Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қаланың қызу өмірі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Орыс тілді мектептердегі «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы
6-сынып «Қазақ тілі мен әдебиеті» Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 1-бөлім«Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс тіршілігі» Тақырыбы: «Қаланың қызу өмірі»Тыңдаушы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Токумбаева Света Саматовна

2 бет

Бағалау критерийі- Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады;- Жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады;- Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады.
Құндылықтар ға баулу- «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылығы : Зайырлы қоғам және жоғары руханият;- Қарым-қатынас жасай алу;- Өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау.

3 бет
Белсенді әдіс-тәсілдер
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Ұйымдастыру.Сәлемдесу.Психологиялық ахуал туғызу.Көңіл-күй смайликтері арқылы бөлу.Топқа бөлу.«Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу.Т.Ж. «Болжау» әдісі. Ой шақыру.Оқушылар «Қала өмірі» бейнебаянын көре отырып, сабақтың тақырыбын болжайды.
1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.Сөздікпен жұмыс.Тірек сөздер мен сурет арқылы диалог құрайды.Қ.Б. «Бас бармақ». 2-тапсырма. «Қос диаграмма» әдісі арқылы мәтіндерді салыстыру.Қ.Б. «Ынталандыру, қолпаштау сөздері».3-тапсырма. «Олқылықтың орнын толтыр» әдісі арқылы сөйлемді аяқтау.Қ.Б. «Бағдаршам» көзімен бағаланады.
Бекіту.Рефлексия. «Рефлексия пирамидасы». «Бес саусақ» әдісі.Үйге тапсырма:Эссе жазу.
Бағалау
Жинақтау
Талдау
Қолдау
Түсіну
Білу








4 бет
Саралау әдістері
Тыңдалымайтылым, оқылым, жазылым, тілдік бағдар
Спиральді білім беру қағидаты
«Қос диаграмма» әдісі арқылы мәтіндерді салыстырады.
Тірек сөздер мен сурет арқылы «Ойлан,жұптас, талқыла» әдісі арқылы диалог құрастыра алады.
Көпшілігі орынды сұрақтар қойып, өз ойларын тұжырымдай алады
Барлық оқушы «Қала өмірі» бейнебаянын көре отырып, тақырыпты болжай алады
«Олқылықтың орнын толтыр» әдісі
«Мақсат бойынша саралау»
«Диалог негізінде саралау» «Қарым қатынас формалары бойынша саралау»
«Оқушыға жеке қолдау арқылы саралау»
Білу, түсіну
Кейбір оқушылар болжамдар мен сенімдерді қолдауға дәлелдер іздейді. Қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қосады
Қолдану , талдау
Жинақтау




5 бет
Критериалды бағалау
Тапсырма
Критерий
Дескриптор
Қалыптастыру шы бағалау
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.Оқушылар жұптарға бөлініп, тірек сөздер мен суретті пайдала отырып диалог құрады.
Тірек сөздерінің мағынасын түсінеді; Тірек сөздер мен суретті пайдалана отырып, диалог құрайды.
-Тірек сөздерінің мағынасын түсінеді; Тірек сөздер мен суретті пайдалана отырып, диалог құрайды.
Екі мәтінді «Қос диаграмма» әдісі арқылы салыстырыңыздар
Мәтіндердің мазмұнын түсініп оқи алады. -Мәтіндерді салыстыра алады; -Жұмысын қорғай алады; 
Мәтіндердің мазмұнын түсініп оқи алады. -Мәтіндерді салыстыра алады; -Жұмысын қорғай алады; 
«Жарайсың», «Керемет», «Жақсы» ынталандыру сөздері арқылы қолдау көрсету.
«Олқылықтың орнын толтыр» әдісі арқылы тиісті етістіктерді дұрыс тұлғада қойып, сөйлем құра.
-Жазба жұмысында сөздерге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады. -Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады.
Жазба жұмысында сөздерге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады. -Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады.





6 бет

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылары

7 бет

Назарларыңызға рақмет

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Токумбаева Света Саматовна
Жарияланған уақыты:
2019-06-10
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560144336
2222
333
444
555
666
7
888
999