Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ғылыми Жоба тақырыбы: Әбу-Насыр,Әл-Фарабидің шығармашылық өнері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ғылыми Жобаға байланысты
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Алматы облысы, Қарасай ауданы, А.С.Пушкин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна .


2 бет
Білімділік .Оқушыларды «Жаңбыр » өлеңі мен «Бұлбұлдың әні » әңгімесімен таныстыру. Әңгіменің мазмұны мен идеясын меңгерту. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері мен сұлулығы жайлы әңгімелеу.Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Адамгершілік, ізгілік қасиеттерін бала бойына ұялату.Табиғатты аялау, табиғатқа жанашырлықпен қарауға баулу..Әңгіменің мазмұны мен идеясын меңгерту.Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері мен сұлулығы жайлы әңгімелеу.
Бейімбет Майлин «Жаңбыр» өлеңі.

3 бет
Қолданылған әдіс тәсілдер:
1.«Шығармашылық ізденіс» әдісі . 2 «Сұрақ –жауап» әдісі.3. «Текше» әдісі.4 «.Дара диаграммасы » әдісі .5. «Қос диаграммасы» әдісі .

4 бет
«Шығармашылық ізденіс» әдісі арқылы тапсырма беремін.
Бейімбет Майлиннің «Жаңбыр » өлеңінің мазмұнын біледі, сұрақтарға жауап береді, өлеңнің негізгі көрінісін сипаттай алады, өлеңнің идеясын ашып талдай алады, өзіндік пікірін айта алады, өлең авторының бейнесі мен образдарға қарым-қатынасын тілдік тұрғыдан талдап көрсетеді , табиғат пен әлем тіршілігін байланыстырып, шығармашылық тапсырмалар орындай алады.

5 бет
«Сұрақ –жауап әдісі» арқылы жаңбыр туралы өлең мен мақал-мәтелдер сұрау.
1.Бата менен ел көгерер , жаңбыр менен жер көгерер.2.Сәуір болмай жауын болмас, жауын болмай тәуір болмас.3.Дауылдың алды жел, жаңбырдың арты сел.4. Күркіреген бұлттың жаңбыры аз.5.Жаңбыр жауса жерге сый, батыр туса елге сый.
Алыста сонау аспанда.Атыстар ,сірә басталды.Жай түсіп жатыр тастарға.Жайратып жатыр асқарды.Дірілдеп біраз тұрды да,Гүрілдеп ала жөнелді.Аспанды құдай ұрды ма?Айырар ма екен төбемді !Жарқ етті алды кезімнің .Өртене жаздап басылдым.Бейімбет Майлин.

6 бет
«Текше әдісі»
Б.Майлиннің» Жаңбырлы күні» өлеңімен танысып, осы өлеңге талдау жасайық. Ол үшін «текше» әдісін пайдаланайық.Текшені лақтырып,шыққан санды экраннан таңдап жасырынған сұраққа жауап берейік.1.Өлеңде жылдың қай мезгілі суреттелген?2.Жаңбыр жауар алдында аспанда қандай өзгеріс болады?3. Жаңбыр жылдың қай мезгілінде көбірек жауады?4. Жаңбырдың қандай түрлерін білесіңдер?5.Жаңбырдың пайдасы туралы не білеміз?  

7 бет
«Текше әдісі »арқылы тақтадан көрсетілген санды таңдап , берілген сұрақтарға жауап береді.
1.Өлеңде Көктем , Күз мезгілдері суреттелген.2.Жаңбыр жауар алдында аспанда найзағай ойнап күн күркірейді.3.Жаңбыр жылдың күз,көктем, жаз мезгідерінде көбірек жауады . 4.Ақ жаңбыр,Боз жаңбыр, Бұршақ жаңбыр, Қара жаңбыр, Қар аралас жаңбыр, Қарлы жаңбыр, Мұздақ, Нөсер, Көк нөсер, Өткінші жаңбыр, Соқыр жауын, Сылбыр жаңбыр, Сіркіреме жаңбыр, болып бөлінеді. 5.Жаңбыр жауса ауа отмасферасы өзгеріп ауа тазарады, жер құнарлы болады .

8 бет
«Дара диаграммасы» арқылы кестені толтыру.


9 бет
Осының алдында оқылған өлеңдерде жаңбыр туралы не айтылып еді.2Жаңбыр жылдың қай мезгілінде көбірек жауады.3Жаңбыр жауғанда көл неге көбейеді.4Шалғынға мағыналас сөздерді тап.5Жаңбыр жауып болған соң қандай өзгерістер пайда болады.
1.Осының алдында жаңбырдан кейін табиғаттың әсемділігі, ауаның тазаруы айтылған.2Жаңбыр жылдың күз айларында көбірек жауады.3Жаңбыр жауғанда ауа ылғалданып, өзен –көлдердің суы жаңбырмен көбейеді.4Шалшық су, көлшік су , және т.б.5Жаңбыр жауып болған соң кемпірқосақ пайда болады.

10 бет
Оқушыларды «Жаңбыр » өлеңі мен «Бұлбұлдың әні » әңгімесімен таныстыру,әңгіменің мазмұны мен идеясын меңгерту. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктері мен сұлулығы жайлы әңгімелеу.


11 бет


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Доспанова Айгуль Шахмардановна
Жарияланған уақыты:
2020-02-20
Категория:
Кембридж тәсілімен оқыту
Бағыты:
Коучинг жоспары
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1582215976