,Құлманбет,Шашубай,Бақтыбай,Досмағанбетақындарменайтысқан
Жыршы“Өтеген батыр”,“Сұраншы батыр”,“Саурық батыр”,“Жапар туралы”,дастандары бар.
“Шабыты келген ақпа ақын , аш қасқырға меңзес, тұрғылас”.(М.Әуезов)
“Қазақ халқының және жаңа адамзаттың жыршысы”.(Ромен Роллан)

6 бет

Ленинградтық өренім,Мақтанышым сен едің!Нева өзенін сүйкімдіБұлағымдай көремін!“Бұл өлеңді көзге жас алмай , қуаныш сезімімен толқымай оқи алмайтын едік. Біз бұл хаттағы өлеңнің артымыздан күшті таяныш келгендей қымбат екенін білдік. Қазақстан халқы өзінің туысқандық сәлемін, ықыласы мен достығын жолдаған еді, біз күшімізге күш қосылғандай ұрысқа аттандық” (В.Вишневский)







7 бет






Өлеңнің құрылысын талдау
/ Темір өзек/ пенде жоқ,/ 7а/Өлмес адам/ /елде жоқ./ 7а/ “Орынсыз деп // өлімі/ 7б/Ондай ойлау // менде жоқ./ 7а7 буынды, 2 бунақты, 8 шумақты, 4 тармақты қара өлең ұйқасы.
Сөздікпен жұмыс
Мүрде- өлген адамның денесі
Көзел-көпті көрген , сұңғыла.
Кәріп- жалғыздықтан жапа шеккен жан.
Жабы- жылқының нашар тұқымы.
Ауыз әдебиетінің бір түрі - тұрмыс салт жырлары.
Мұң-шер өлеңдері: қоштасу, естірту, жоқтау, бата.
Жоқтау- ол қазаға ұшыраған адамның артында қалған жақындарының қайғылы сарымен айтатын зары, мұң сөзі

8 бет

"Жыр алыбы" эссе
Үйге тапырмаӨлеңнен үзінді жаттау,сөзжұмбақ құрастыру
Бағалау






«Егер біз Жамбыл даналығын тәу етіп, ұлылығын ұлағат тұтып жатсақ, оның басты себебі Жамбыл арманының адамзаттық арман аңсарымен ұласып жатқандығында. Сондықтан да қазақтың Жамбылына адамзаттың Жамбылы ретінде құрмет көрсетіп, өлмес рухының алдында басымызды иеміз» Н.Ә.Назарбаев

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Доспанова Айгуль Шахмардановна
Жарияланған уақыты:
2020-02-20
Категория:
Директорға
Бағыты:
Ғылыми жұмыстар
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1582215785