Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
« Қызықты физика »
Материал жайлы қысқаша түсінік: категория
Материалды ашып қарау
М.Горький орта мектебі




Сыныптан тыс жұмыс


Тақырыбы: Қызықты физика







Пән мұғалімі: Асылбекова Гүлвира Күнтубайқызы.












Луговой кенті– 2015 ж


Тақырыбы: Қызықты физика

Мақсаты: Оқушылардың белсенділігін және логикалық ойлау қабілеттерін арттыра отырып, оларды зеректілікке, ой шапшаңдылығына,тапқырлыққа, төзімділікке және өзара сыйластыққа, сөйлеу мәдениетілігіне тәрбиелеу. Татулық қарым – қатынасын нығайта отырып, оқушылардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру және пәнге деген қызығушылығын туғызу.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, әңгімелесу,ойын, практикалық

Сабақтың көрнекілігі: Ғалымдар суреті, плакат,интерактивті тақта, формулалар жазылған қағаздар, құрастырмалы формулалар жиынтығы.
Сабақтың барысы:

1 – жүргізуші: Уа, халайық, халайық!
Бәріңе жар салайық!
Бүгінгі кеш төрінде,
Физика елінде,
Физика тілінде,
Есеп шешіп жарысып,
Жұмбақ шешіп аңдысып...

2 – жүргізуші: Шабыттасып шалқысып,
Есеппен ән салысып.
Көңілді кеш жасайық,
Жұмбақ шерді шашайық.
Ат салысып аянбай,
Бар өнерге басайық.

1– жүргізуші: Әділ баға беретін,
Топ аралар сыншысы.
Әділ сыншы кәнекей,
Қарсалайық оқушы.
Қайырлы кеш құрметті ұстаздар, әділ қазылар алқасы, сайыскерлер, оқушылар және көрермен қауым! Бүгінгі біздің Қызықты физика атты сыныптан тыс сабағымызға хош келдіңіздер! сыныптан тыс сабағымызды ашық деп жариялаймыз!

2 – жүргізуші: Біреуінің жүрегінің түгі бар,
Біреуінің арқалап жүрген қоғамдық жүгі бар,
Біреуінің күмбірлеген күйі бар,
Енді біреуінің қатты істейтін миы бар –
Ойыншыларымызды ортаға шақырамыз! Ойынға қатысушы екі топ, әр топ алты ойыншыдан тұрады. Қарсы алыңыздар! Әр топ өзінізді таныстырып ұраныңызды айтыңыз.

1 – жүргізуші: Мәңгі – бақи есте қалар,
Қызықты бір жиын болсын.
Білімдірек шәкір озар,
Сұрақтары қиын болсын.

2 – жүргізуші: 1 – ші сайыс.Ойнымыздың I – бөлімі Білімділік
деп аталады.
Ойын шарты: сұрақ – жауап, әр топқа он сұрақтан қойылады.
Бірінші топқа қойылатын сұрақтар:

1 – жүргізуші:
Сандыққа нені тығып қоюға болмайды? ( жарық )
Күн күркірегенде ең алдымен найзағайды көреміз бе, әлде күркіреген дауысты естиміз бе? (найзағайды)
Грек тілінен аударғанда табиғат ұғымын білдіретін жаратылыстану ғылымы. (физика)
Массасының өлшем бірлігіне не алынған? (кг)
Күшті өлшейтін құрал? (динамометр)
Басқа денелер әрекетін тигізбегенде дененің жылдамдығын сақтау құбылысы, ол....? (инерция)
Динамометр түрлерін ата (қол динамометрі,тарту динамометрі, электрондық динамометр.)
Гипотеза сөзінің мағынысы қандай? (болжам)
Зат дегеніміз не?( физикалық денелердің сапатық қасиетін айқындайтын бөлігі)
Астрономия нені зерттейді?(аспан денелерін ондағы болып жатқан құбылыстарды зерттейді.)

Екінші топқа қойылатын сұрақтар:

2 – жүргізуші:
Сұйықтың ең кішкетай бөлшегі қалай аталады? ( тамшы)
Бұл кім? : өз өмірінде 40 т тамақ жейді, дүние жүзіндегі ең ақылды жыртқыш, қуаты орта есеппен 2,2Вт. ( адам )
Астрономия сөзі грек тілінен аударғанда нені білдіреді? (жұлдыз және заң)
Табиғатты зерттеудің қандай негізгі үш әдісі бар? ( бақылау, эксперимент, теориялық әдіс)
Бір заттың малекулаларының екінші заттың малекулалар аралық бос орындарына өзара өтуі – бұл .... (диффузия)
Дене пішінінің немесе өлшемдерінің өзгеруі? ( деформация )
7.Дененің тірекке немесе аспаға түсіретін күші? ( салмақ )
8.Галактика дегеніміз не?(бәріне ортақ бір центрден айналатын сансыз мол жұлдыздардың алапат үлкен жүйесі)
9.ХХ ғасырдың физика мен техникаға байланысты 4 жетістігін атаңдар(1-атом ядросынан энергия алу,2-ғарышқа көтерілу,3-лазердің пайда болуы,4-кибернетика және электрондық есептеуіш машинасының пайда болуы)
10.Табиғат құбылыстары дегеніміз не? (әлемде орын алатын сан алуан өзгерістер)

1 – жүргізуші:
Бұл адамдар ардақтаған халықты,
Физикада даңқы шыққан алыптар.
Қара, ойлан зерек болсаң балақай,
Алыптарды әрқашанда танып қал.

2 – жүргізуші: 2 – ші сайысымыз.Ал, енді біздің ойнымыздың II – бөлімі
Танымдылық деп аталады.
Ойын шарты: Ғалымдардың суретіне қарап, оларды тану, олардың есімін атау және қандай жаңалық ашқанын айту.
Өксікбай Қымбат өлең жолдарын оқиды.

1 – жүргізуші: Кубикті лақтыр бағыңа,
Кездесті қандай формула.
Айтып жібер, ойлан тез,
Формула болды қандай кез.

2 – жүргізуші: Келесі сайыс Сиқырлы кубик сайысы
Ойын шарты: Берілген кубикті латырып,
ол кубикте берілген 1 – ден 6 – ға дейінгі
сандардың бірі кубиктің үстінгі бетіне түссе,
онда сол санға сәйкес келетін номерленген қағазды
алып ондағы берілген формуланы табамыз.

Кубикте берілген номерлерге сәйкес келетін формулалар:

. Серпімді деформацияның шамасы ( созылу және сығылу ) түсірілген күшке тура пропорционал.
υ=ℓ/t (Бірқалыпты қозғалатын дененің жылдамдығын анықтау үшін оның берілген уақыт ішіндегі орын ауыстыруын сол уақыт аралыған бөлу керек. )
3. (Екі дененің массаларының қатынасы олардың өзара әрекеттесуі кезінде тыныштық күйінен шыққанда алатын жылдамдықтарының қатынасына кері пропорционал болады)
4. (Заттың тығыздығы деп сол заттың көлем бірлігіндегі массамына тең физикалық шаманы айтады).

5. (Ауырлық күші немесе тартылыс күші)

6. Fүйк=N (Үйкеліс күші)

1 – жүргізуші: Келесі сайысқа көшетін болсақ , келесі сайысымыз
Шапшаңдық . бұл сайыста екі топқа бірдей мазмұнды есептер беріледі.
Есептің берілгені:

№ 1топ 2 Н күш әсер еткен кезде 4 см ұзарған серіппенің қатаңдығын тап.
№2топ Болаттан жасалған серіппе 120 н күшінің әсерімен 15 мм –ге ұзарады, серіппенің қатаңдығы қандай

2 – жүргізуші: келесі сайысымыз Таңқалдыр деп аталады .Бұл айналымның шарты әр топ екі тәжірибеден жасап түсіндіреді.

1 – жүргізуші: Соңығы сайысымыз Бөлшектерден бір бүтін құрастыру .
(2 топқа конвертке салынған формулалар жиныны мозайкасы
беріледі.)
Әділ қазылар қорытынды шығарады. Қамшыбек Гүлдина өлең шумақтарын оқиды.

2 – жүргізуші: Олар жайлы төреші,
Көрермендер өздерің.
Ақ – қарасын айырып,
Куә болды көздерің. –деп әділ қазылар алқасына сөз беріледі.
Әділ қазылар алқасы сайыс қорытындысын шығарады.

1– жүргізуші: Көңіл бөліп бұл кешке,
Келгендерге көп рахмет.
Шын сезінген көрерменге,
Мың рахмет, мың рахмет!

2 – жүргізуші: Осмен біздің сабағымыз аяқталды. Келесі кезіккенше сау болыңыздар!
6


5

1





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Асылбекова Гүлвира Күнтубайқызы.
Жарияланған уақыты:
2019-01-24
Категория:
Физика
Бағыты:
Тәрбие сағаты
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1548347721
2222
333
444
555
666
7
888
999