Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ « Балапанға жем шашамыз»
Материал жайлы қысқаша түсінік: ашық сабақ
Материалды ашып қарау




Мерзімі: 18.12.2017жыл
Тәрбиеші: Тазабекова А.
Білім беріу саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу, желімсіз жапсыру.
Тақырыбы: Балапанға жем шашамыз
Мақсаты: Балаларға саусақпен сурет салуды үйретуді жалғастыру,үй құстары туралы түсініктерін кеңейту.Ұй құстарының пайдасы туралы мағұлымат беру. Шығармашылық қабілеттерін,зейіндерін дамыту.Табиғатты аялай білуге тәрбиелеу.
Типі: Дәстүрлі емес
Көрнекі құралдар: үй құстарының суреттері, дыбыстық сурет слайды,сурет салуға , желімсіз жапсыруға арналған құрал-жабдықтар, үй құстарының атрибуттары.Үлгі суреттер.
Әдіс –тәсілдері: Түсіндіру көрсету үйрету, ойын, сұрақ –жауап,ғажайып сәт.
Сөздік жұмыс: Үй құстары, балапан
Билингвальді компонент: Балапан- цыпленок, тауық - курица
Инклюзивтік бөлім: Белсенділігі төмен балалармен жұмыс жасау

Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс-әрекеті

Мотивация-
лық – қозғау
- шылық



















Ұйымдас-
тырушылық
- ізденістік





























































































































Рефлексив-ті –түзету-
шілік






























































Сәлеметсіңдерме балалар! Өздерің байқап тұрғандай біге бүгін көп қонақтар келді. Қонақтарымыздың келгеніне қуанып, шаттанып шаттық шеңберін жасайық
Шаттық шеңбері
Аула ішінен қызыл тауық
Қазып қазып дәнді тауып.
Ойлаған соң бала қамын ,
Қыт-қыт,қыт-қыт
Қыт-қыт,Қыт-қыт
Сен шық, сен шық!
Тез шық, тез шық!
Деп шақырды балапанын.

Балалар біз бір-бірімізбен амандасып қуанышты көңіл –күйімізді білдірдік, ал енді қонақтармен амандасайық.
Үлкенге де-сіз
Кішіге де –сіз.
Құрметпенен сіздерге ,
Бас иеміз –біз.
- Өте жақсы балалар, енді орнымызға отырайық.
Есік қағылып топқа сары тауық қонаққа келеді.
Тауық : Сәлеметсіңдерме балапандар!
Қандай сүйкімді едіңдер, тура менің сары балапандарымдай.
Тәрбиеші: Қош келдің сары тауық! Төлет, келгенің өте жақсы болды.Біздің бүгінгі өткелі отырған жаңа тақырыбымыз
Балапанға жем шашамыз болатын.
-Балалар туық үй құстарына жатады, қанеки мына суреттерге назар аударайықшы . Үй құстарына : әтеш, тауық,күрке тауық, үйрек, қаз жатады.Үй құстрының балаларын балапан деп атаймыз, балапанды орыс тілінде цыпленок, тауықты - курица деп атаймыз. Балалар мен сендерге жұмбақ жасырсам шешімін табасыңдарма?
Ақ сауыты жыртылды
Бір жығылып ,бір тұрды.(балапан)
Балапан жұмыртқадан шығады.

Үй құстарының суреттері бойынша жұмыс жасайды.
Мынау әтеш,оның басында айдары бар. Түсі қандай ?
-Әтештің екі көзі,екі қанаты,екі аяғы болады және шашақты түрлі түсті құйрығы болады екен.Әтеш қалай дыбыс шығарады?Балалар сендер әтеш туралы тақпақ білесіңдерме?

-Ал мынау тауық , олда үй құсына жатады. Олар жем жеп , су ішеді,түсі ақ.Олар қалай дыбыстайды?Тауық бізге жұмыртқа береді, оның етіненде үйде аналарымыз түлі дәмді тағамдар әзәрлейді.

-Мынау қаз.Қаздың мойны , тұмсығы ұзындау болады.Ал мынау екі қанаты, қаз тауыққа қарағанда үлкенірек болады,жұмыртқасы да үлкендеу болады екен.( салыстыру).

Ал мынау үйрек . Үйректің түсі ақ екен.Бұл құстар суда жүзгенді ұнатады екен . Үйректің де жұмыртқасы тауықтікінен үлкен болады.( салыстыру)

Үй құстарының дыбыстық сурет слайды көрсетіледі.( сурет бойынша әнгімелеп береді.)

-Балалар ,үй құстары жеммен қоректенеді.Олар көктемде балапан шығарады.Үй құстарының пайдасы өте көп: жұмыртқасын ,етін адамдар тағам ретінде пайдаланады.Жүнінен жастық, көрпе жасайды.Сол себептен адамдар үй құстарына қамқор көрсетіп асырайды.Ұя салады, жем береді,ыдысқа су құйып береді, ұя маңын тазалайды, балапандарына қорек беріп көмектеседі.Тауықтарды цып-цып-цып деп шақыруға болады.

-Қанеки балалар бізде сары тауықтың балапандарын шақырып алып оларға жем шашсақ қайтеді!

Тауық: Балалар менің әлі балапандарым жоқ, қазір қыс мезгілі, ал мен балапандарды тек көктем мезгілінде шығарамын.

Балалар олай болса , біз сары тауыққа түсті қағаздан балапан құрастырып берсек қайтеді.
Балапанның түсі қандай?
Басы мен денесінің пішіні қандай?
Балаларды үш топқа бөліп жұмыс жасайды.Магнитті тақтада жұмыстың жасалу жолдарын көрсетеді.
I –топ сары түсті қиылған дайын шеңберді басын денесіне жалғап ақ қағаз бетіне орналастырады.тұмсығын, құйрығын үлгі сурет бойынша орналастырады
II - топ дайын балапандар суреті бар ақ қағазға саусақпен нүктелі із қалдырып балапандарға жем шашады.Үлгіге қарай отырып жұмыс жасайды.
III –топ майшаммен жасырын балапан суреті салынған ақ қағаз бетіне ,губкамен сары түсті бояуды жағу арқылы, құпия суретті анықтайды. Үлгі суретке қарай отырып.
-Жұмыс бастамас бұрын қолдарымызды жаттықтырып алайық.
Қуыр –қуыр –қуырмаш
Балапанға бидай шаш
Бас бармақ, балан үйрек
Ортан терек, шылдыр шүмек
Кішкентай бөбек

-Балалар жұмыс бастамас бұрын қауіпсіздік ережелерін еске түсірейік:
1.Жеңімізді түреміз
2. Бояуды аузымызға салмаймыз
3.Орнымызға ыңғайлы отырамыз


Тәрбиеші балалардың жұмыстарын қадағалап , көмек көрсетіп жүреді.

Сергіту сәті
Шөп,шөп шөжелерім
Сары алтындай балапаным
Шақырамын тез жетіңдер
Дәнге толы алақаным

Қймылды ойын
Мәшине мен балапандар
Атрибуттар киіледі
Шарты: Тәрбиеші Мәшине болады, ал балалар балапан болады. Мәшине балапандарға жақындаса , балапандар тауықтың қанатына үйіліп тығылады.

Орнымызда тұрайық
Қолымызды созайық
Құс боп қанат қағайық
Орнымызды табайық – ал балалар ендң орындарымызға жайғасайық

Бізге кім қонаққа келді?
Қандай құстар үй құстары деп аталады?
Үй құстары қайда тұрады?
Әтеш қалай дыбыстайды?
Тауық қалай дыбыстайды?
Тауықтарды қалай шақыруға болады?
Үй құстары немен қоректенеді?
Олардан біз не аламыз?
Олардың жүнінен не жасаймыз?
Балапан неден шығады?
Балапанның түсі қандай?
Балалардың еңбектерін тақтаға іліп көрме ұйымдастырады.
Жарайсыңдар балалар ! Бүгінгі оқу іс-әрекетінде өте жақсы сурет салдыңдар .
Тауық: Жарайсыңдар балалар ! Сендердің еңбектерің маған қатты ұнады. Сол себепті мен сендерге өзімнің алтын жұмыртқаларымды беремін.
Тәрбиеші мен тауық алтын жұмыртқаларды балаларға таратып береді.Балалармен , қонақтармен қоштасып оқу іс әрекетін аяқтайды.



Балалар тәрбиешімен сәлемдесіп, шеңбер жасап тұрады,қызығушылық танытып, өлең жолдарын қимылдармен қайталайды.







Балалар өлең жолдарын қайталап, қонақтарға бас иіп амандасады.




Орындарына отырады.

Қызығушылық танытады.

Сәлемдеседі






Балалар үй құстарының суреттеріне назар аударады.
Үй құстарын қайталап атайды.
Балапан
Цыпленок,курица
Келіседі


-Балапан


-Қызыл



-ку-ка –ре-ку.
-иә, білеміз
Тақпақ айтып береді


-қыт-қыт-қыт





Мұқият тыңдап , жұмыртқаларын салыстырады.






Сурет бойынша құстардың атауын,дыбыстарын қайталайды



Мұқият тыңдап өз ойларын қосып айтып береді



-цып-цып-цып

Келіседі.



-Көмектесеміз
Жанашырлық танытады



Келіседі

Сары
Дөнгелек



Мұқият тыңдап отырады.












Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталап саусақтарын қимылға әкеледі




Қауіпсіздік ережелерін еске түсіріп тәрбиешімен бірге қайталайды, жеңдерін түріп, орындыққа ыңғайлап отырады.


Балалар тәрбиеші бағыт –бағдарымен , өз беттерінше жұмыс жасайды

Тәрбиешімен бірге
әсем әуенмен іс-әрекеттер жасайды




Көңілді көңіл –күймен ойын ойнайды




Балалар жаттығуды қайталап жасап, орындарына отырады.






-Сары тауық
-Әтеш, тауық, үйрек, қаз, балапан
- Адамдармен аулда , қорада
-Ку-ка-ре-ку
- қыт-қыт-қыт
-цып-цып-цып

- бидай, жеммен, сумен
- Жұмыртқа , ет
- жастық, көрпе
- жұмыртқадан
- сары.

Өз еңбектерін әнгімелеп , қызығушылық танытады.




Жұмыртқаларын алып , қонақтармен қоштсады










Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Балалар үй құстары туралы: немен қоректенеді, адамдарға деген пайдасын, үй құстарының түрлерін, олардың дыбысталуын білді.

Нені игерді: Балалар үй құстарына жем шашып , ыдысқа су құйып, ұя салып маңайын тазартып , балапандарына қамқор болу керектігін игерді

Нені меңгерді: Балалар тәрбиеші берген тапсырмаларды өз бетінше орындап, саусақпен сурет салу дағдылырын меңгерді.




































Құлыншақ I- кіші тобы бойынша ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті

Мерзімі: 18.02.2015 жыл
Тәрбиеші: Рахманберген А.Б
Білім беріу саласы: Қатынас Шығармашылық
Бөлімі: тіл дамыту,сурет, желімсіз жапсыру.
Тақырыбы: Үй құстары
Мақсаты: үй құстары туралы түсініктерін кеңейту.Үй құстарының пайдасы туралы мәлімет беру.Балалардың сөздік қорын кеңейту.Саусақпен сурет салуды үйретуді жалғастыру. Шығармашылық қабілеттерін,зейіндерін дамыту. Үй құстарына қамқор болуға тәрбиелеу.
Типі: дәстүрлі емес
Көрнекі құралдар: үй құстарының суреттері, дыбыстық сурет слайды,сурет салуға , желімсіз жапсыруға арналған құрал-жабдықтар, үй құстарының атрибуттары.Үлгі суреттер.
Әдіс –тәсілдері: түсіндіру ,көрсету, үйрету, ойын, сұрақ –жауап,слайд көрсету,ғажайып сәт.
Сөздік жұмыс: үй құстары
Билингвальді компонент: әтеш - пеух
Инклюзивтік бөлім: белсенділігі төмен балалармен жұмыс жасау

Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс-әрекеті

Мотивация-
лық – қозғау
- шылық









Ұйымдас-
тырушылық
- ізденістік


































































































































Рефлексив-ті –түзету-
шілік


















































Сәлеметсіңдерме балалар! Өздерің байқап тұрғандай бізге бүгін көп қонақтар келді. Қонақтарымызбен амандасайық.
.Сәлемдесу:
Үлкенге де-сіз
Кішіге де –сіз.
Құрметпенен сіздерге ,
Бас иеміз –біз.
Өте жақсы балалар, енді орнымызға отырайық.
Балалар бүгінгі оқу іс -әрекетіміздің тақырыбы: Үй құстары

Үй құстарының суреттері бойынша жұмыс жасайды.
-Балалар қанеки мына суретке қарайықшы.
- Мынау ненің суреті?
- Әтештің түсі қандай?
-Әтеш қалай дыбыс шығарады?
-Ал мынау ше?
-Тауықтың түсі қандай?
-Тауық қалай дыбыстайды?
-Ал мына кішкентай құс қалай аталады?
-Балапанның түсі қандай?
- Басы мен денесінің пішіні қандай?
Әтеш, тауық, балапан үй құстарына жатады.
Әтеш орыс тілінде -петух деп аталады.
-Балалар үй құстары жем жейді, су ішеді.
- Тауық бізге не береді?
-Ал жұмыртқадан біз түрлі тағамдар жасаймыз.

Үй құстарының дыбыстық сурет слайды көрсетіледі.( Сурет бойынша әнгімелеп береді)

Есік сыртынан қыт-қыт-қыт деген дыбыстар шығады.

Тәрбиеші: балалар мынау ненің дыбысы?

Тауық : сәлеметсіңдерме балапандар!
Қандай сүйкімді едіңдер, тура менің сары балапандарымдай.

Тәрбиеші: қош келдің сары тауық! Төрлет, келгенің өте жақсы болды

Тауық: балалар мен сендерге құр қол келген жоқпын . Сендерге ғажайыптар әлемінен хат ала келдім.Бұл хатты ашу үшін, сендер менің тапсырмаларымды орындауларың керек.

Тәрбиеші: ол қандай тапсырма?

Тауық: 1-ші тапсырма: жұмбақ шешу.

Ақ сауыты жыртылды
Бір жығылып, бір тұрды

2-ші тапсырма : үй құстары суреттеріне қарап әнгіме құрастырамыз.

3- тапсырма: санамақ айтып бере аласыңдарма?












Тауық: жарайсыңдар балалар!
Бұл хаттың ішінде

Тәрбиеші: балалар ендеше барлығымыз бірігіп осы суреттерді аяқтайық

Тәрбиеші мен тауық
балаларды үш топқа бөліп жұмыс жасайды.Магнитті тақтада жұмыстың жасалу жолдарын көрсетеді.

-Балалар қауіпсіздік ережелерін еске түсірейік:
-Жеңімізді түреміз
- Бояуды аузымызға салмаймыз
-Орнымызға ыңғайлы отырамыз


I –топ сары түсті қиылған дайын дөнгелекті, басын денесіне жалғап ақ қағаз бетіне кеңістікті бағдарлай отырып,орналастырады.
II - топ дайын балапандар суреті бар ақ қағазға саусақпен нүктелі із қалдырып балапандарға жем шашады.Үлгіге қарай отырып жұмыс жасайды.
III –топ майшаммен жасырын балапан суреті салынған ақ қағаз бетіне ,губкамен сары түсті бояуды жағу арқылы, құпия суретті анықтайды. Үлгі суретке қарай отырып.

Тәрбиеші балалардың жұмыстарын қадағалап , көмек көрсетіп жүреді.

Тауық: балалар сендер маған сергіту жаттығуларын орындап бере аласыңдарма?

Тәрбиеші: әрине орындап береміз! Балалар қанеки шеңбер құрайық!

Сергіту сәті
Бала, бала балақан ,
Қане қайсы алақан.
Саусақтарың әйбәт,
Былай,былай ойнат.








Қыймылды ойын
Мәшине мен балапандар
Атрибуттар киіледі
Шарты: тәрбиеші мәшине болады, ал балалар балапан болады. мәшине балапандарға жақындаса , балапандар тауықтың қанатына үйіліп тығылады.

Орнымызда тұрайық
Қолымызды созайық
Құс боп қанат қағайық
Орнымызды табайық

- Бізге кім қонаққа келді?
Қандай құстар үй құстары деп аталады?
Әтеш қалай дыбыстайды?
Үй құстары немен қоректенеді?
Тауықтан біз не аламыз?
Балапан неден шығады?
Балапанның түсі қандай?
- Әтеш орыс тілінде қалай аталады?

Балалардың еңбектерін тақтаға іліп көрме ұйымдастырады.

-Жарайсыңдар балалар ! Бүгінгі оқу іс-әрекетіне өте жақсы қатыстыңдар .
Тауық: жарайсыңдар балалар ! Сендердің еңбектерің маған қатты ұнады. Сол себепті мен сендерге өзімнің алтын жұмыртқаларымды беремін.

Тәрбиеші мен тауық алтын жұмыртқаларды балаларға таратып береді.Балалармен , қонақтармен қоштасып оқу іс әрекетін аяқтайды.

Балалар тәрбиешімен сәлемдесіп, шеңбер жасап тұрып , қонақтарға бас иіп амандасады.




-Орындарына отырады




Балалар үй құстарының суреттеріне назар аударады.

-Әтеш
-Қызыл
-Ку-ка-ре-ку
-Тауық
-Ақ
-қыт-қыт-қыт
- Балапан
-Сары
- дөнгелек
- Үй құстары
- петух

- Жұмыртқа



Қызығушылық танытады





- тауықтың















-иә орындаймыз



- Балапан


-Келіседі
-Суреттерге қарап әңгіме құрады
-Қуыр –қуыр –қуырмаш
Балапанға бидай шаш
Бас бармақ ол менің атам, балан үйрек ол менің апам,
Ортан терек ол менің әкем, шылдыр шүмек ол менің анам,
Кішкентай бөбек ол мен үйдің базары.





Қызығушылық танытады



Келіседі


Мұқият тыңдап отырады.



Балалар жеңдерін түріп,
Орындыққа ыңғайлап жайғасады.









Балалар тәрбиеші бағыт-бағдарымен жұмыс жасайды











Келіседі





Тәрбиешімен бірге іс-әрекетті қайталайды.














Көңілді көңіл –күймен ойын ойнайды




Балалар жаттығуды қайталап жасап, орындарына отырады.

-Сары тауық
-Әтеш, тауық, балапан

-Ку-ка-ре-ку
- жеммен, сумен
- Жұмыртқа
- жұмыртқадан
- сары.
- Петух

Өз еңбектерін әнгімелеп , қызығушылық танытады.




Жұмыртқаларын алып , қонақтармен қоштсады





























Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Балалар үй құстары тауық, әтеш , балапан туралы мәлімет алып, оларды атай білді.


Нені игерді: Балалар тәрбиеші берген тапсырмаларды өз бетінше орындап, саусақпен сурет салу , кеңістікті бағдарлай білу, бояуды қағаз бетіне жаға білу дағдыларын игерді.



Нені меңгерді: Сурет салудың дәстүрден тыс тәсілдерін меңгерді.





























Балапан балабақшасы







Құлыншақ I- кіші тобы бойынша ұйымдастырылған ашық оқу іс- әрекеті








Тәрбиеші: Рахманберген А.Б





Құлан 2015








Балапан балабақшасы










Құлыншақ I- кіші тобы бойынша ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті


Тәрбиеші: Рахманберген А.Б






Құлан 2015
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Тазабекова Ақерке Дуйсенкуловна
Жарияланған уақыты:
2019-02-07
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1549557666
2222
333
444
555
666
7
888
999