Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қысқа мерзімді жоспарды құру
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал мұғалімге жаңартылған бағдарлама бойынша қисқа мерзімді жоспарды құруда көмек береді. Презентация барысында белсенді оқыту тәсілдері, саралау тәсілдері , сабақ барысында тақырыпқа сай өолдануға болатын турлі әді тәсәілдер ашып айтылған.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
№ 28 «Ақбай » жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ниязметова Барно Хабибуллаевна.
Пән: Жаратылыстану Сынып: 1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жануарлар
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады? 
Оқу мақсаты оқу бағдарламасыныңұзақ мерзімді жоспарынан таңдалып алынды Оқу мақсаты:1.2.2.2.Жабайы және үй жануарларын ажырату.1- сыныбы2-бөлім.2- бөлімше2- оқу мақсатының реттік нөмірі

Оқу бағдарламасынан таңдалып алынған оқу мақсатының негізінде сабақ мақсаты жасалды. Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып нақты, қолжетімді, шынайы, өлшеуге болатын, ықшамсабақ негізінде яғни SMART форматында құрастырдым.

2 бет
Бағдарламада «Оқу мақсаттары» кодтық белгімен белгіленді. Кодтық белгіде бірінші белгі – сыныбын, екінші және үшінші белгі – бөлімнің және бөлімшенің реттік санын, төртінші белгі оқу мақсатының реттік номерін көрсетеді. Мысалы, 1.1.2.1. кодында «1» - сыныбы, «1» - «Тыңдалым және айтылым» бөлімі, «2» - бөлімшеcі, «1» - оқу мақсатының реттік саны.

3 бет
Бағалау критерийлеріЖабайы және үй жануарларын атау, топтау.
Тілдік мақсаттарОқушылар академиялық тілді пайдалана отырып, жануарлардың негізгі белгілерін тұжырымдап түсіндіреді.Терминалогия:Жабайы, үй жануары, төл.Диалог:Қандай жануарларды білесіңдер?Қандай жабайы жануарларды көргенсіңдер?
Құндылықтарды дамыту: «Қазақстан – ортақ мекеніміз»
Пәнаралық байланыстар: Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары: Проектор, ноутбук
Кейбір жануарларды атай алады. Үй жануарларын күтүді біледі.
Бастапқы білім:
Бағалау критерийлерін қалыптастырушы бағалаудан алдым.

4 бет
Сабақты ұйымдас-тыру
Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін аниқтау
“Мозаика ”әдісі арқылы топтарға біріктіру
Сабақ мақсатымен таныстыру
Топ басшыларын анықтау,бағалаупарағымен таныстыру
Бағалау критерийлерін айтып өту

5 бет
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында“Бір минут” ”Сұрақ-жауап”,”Ойлан, тап!”, “Күту уақыты”әдістерін қолдандым
Сабақ барысында мақсатқа қол жеткізу мақсатында оқушылардың белсенділігін қамтамасыз ететін белсенді оқыту әдістерін қолдандым. Белсенді оқытудың түсіндіру және сипаттау тәсілі,сұрақ қою және талқылау тәсілдерінен тиімді пайдаландым
“Бір минут”әдісі. Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз,қайталаусыз және қатесіз сөйлейді.Тапсырма:Ал балалар сендер бұл жануарлар туралы білесіңдерме? Тағы қандай жануарларды білесіңдер?
“Сұрақ-жауап”әдісі.Бұл әдіс оқушылардың осы тапсырмаға сай білімдерін пысықтайды, әр оқушыны тұлға ретінде қарауға мүмкіндік береді.ТапсырмаСүретте берілген жануарларды қандай топтарға бөлу мүмкін? Неліктен?
“Күту уақыты” әдісіБұл әдіс оқушыларға ойлануға және жауап беруге мүмкіндік береді.Сыныптағы оқушылар барлығы бірдей бір бағытта және жылдам ойламайды, сондықтан бұл әдіс оқушыларға өз ойларын жинақтауға және ойлануға мүмкіндік береді
Белсенді оқыту

6 бет
Оқулықпен жұмыс кезінде “Сұрақ-жауап” әдісін қолдануда мен саралаудың қарқын тәсілін қолдандым.Қарқын-кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.
Сыныптағы саралау жұмысының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілі бар.Саралау әдістері әрбір оқушының мақсатқа жетуіне ықпал етеді.Сабақ барысында мен саралаудың қарқын, қорытынды және тапсырма тәсілдерінен пайдаландым.

Жұмыс дәптерімен жұмыс кезінде “Ойлан, тап!” әдісі арқылы .саралаудың қорытынды тәсілін қолдандым.Қорытынды-барлық оқушылыр бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады.
Қалыптастырушы бағалаудан алынган тапсырманы мен саралаудың тапсырма тәсілін қолданып, тапсырманы оқушыларға АВС денгейінде орындаттым.Тапсырма- мұның құрамына білім деңейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.

7 бет
Критериальдық бағалау.
Қалыптастырушы бағалау кезінде оқушыларға АВС деңейлік тапсырма бердімА денгей- Сөйлемдерді толықтырып айту, жануарларды топтау.В денгей- Жануарлардың қайсысы өз бетінше өмір сүруін, қайсысына адамдардар қамқорлық жасайтынын айту.С денгей- Үй және жабайы жануарларды айту.
Қалыптастырушы бағалау әр сабақта алынады.Мен өз сабағымда мұғалімге көмек ретінде берілген қалыптастырушы бағалау жинағында берілген тапсырмаларды алып қолдандым..
ҚҰөөқҚ
Қалыптастырушы бағалау
ҚҰөөқҚ
Жиынтықбағалау
Балл , баға қою арқылы белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан,оқу жылы, орта білім беру деңейі ) аяқталғанда өткізіледі.
Сабақ барысында оқушыларды смайликтер арқылы ынталантырып, тапсырмаларға дискриптор құру арқылы бағалап бардым

8 бет
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы.
Ықшамсабақ маған белсенді оқыту әдістемесін тиімді жоспарлауда, барлық оқушыларды оқуға тартуға, қысқа мерзімді жоспар кұру, тәжірибе алмасуға мүмкіндіктер берді. Сабақты жоспарлау кезінде мен тренерден және әріптестерден кері байланыс алып отырдым. Ықшамсабақ барысында көптеген әріптес мұғалімдер курс барысында алған оқыту дағдыларын белсенді оқыту және саралау тәсілдерін тиімді пайдалана отырып көрсете алды. Әсіресе, маған әріптестерімның қолданған әдіс-тәсілдері өте ұнады. Мен де келешекте осы әдіс-тәсілдерді, оқыту дағдыларын өз жұмысым барысында қолданып , оқушылардың білім денгейлерін арттыруда қолдануды алдыма мақсат етиб қойдым.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Ниязметова Барно Хабибуллаевна
Жарияланған уақыты:
2019-06-18
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1560851362
2222
333
444
555
666
7
888
999