Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ "Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік - Кебек» дастаны" 10 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге "Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік - Кебек» дастаны" тақырыбы бойынша кіріктірілген сабақ өткізу үшін пайдалануға болады. Дастанның мазмұнын меңгереді, көркемдік ерекшелігін ашады.Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады. Excel мен Power Point бағдарламасында жұмыс жасай алады.
Материалды ашып қарау
Қазақ әдебиеті мен информатика пәнінен 10-сыныпқа арналған кіріктірілген
қысқа мерзімдік сабақ жоспары

Айдарова Ляззат Кокеновна
қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі, жоғары санат
Жусупова Анар Жасуланқызы
информатика мұғалімі, жоғары санат
Күні:
Қазақ әдебиеті
Информатика

10-сынып

Сабақ тақырыбы:
Шәкәрім Құдайбердіұлының Еңлік - Кебек дастаны

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
Дастанның мазмұнын меңгереді, көркемдік ерекшелігін ашады.Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады. Excel мен Power Point бағдарламасында жұмыс жасай алады.

Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Дастанның мазмұнын түсінеді, кейіпкелерге мінездеме бере алады. Excel мен Power Point бағдарламасында жұмыс істей алады.

Оқушылардың басым бөлігі:
Дастанға сатылай-кешенді талдау жасай алады, әдеби –теориялық ұғымдарды ажыратып, түсінік бере алады. Өз ой-пікірлерін айта алады.
Excel бағдарламасында диаграмма жасай алады.

Кейбір оқушылар:
Дастанның мазмұнына сәйкес ой–толғау жаза отырып, өмірде қолдана алады.


Сілтеме:
1. Қазақ әдебиеті оқулығы. 10-сынып. Қ. Алпысбаев, Б. Әбдіғазиұлы, Б. Сманов, Ж. Сәметова 89-102 бет
3.Үлестірмелі материалдар.
4. HYPER13 HYPERLINK "https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/10-synyp/lesson/abaj-qunanbajuly-mashut-dastany" https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/10-synyp/lesson/abaj-qunanbajuly-mashut-dastany
5. HYPERLINK "https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/10-synyp/lesson/shakarim-qudajberdiuly-englik-kebek-poehmasy" https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/10-synyp/lesson/shakarim-qudajberdiuly-englik-kebek-poehmasy Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Дастанның мазмұнын, идеясын түсінеді. Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.

Негізгі идеялар:
Дастанның идеясын түсініп, талдау арқылы сабаққа қызығушылығы артады.

Сабақта қолданылатын ресурстар
1.А-4 парағы
2.BilimLаnd мультимедиялық сабақтар
3.Стикерлер
4.Оқулық
5. Роwer point таныстырылым, бейне көрсетілім
6. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы

Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау
1. Блум таксономиясы
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
4. Венн диаграммасы






Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Қызығушы-
лықты ояту
Миға шабуыл.
(4 мин)


1. Бейнеролик. Роза Рымбаева Еңлік – Кебек әні
Тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
2.Сыныпты топқа бөлу.
Ақын –жазушылардың өмір сүрген кезеңдері бойынша 2 топқа бөлу.
3.Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату.
1.Оқушылардың барлығы бейне ролик көреді.
2. Ақын-жазушыларды таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді.
3.Өздері топ басшысын сайлайды.



І . Білу
(3 мин)

BilimLаnd мультимедиялық сабақтар порталынан Еңлік - Кебек дастаны туралы бейнеролик көру.


Бейнероликті көріп ой қорытады.


ІІ. Түсіну
(7 мин)


BilimLаnd мультимедиялық сабақтар порталынан тапсырмалар мен тест орындау.

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.


ІІІ. Қолдану
6 неліктен
(5мин.)






1.Неліктен Шәкәрім жеті жаста жетім боп,түскендей болдым абаққадеп жазған?
2.Неліктен біз Шәкәрімді қажы деп атаймыз?
3.Неліктен Шәкәрім Саятқора деген жерге кетті?
4.Неліктен Шәкәрімді Абай дәстүрін жалғастырушы деп атаймыз?
5.Неліктен Еңлік пен Кебектің махаббатына халық қарсылық білдірді?
6.Неліктен алғашқы кездескенде Еңлік Кебекті сынға алды?
Барлық оқушылар берілген сұрақтар бойынша жауап береді.

IV. Талдау
(12 мин)










1. Графикалық диктант. Жылдар сөйлейді

1858 - Шәкәрім туды.
1699 - Өтеген батыр,Жамбыл поэмасы
1908 - Шәкәрім Саятқорада
1886 –Абайдың ақындығындағы ең жемісті кезең
1878 -Абай болыстық қызметтен кетеді
1945-Жамбыл дүниеден өтті.
2. І топ. Өлеңді сатылай-кешенді талдау
Ақыл жоқ бұл қазақта ойға ұнарлық,
Өзін-өзі тексеріп, бой сынарлық.
Білім іздеп білуге кесел болар,
Көрсеқызар, көзі ашық бос құмарлық.
ІІ топ. Венн диаграммасы
Абай мен Шәкәрімнің ортақ қасиеттері мен айырмашылықтарын жазу.





ІІ топ. Венн диаграммасы
Оқушылар берілген тапсырма бойынша Excel бағдарламасында диаграмма жасайды.
Өлеңді сатылай-кешенді талдау.
Венн диаграммасын құрады.



V. Жинақтау
(8 мин)

Берілген материалдар арқылы Шәкәрім мен Абайға презентация құрады.




Үйге тапсырмасын беру
(1 мин)

Эссе “Дастаннан кейінгі ой”сен дастанды қалай аяқтар едің?
Авторға немесе ұнаған кейіпкерге деген ой – пікірлерін жазу.

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

Бағалау
Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы бойынша бағалайды.
Бағаланады.

Рефлексия
(1 мин )
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті


Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату.
Жыр саған несімен ұнады?
Бүгін не білдің?
Не қиын болды?
Кері байланыс парағы арқылы оқушы ойын тыңдай отырып, сабақты қорытындылау.
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.



























Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Айдарова Ляззат Кокеновна және Жусупова Анар Жасуланқызы
Жарияланған уақыты:
2019-05-12
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1557653481
333
444
555
666
7
888
999