Материалдар Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
17 Қаңтар 2019
1058
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
«ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ПЕДАГОГИКАДАҒЫ ДӘСТҮРЛІ БАҒАЛАУ» мақала
Калкабекова Фарида Кадирбаевна
17 Қаңтар 2019
826
2
Білімді тексерудің білім берушілік мәні мұғалім үшін де, оқушы үшін де оқушының қандай білім мен білікті меңгергенінің белгілі болуында. Білімді бағалау сол білімнің игерілу сапасын анықтайды. Бағаға бастауыш сынып жасындағы оқушылар оқыту нәтижесінің негізгі және шешуші көрсеткіші деп қарайды.
Қазақ тілі
Барлығы
Барлығы
Мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу. Коучинг
Калкабекова Фарида Кадирбаевна
17 Қаңтар 2019
1352
3
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде сапалы оқыту мен оқудың үлгісіне талдау жасайды.
Қазақ тілі
Барлығы
Басқа
Ы.Алтынсарин. «Атымтай Жомарт» әңгімесі. Ашық сабақ
Калкабекова Фарида Кадирбаевна
17 Қаңтар 2019
5363
247
1.Барлық оқушылар орындай алады: Шығарма мазмұнын түсінеді, зерттейді. Шығармадағы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, тұжырымдайды. Қарама-қарсы ұғымдағы жомарттық пен сараңдықты мәтін мазмұнынан табады,салыстырады. 2. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Көркем шығармада көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын дәлелді етіп жеткізеді. Шығармадағы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, тұжырымдайды. 3. Кейбір оқушылар орындай алады: «Құнды пікір» әдісі арқылы Атымтай Жомарттың екі пікірін салыстыра отырып, түйінді ой айта алады. Жомарттық пен сараңдықты адамгершілік тұрғысынан салыстыра бағалайды. Әдеби шығармада көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа көзқарасын қалыптастырады.
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
5 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері