Артқа қайту / Материалдар / Ашық сабақ Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Ашық сабақ Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/Қазақ халқының ұлы ағартушылары. Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: 3-сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Оқу мақсаттары 3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. Күтілетін нәтижелер Барлық оқушылар: -мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады. Бірқатар оқушылар: -мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритміне сәйкес түсінік береді. Кейбір оқушылар: -мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмін түсіндіре алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін түсіндіреді. Пәндік лексика және терминология: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің жазбаша тәсілдері. Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл. Талқылау: Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы. Бірліктерді бірлікке көбейтіп, бірліктердің астына жазады. Ондықтарды ондықтарға көбейтіп, ондықтардың астына жазады. Жүздіктерді көбейтіп, жүздіктердің астына жазады. Жазу Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді жазбаша жазыңдар. Тірек білім, білік, дағдылар Разрядтан атамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту, үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу, қосындыны санға көбейту. Жоспар Жоспарлан-ған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Қоры 0-3 мин Ынталандыру. Мұғалім қазақ ағартушылары туралы әңгімелейді. XIX ғасырдың екінші жартысында Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысты. Оқушылар ауызша есептеудің тәсілдерін еске түсіреді және өрнектің жұп мәндерін атап – Ш. Уәлихановтың кім болғанын білетін болады, ал тақ мәндерін атап – Ы. Алтынсариннің кім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
1298
4 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Атамура Математика 4 сынып ҚМЖ
490 тг
4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлау
09 Тамыз 2018
1309
21
Атамұра бойынша математикадан 4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлау
Математика
Сабақ жоспары
4 сынып
Ашық сабақ.1 сынып.Математика пәні.Монеталар. Слайд
490 тг
Иманбаева Женискул Кошербаевна
24 Тамыз 2018
2865
31
Ашық сабақ.1 сынып.Математика пәні.Монеталар. Слайд. Алдыңғы сабақ жоспарының слайды. Бұл да ұстаздарға көмегін тигізеді деген ойдамын.Сәттілік.
Математика
Презентация
1 сынып
Ашық сабақ Оң және теріс сандар
490 тг
Кудайбергенова Нурсулу Абдикасымовна
27 Тамыз 2018
958
4
Ұстаздарға және оқушыларға арналған
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру. 6 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
2268
36
алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
Ондық бөлшектерді көбейту. 5 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
622
7
ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Ашық сабақ Зат есім
490 тг
Ажайпова Клара Суйндиковна
07 Маусым 2019
415
0
Пән: Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім: «Өнер» Күні: Сынып: 3-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Сөз таптары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар жасай алады: Сөз таптарын анықтайды. Олардың түрлерін ажырата алады. Оқушылардың көбі жасай алады: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. Бағалау критерийлері • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б Бастапқы білім 5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі. Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Бақыт жалаулары»
Қазақ тілі
Барлығы
3 сынып
Ашық сабақ Өсімдіктер тірі ағзалар
490 тг
Ажайпова Клара Суйндиковна
07 Маусым 2019
304
0
Пән: Дүниетану Орта мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау «Өнер» Күні: Сынып: 3-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы неде? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: ежелгі түріктердің өмір салтын анықтайды Көптеген оқушылар: Қазақстанның ресми, бейресми рәміздерінің маңызын түсіндіреді Кейбір оқушылар: тарихи және мәдени ескерткіштерін қорғаудың маңыздылығын айта алады. Бағалау критерийлері Оқушылар : -ежелгі түріктердің өмір салтын анықтайды -өнердің адам өміріндегі рөлін анықтайды -Қазақстанның ресми, бейресми рәміздерінің маңызын түсіндіреді -тарихи және мәдени ескерткіштерін қорғаудың маңыздылығын айта алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: - сұрақтың жауабын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алынған ақпараттарды қолданады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ес, ескерткіш, өткенге құрмет. Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер Ескерткіштер еліміздің тарихына деген құрметке тәрбиелейді. Ескерткіштер бізді өткен күндермен байланыстырады. Талқыланатын мәселелер: – Ескерткіштер не үшін керек? Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері бар? Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану, әдебиеттік оқу пәнінен алған мәдени мұралар мен тарихи ескерткіштерді сақтау және қорғаудың маңыздылығы, ежелгі түркі халықтарының өмірі, көшпелі өмір салты мен отырықшы өмір салтының ерекшеліктері, Қазақстан халықтары мерекелері мен демалыс мәдениеті тақырыптары,өз ата тегінің шежіресі, спорт түрлері, ауа райының олайсыз жағдайларында өзін- өзі ұстау ережелерін туралы білімдерін қолданады. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интеракти
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
3 сынып
Ашық сабақ Дыбыс қалай пайда болады?
490 тг
Ажайпова Клара Суйндиковна
07 Маусым 2019
1645
68
Пән: Жаратылыстану Орта мерзімді жоспар бөлімі: Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік. Күні: Сынып: 3-сынып Мектеп: Б. Нысанбаев атындағы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Есетова Акмарал Жалитбековна Сабақ тақырыбы Жарықтың шағылуы деген не? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.5.2.2 денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіреді. Көптеген оқушылар: түрлі заттардың жарықты қалай шағылдыратынын біледі. Кейбір оқушылар: жарықтың шағылуын адам қалай пайдаланатынын түсінеді. Бағалау критерийлері денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіреді. түрлі заттардың жарықты қалай шағылдыратынын біледі. жарықтың шағылуын адам қалай пайдаланатынын түсінеді. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: Шағылу. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адам жарықтың шағылуын қалай пайдаланады? Қандай заттарда жарықтың шағылу қасиеті пайдаланылады? Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б Бастапқы білім Оқушылар табиғи және жасанды жарық көздері, дыбыс көздерін ажыратып, дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады. Денелердің жарықты өткізу қасиеттері әр түрлі болатынын біледі, кейбір денелердің температурасын өлшей алады. Магниттердің қасиеттері мен пайдалану аясын біледі. Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиетт
Жаратылыстану
Ашық сабақ
3 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл