Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!
Ашық сабақ Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/Қазақ халқының ұлы ағартушылары. Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
3-сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары 3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Күтілетін нәтижелер Барлық оқушылар:
-мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады.
Бірқатар оқушылар:
-мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритміне сәйкес түсінік береді.
Кейбір оқушылар:
-мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмін түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар:
үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін түсіндіреді.
Пәндік лексика және терминология:
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің жазбаша тәсілдері.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл.
Талқылау:
Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы.
Бірліктерді бірлікке көбейтіп, бірліктердің астына жазады.
Ондықтарды ондықтарға көбейтіп, ондықтардың астына жазады.
Жүздіктерді көбейтіп, жүздіктердің астына жазады.
Жазу
Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді жазбаша жазыңдар.
Тірек білім, білік, дағдылар Разрядтан атамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту, үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу, қосындыны санға көбейту.
Жоспар
Жоспарлан-ған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Қоры
0-3 мин
Ынталандыру.
Мұғалім қазақ ағартушылары туралы әңгімелейді. XIX ғасырдың екінші жартысында Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысты.
Оқушылар ауызша есептеудің тәсілдерін еске түсіреді және өрнектің жұп мәндерін атап – Ш. Уәлихановтың кім болғанын білетін болады, ал тақ мәндерін атап – Ы. Алтынсариннің кім
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз