Материалдар В.Ф.Шаталовтың тірек сигналдарын тіл сабақтарында оқытуда қолданып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

В.Ф.Шаталовтың тірек сигналдарын тіл сабақтарында оқытуда қолданып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға білімді даяр түрде баяндап бермей,олардың алдына міндет қойып, оқушылардың өздерінің таным әрекетін ұйымдастыру.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
01 Ақпан 2022
802
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
«Развитие речи учащихся на уроках русского языка и литературы»
Омарова Анара Наурызбаевна
05 Сәуір 2022
519
2
В настоящее время под этим понятием подразумевается более прикладное умение оперировать с текстами. Читательская грамотность – это не синоним начитанности или хорошей техники чтения, а способность понимать, использовать и анализировать прочитанное. Читательская грамотность состоит из системы следующих аспектов: беглое чтение; толкование текста в буквальном смысле; оценка языка и формы сообщения; поиск информации и ее извлечение; преобразование данных от частных явлений к обобщенным; формулирование основных идей и выводов; общее понимание текста; размышления о содержании и оценка, соотнесение с внетекстовой информацией. Все эти навыки взаимосвязаны между собой. Работа по формированию читательской грамотности опирается не только на сам текст, это и умение извлекать дополнительную информацию, делать выводы.
Басқа
Авторлық бағдарлама
Барлығы
Типовая обычная сочетаемость слова в художественном тексте
Омарова Анара Наурызбаевна
05 Сәуір 2022
442
2
МАН сочетаемость многозначных слов
Басқа
Ғылыми жұмыстар
11 сынып
АКТ- ны пайдалана отырып,оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
Есенгельдинова Алия Айтжановна
31 Наурыз 2022
761
3
Актны пайдалану арқылы сауаттылықты арттыру. Сабақ барысында акт-ны қолдану арқылы оқушының қызығушылығын арттыру жалпы сабақ қызықты болса оқушылар жақсы қабылдайды.Осыған орай мен барлық сабақтарымда актны қолданып түрлендіріп отырамын.Ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, Жедел дамып отырған ғылыми –техникалық прогресс қоғам өмірінің барлық салаларын ақпараттандырудың ғаламдық процесінің негізіне айналды. Ақпараттық технологиялық дамуға және оның қарқынына экономиканың жағдайы, адамдардың тұрмыс деңгейі, ұлттық қауіпсіздік, бүкіл дүниежүзілік қауымдастықтағы мемлекеттің рөлі тәуелді болады. Заман ағымына қарай ақпараттық технологияларды қолдану айтарлықтай нәтижелер беруде. Кез келген сабақта электрондық оқулықты пайдалану оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып қана қоймай, логикалық ойлау жүйесін қалыптастыруға шығармашылықпен еңбек етуіне жағдай жасайды. Ақпараттық-коммуникативтік технологияны бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру жүйесін дамытуға және оның мүмкіндіктерін әлемдік білімдік ортаға енудегі сабақтастыққа қолдану негізгі мәнге ие болып отыр. Қазіргі қоғамның ақпараттануымен байланысты пайда болатын әлеуметтік тапсырысты өткізу. Ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдаланудың мәні компьютерлік техниканың мүмкіндіктерін баланың жеке тұлғасын дамыту проблемасының маңына топтасқан дидактикалық әдістемелік проблемалық міндеттерді шешуге бағындыру болып табылатындай.
Басқа
Авторлық бағдарлама
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері