Материалдар Әдебиет сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру негіздері.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Әдебиет сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру негіздері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде мектеп оқушыларының оқу сауаттылығын дамыту білім берудің басым мақсаттарының бірі ретінде айқындалып отыр. Оқу сауаттылығы кеңінен алғанда, тұлғаның мектепте алған білімі, білігі мен дағдысын адамзат қызметінің әртүрлі саласында, сонымен бірге тұлғааралық қатынастар мен әлеуметтік байланыстарда кездесетін тіршілік міндеттерін жан-жақты шеше білу қабілеті ретінде түсіндіріледі.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
16 Қаңтар 2020
2000
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Діни шешендікті қалай түсінеміз?
Малгажинова Фаруза
16 Қаңтар 2020
989
2
Сабақтың мақсаты: білімділік - дінге деген оқушылардың көзқарасын қалыптастыру,діни шешендіктің ізгілік негіздерімен бірлігін таныту; тәрбиелік - болашақ ұрпақты имандылыққа,салауаттыққа тәрбиелей отырып,халықтық дәстүрді жүрегіне ұялату; дамытушылық -жаңа білімді игеру арқылы шешендікке баулу,өзіндік көқарас қалыптастыру.
Қазақ әдебиеті
Барлығы
7 сынып
Ғаламтордың пайдасы мен зияны
Малгажинова Фаруза
16 Қаңтар 2020
1271
4
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Т/АІ Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқгалуын болжау. 7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше түрлерін тілдесім барысында қолдану. 7.Ж.З. Мәтін құрылымен сақтай отырып өз ойларын еркін жаза білу. Сабақтың мақсаты Барлығы: мәтін бойынша оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Көбі: етістіктін есімше, көсемше түрлерін тілдесем барысында қолданады. Кейбір оқушылар: мәтін КҮРЫЛЫМЫН сактай отырып өз ойларын еркін жазады. Күтілетін нәтижелер Ғ аламтордың адам өміріне пайдасы мен зиянын ажыратады. Сабақтың түрі Кіріктірілген сабақ Қажетті құрал- жабдықтар Интерактивті тақта, тақырыпқа қатысты слайдтар, аудиотаспа. Оқыту әдістері Әңгімелесу, түсіндіру, сүрақ-жауап, «Жүректен жүрекке» тренингі, «Интервью» тэсілі, «ПОПС» формуласы, «Қос жазба» күнделік, «Щ8ЕКТ» стратегиясы, «Кіші шеңбер», * «Негізгісін таңда», «Шығу парағы», «Бес саусак», «Менің жетістігімнің баспалдағы». Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу «Жүректен жүрекке» Окушыларға жүрекше стикерлер таратылып, эр оқушы өз ыстық лебіздерін жазады да шеңбер бойымен айналдырып * оқиды.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
7 сынып
Қазақ тілін өзге тілді мектептерде тілдерді меңгертудің еуропалық стандарты негізінде оқыту.
Малгажинова Фаруза
16 Қаңтар 2020
1052
2
Тәжірибелі ұстаз ,көптеген жаңа бағыттағы оқулықтардың авторы, филология ғылымдарының кандидаты, доцент Қарлығаш Қадешова қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде де , шет тілі ретінде де (AҚШ-та дәріс берген уақытында) оқытуда оқыту әдісінің тнориялық және практикалық құпияларын меңгеріп , қыр-сырын әбден зерттеді. Ол өзіне дейінгі Отандық атақты лингвист –әдістемеші ғалымдардың еңбектерін тереңнен зерттеп,соңғы жылдары шыққан оқулықтар мен оқу құралдарына әр түрлі талдау жасады.Олардың негәзгә жетістіктерін ,кемшән тұстарын зерттей келіп, қазақ тілін өзге ұлт өкілдеріне оқытуды әлемдік әдіс-тәсілдермен ұштастырды. Содан келіп өзіндік ғылыми –әдістемелік негіз жасайды. Бұлар-үйренушінің дербес танымдық белсенділігін арттыратын:жаңаша жаңғыртып оқыту (инновационная ) ,жоғары белсенділікті дамыту (интерактивная ) және оқытудың көп деңгейлілік әдістемесі.
Қазақ әдебиеті
Баяндамалар, реферат
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері