Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ Табиғатты пайдалану 10 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушыларға әдіс-тәсілдер үйрену
Материалды ашып қарау
География.
1 тоқсан.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
3.1. Табиғатты пайдалану
Мектеп: №41 ЖОББМ КММ

Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жакенова Г.М.

Сынып: 10
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
Табиғатты пайдалану түрлері

Сабақ мақсаттары
Табиғат пайдалану қажеттілігін түсіндіру, оның түрлерін анықтау (шаруашылық түрі бойынша) және оны графикалық түрде ұсыну.

Бағалау критерийлері
Білу мен түсіну:
Табиғатты пайдалану түрлерін біледі.
Қолдану.
Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіре алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:
Табиғатты пайдалану
Ұтымды пайдалану
Ұтымсыз пайдалану
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Табиғатты пайдалану дегеніміз......................
Табиғатты пайдаланудың түрлеріне жатады............
Ұтымды пайдалану дегеніміз...............
Ұтымсыз пайдалану дегеніміз
Табиғат мына мақсатта пайдаланады...............

Құндылықтарды
дарыту
Отансүйгіштік, ынтымақтастықта бірге жұмыс жасау

Өмірмен байланыс
Қазақстанда табиғат қай мақсатта пайдалатының біледі

Пәнаралық
байланыстар
Физикалық география, экономикалық география, экология,биология.

АКТ қолдану
Интербелсенді тақтадағы тақырыпқа байланысты суреттер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы
0-4 минут
Тақтада суреттер арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды. Мұғалім бүгінгі сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырады. Сабаққа қысқаша шолу жасалады.
Оқушыларды топқа бөлу.
Сабақтың тақырыбына байланысты ассоциаграмма құрастырыңдар.





Презентация РР
Интерактивті тақта


Компьютер мен ноутбуктар


Сабақтың ортасы

5-10 мин






10-13 мин


13-28 мин



























28-36 мин

Жаңа сабақты меңгеру.
Миға шабуыл?
Табиғатты не үшін пайдаланамыз?
Табиғатты қорғау қажет пе?
Түсіндірме жұмыс. Мұғалім оқушыларға табиғатты пайдаланудың мақсатымен таныстырады.
Мұғалім оқушыларға табиғатты пайдалануға логикалық сызба құрастыруды ұсынады.


1Табиғатты пайдалану жолдарын зерттеумен айналысқан ғалымдар туралы ақпараттармен танысу. Ойлан-жұптас-пікірлес әдісі бойынша мұнда оқушылар Н.С.Реймерс пен Ю.Одумның табиғатты тиімді пайдалану туралы айтқан ой-пікірлерін талқылайды. (жұптық жұмыс).
Н.С. Реймерстің пікірі


Ю.Одумның пікірі


Шығармашылық жұмыс: Табиғатты тиімсіз пайдалану жағдайларына мысал келтіріп, оны шешудің жолдарын қарастырыңдар.
Тиімсіз пайдалану жағдайлары
Шешудің жолдары








Қорытынды
1Табиғатты тиімді пайдалану туралы тұжырым жасаңдар.
2Эколгиялық қауіпсіздікке байланысты іс-шаралардың тізімін жасаңдар.
Мысалы:
-Ауа алқабын қорғау;
- газдарды залалсыздандыру;
-экологиялық таза қуат көздерін пайдалану;
-ағынды суларды тазалау;
-радиациялық,биологиялық және химиялық қауіпсіздік шаралары және т.б.
Сөйлемді аяқтаңдар:
1 Табиғатты пайдалану дегеніміз – ........
2Ластану түрлері:.....
3Ластану шығу тегіне қарай.....деп бөлінеді.
4Табиғатты тиімді пайдалану бұл - .....
5Экологиялық қауіпсіздік дегеніміз- .......
Бейнематериал. Қазбалы отындар. Қолданылуы.
https://twig-bilim.kz/kz/film/fossil-fuels-use
Мәтінмен жұмыс. Оқушылар табиғатты пайдалу түрлерін, ұтымды және ұтымсыз пайдалану қажеттілігін айтады.

Топтық жұмыс. Дүниежүзінде табиғатты пайдалану туралы шағын зерттеу жүргізу.
1 топ – Жерді пайдалану;
2 топ – Суды пайдалану;

Бағалау критерийлері
Дескрипторлар, оқушыға

Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіре алады.
Табиғатты пайдалану шаруашылықтың қай саласында қолданылатының анықтау


Табиғат пайдаланудың мақсаты қандай


Табиғат пайдалану кезінде туындайтын мәселелер


Табиғатты пайдаланудың түрін анықта: ұтымды немесе ұтымсыз пайдаланама


Қазақстанда бұл табиғат пайдаланудың деңгейіне сипаттама жасаңдар


Болашақта бұл табиғат пайдаланудың қолданылуына болжам жасап көр.

Топтар өз жұмыстарын таныстырады. Топтар қорғап шыққаннан кейін, топтар бір-бірін бағалайды. 1 топ – 2 топты бағаласа, 2 топ – 1 топты бағалап шығады. Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. Мұғалім топтардың жұмысын қорытындылап шығады.
Презентация РР
Қосымша ақпараттар













Кестелер










Үлестірме материал,
Ғаламтор











































Топтық бағалау.




Сабақтың соңы
37-40 мин
Рефлексия. Мадақтау сэндвичі.

Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. Сабақ аяқталды, сау болыңыздар.
Уй тапсырмасы: Гендік модификацияланған өнімдердің адам денсаулығына әсері тақырыбына баяндама дайындау (көлемі – 1 бет).
Презентация РР











Табиғатты пайдалану



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жакенова Гульзат Мухаметкалиевна
Жарияланған уақыты:
2019-11-08
Категория:
География
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573207317
2222
333
444
555
666
7
888
999