Артқа қайту / Материалдар / Ашық сабақ Тиімді есептеу
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Ашық сабақ Тиімді есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Тиімді есептеу/ Сәндік-қолданбалы өнер Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Есетова Акмарал Жалитбековна 3-сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Оқу мақсаттары 3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. 3.1.2.9 - 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні біртаңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. 3.2.1.3 - көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде: (ab)c=a(bc); a(b+c)=ab+ac; a(b–c)=ab–ac көрсету және қолдану. Күтілетін нәтижелер Барлық оқушылар: -көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін, қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту + қосындыны санға бөлу ережесін қолданады. Бірқатар оқушылар: -көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде: (ab)c=a(bc); a(b+c)=ab+ac; a(b–c)=ab–ac; қосындыны санға бөлу ережесі н (а+в):с көрсетеді және қолданады. Кейбір оқушылар: -өз бетімен тиімді тәсілдерді табу және олардың теориялық негізін түсіндіруді біледі. Тілдік мақсаттар Оқушылар: -көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін қолдана отырып есептеудің тиімді жолдарын түсіндіру. Пәндік лексика және терминология: көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттері, есептеудің тиімді жолдары. Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау:  Тиімді есептеу дегеніміз не?  Көбейту мен бөлу қасиеттерінің әрекетін қолданып, 1-3 амалды өрнектердің мәнін таба аласың ба?  Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттерін әріптік теңдік ретінде көрсете аласың ба?  Мына немесе басқа амалдардың қасиеттерін қолдану неге тиімді екенін дәлелде. Жазу: көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріпті теңдік түрінде қолданады: (ab)c=a(bc); a(b+c) =ab+ac; a(b–c) =ab–ac; қосындыны санға бөлу ережесі: (а+ƅ):с. Тірек білім, білік, дағдылар Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттері, сандық және әріптік өрнектер, формула. Жос
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
716
1 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Атамура Математика 4 сынып ҚМЖ
490 тг
4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлау
09 Тамыз 2018
1348
21
Атамұра бойынша математикадан 4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлау
Математика
Сабақ жоспары
4 сынып
Ашық сабақ.1 сынып.Математика пәні.Монеталар. Слайд
490 тг
Иманбаева Женискул Кошербаевна
24 Тамыз 2018
2941
31
Ашық сабақ.1 сынып.Математика пәні.Монеталар. Слайд. Алдыңғы сабақ жоспарының слайды. Бұл да ұстаздарға көмегін тигізеді деген ойдамын.Сәттілік.
Математика
Презентация
1 сынып
Ашық сабақ Оң және теріс сандар
490 тг
Кудайбергенова Нурсулу Абдикасымовна
27 Тамыз 2018
984
4
Ұстаздарға және оқушыларға арналған
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру. 6 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
2292
36
алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
Ондық бөлшектерді көбейту. 5 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
646
7
ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Ашық сабақ Зат есім
490 тг
Ажайпова Клара Суйндиковна
07 Маусым 2019
419
0
Пән: Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім: «Өнер» Күні: Сынып: 3-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Сөз таптары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар жасай алады: Сөз таптарын анықтайды. Олардың түрлерін ажырата алады. Оқушылардың көбі жасай алады: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. Бағалау критерийлері • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б Бастапқы білім 5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі. Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Бақыт жалаулары»
Қазақ тілі
Барлығы
3 сынып
Ашық сабақ Өсімдіктер тірі ағзалар
490 тг
Ажайпова Клара Суйндиковна
07 Маусым 2019
309
0
Пән: Дүниетану Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау «Өнер» Күні: Сынып: 3-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы неде? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: ежелгі түріктердің өмір салтын анықтайды Көптеген оқушылар: Қазақстанның ресми, бейресми рәміздерінің маңызын түсіндіреді Кейбір оқушылар: тарихи және мәдени ескерткіштерін қорғаудың маңыздылығын айта алады. Бағалау критерийлері Оқушылар : -ежелгі түріктердің өмір салтын анықтайды -өнердің адам өміріндегі рөлін анықтайды -Қазақстанның ресми, бейресми рәміздерінің маңызын түсіндіреді -тарихи және мәдени ескерткіштерін қорғаудың маңыздылығын айта алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: - сұрақтың жауабын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алынған ақпараттарды қолданады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ес, ескерткіш, өткенге құрмет. Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер Ескерткіштер еліміздің тарихына деген құрметке тәрбиелейді. Ескерткіштер бізді өткен күндермен байланыстырады. Талқыланатын мәселелер: – Ескерткіштер не үшін керек? Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері бар? Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану, әдебиеттік оқу пәнінен алған мәдени мұралар мен тарихи ескерткіштерді сақтау және қорғаудың маңыздылығы, ежелгі түркі халықтарының өмірі, көшпелі өмір салты мен отырықшы өмір салтының ерекшеліктері, Қазақстан халықтары мерекелері мен демалыс мәдениеті тақырыптары,өз ата тегінің шежіресі, спорт түрлері, ауа райының олайсыз жағдайларында өзін- өзі ұстау ережелерін туралы білімдерін қолданады. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интеракти
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
3 сынып
Ашық сабақ Дыбыс қалай пайда болады?
490 тг
Ажайпова Клара Суйндиковна
07 Маусым 2019
1663
68
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік. Күні: Сынып: 3-сынып Мектеп: Б. Нысанбаев атындағы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Есетова Акмарал Жалитбековна Сабақ тақырыбы Жарықтың шағылуы деген не? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.5.2.2 денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіреді. Көптеген оқушылар: түрлі заттардың жарықты қалай шағылдыратынын біледі. Кейбір оқушылар: жарықтың шағылуын адам қалай пайдаланатынын түсінеді. Бағалау критерийлері денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіреді. түрлі заттардың жарықты қалай шағылдыратынын біледі. жарықтың шағылуын адам қалай пайдаланатынын түсінеді. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: Шағылу. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адам жарықтың шағылуын қалай пайдаланады? Қандай заттарда жарықтың шағылу қасиеті пайдаланылады? Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б Бастапқы білім Оқушылар табиғи және жасанды жарық көздері, дыбыс көздерін ажыратып, дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады. Денелердің жарықты өткізу қасиеттері әр түрлі болатынын біледі, кейбір денелердің температурасын өлшей алады. Магниттердің қасиеттері мен пайдалану аясын біледі. Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиетт
Жаратылыстану
Ашық сабақ
3 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл