Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Шебер сынып Тыңдалым және айтылым дағдыларын жетілдіру жолдары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Барлық бастауыш сыныптарға арналған жаңартылған бағдарлама бойынша тиімді әдіс-тәсілдер жаңартылған бағдарламаның тиімді тұстары ұстаздарға нұсқаулық үлгі ретінде ұсынылады.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Алматы облысы Сарқан ауданы Лепсі ауылы №54 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:Дилдабаева Назерке Канатовна
Шеберлік сабақ тақырыбы:Тыңдалым және айтылым дағдыларын жетілдірудің жолдары


2 бет
Шеберлік сабақ «Тыңдалым және айтылым дағдыларын жетілдірудің жолдары»

Айтылым
Жазылым
Оқылым
Тыңдалым

3 бет
Тілдік төрт дағды (айтылым, тыңдалым, жазылым, оқылым) оқушының сөйлеу әрекетін қалыптастырады. Осылардың ішінде басқа дағдыларды қалыптастырудың негізгі алғы шарты – тыңдалым әрекеті болып табылады.


4 бет
Тыңдалым дағдысы бойынша: негізгі ойды түсіну; ақпаратты анықтау;түсінгенін практикада қолдана білу; ақпаратқа өз көзқарасын білдіру;ой қорыта білу дағдылары.


5 бет
Айтылым дағдысы бойынша: белгілі бір тақырыпқа қатысты ойын білдіру; өз көзқарасын дәлелдеу; шешім шығару, қорытынды пікір жасау; зерттеушілік (анализ, синтез);ақпаратты өңдеу дағдылары.


6 бет
Оқылым дағдысы бойынша :мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты ажырата білу;астарлы ойды анықтау;шығарма кейіпкерлерін салыстыра білу;зерттеп оқу;сыни тұрғыдан бағалай білу дағдылары.


7 бет
Жазылым дағдысы бойынша:тақырыпты аша білуі;өз ойын сыни тұрғыда дәлелдеуі;қорытынды шешім шығаруы;өз көзқарасын дәлелдеуі;


8 бет
Егер оқушы өзіне керек мәліметті тыңдау арқылы тауып үйренсе, ол басқа үш дағдыны (айтылым, жазылым, оқылым)айтылып жатқан мәліметті түсінеді; өз пікірін білдіре алады және басқалармен қарым-қатынас жасай алады; тақырыпқа қатысты деректі түсініп оқиды; көтерілген мәселеге қатысты өз көзқарасын жазбаша жеткізе алады.

9 бет
Тыңдалым және айтылым дағдыларын дамытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер


10 бет

ИӘ
ЖОҚ
Белсенді оқыту әдісіСұрақты дұрыс қою дағдысы қалыптасадыБір - біріне сұрақ қою арқылы тілдері жаттығып, образдарда ойнауға үйренді.Оқушылардың шығармашылығы, ізденушілігі дамиды 

11 бет
«Адам силуэті» Кейіпкерге мінездеме

Кім?
Не істеді?
Қандай?

12 бет

«9 ромб» әдісі

13 бет

Сюжетті кестеБұл қарапайым таныс тәсіл. Ақпаратты берген уақыттан бастап жұмыс барысында ойдың кезеңін анықтап отыру.

14 бет
«ПОПС» формуласы
Тақырып бойынша өз пікірін дәлелдеп, көзқарасын білдіріп, шешім шығарады. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... .. »Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін …» Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ……»Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ....».


15 бет
Нәтижесінде оқушылардың бойынан мынадай өзгерістер байқалды: Ынтымақтастыққа үйренеді; Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеуге үйренеді;Өз ойларын еркін жеткізуге үйренеді;Өзіне өзі баға беруге, сыныптастарын бағалауға үйренеді;Бір-бірін тыңдауға, талдауға, салыстыруға, сабақты қорытындылауға, қорғауға үйренеді.


16 бет
Шығармашылық табыс тілеймін!!!


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Дилдабаева Назерке Канатовна
Жарияланған уақыты:
2019-06-11
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1560265254
2222
333
444
555
666
7
888
999