Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Ашық сабақ Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/Қазақ халқының ұлы ағартушылары. Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
3-сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары 3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Күтілетін нәтижелер Барлық оқушылар:
-мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады.
Бірқатар оқушылар:
-мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритміне сәйкес түсінік береді.
Кейбір оқушылар:
-мына жағдайда: 123∙2үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмін түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар:
үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін түсіндіреді.
Пәндік лексика және терминология:
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің жазбаша тәсілдері.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл.
Талқылау:
Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы.
Бірліктерді бірлікке көбейтіп, бірліктердің астына жазады.
Ондықтарды ондықтарға көбейтіп, ондықтардың астына жазады.
Жүздіктерді көбейтіп, жүздіктердің астына жазады.
Жазу
Үштаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді жазбаша жазыңдар.
Тірек білім, білік, дағдылар Разрядтан атамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту, үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу, қосындыны санға көбейту.
Жоспар
Жоспарлан-ған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Қоры
0-3 мин
Ынталандыру.
Мұғалім қазақ ағартушылары туралы әңгімелейді. XIX ғасырдың екінші жартысында Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысты.
Оқушылар ауызша есептеудің тәсілдерін еске түсіреді және өрнектің жұп мәндерін атап – Ш. Уәлихановтың кім болғанын білетін болады, ал тақ мәндерін атап – Ы. Алтынсариннің кім
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Ажайпова Клара Суйндиковна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Пән: Қазақ тілі
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
5-бөлім: «Өнер»
Күні:
Сынып: 3-сынып Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы Сөз таптары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар жасай алады:
Сөз таптарын анықтайды. Олардың түрлерін ажырата алады.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мәтіндегі негізгі ойды
анықтай алады.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту
жасай алады.
Бағалау критерийлері • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.
• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.
•Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады.
Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім 5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
1-топ «Бақыт жалаулары»
Қазақ тілі
Барлығы
3 сынып
Пән: Дүниетану
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
5-тарау «Өнер»
Күні:
Сынып: 3-сынып Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы неде?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме) 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: ежелгі түріктердің өмір салтын анықтайды
Көптеген оқушылар: Қазақстанның ресми, бейресми рәміздерінің маңызын түсіндіреді
Кейбір оқушылар: тарихи және мәдени ескерткіштерін қорғаудың маңыздылығын айта алады.
Бағалау критерийлері Оқушылар :
-ежелгі түріктердің өмір салтын анықтайды
-өнердің адам өміріндегі рөлін анықтайды
-Қазақстанның ресми, бейресми рәміздерінің маңызын түсіндіреді
-тарихи және мәдени ескерткіштерін қорғаудың маңыздылығын айта алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар:
- сұрақтың жауабын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алынған ақпараттарды қолданады.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ес, ескерткіш, өткенге құрмет.
Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер
Ескерткіштер еліміздің тарихына деген құрметке тәрбиелейді. Ескерткіштер бізді өткен күндермен байланыстырады.
Талқыланатын мәселелер:
– Ескерткіштер не үшін керек?
Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері бар?
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану, әдебиеттік оқу пәнінен алған мәдени мұралар мен тарихи ескерткіштерді сақтау және қорғаудың маңыздылығы, ежелгі түркі халықтарының өмірі, көшпелі өмір салты мен отырықшы өмір салтының ерекшеліктері, Қазақстан халықтары мерекелері мен демалыс мәдениеті тақырыптары,өз ата тегінің шежіресі, спорт түрлері, ауа райының олайсыз жағдайларында өзін- өзі ұстау ережелерін туралы білімдерін қолданады.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интеракти
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
3 сынып
Пән: Жаратылыстану
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік.
Күні:
Сынып: 3-сынып Мектеп: Б. Нысанбаев атындағы орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Есетова Акмарал Жалитбековна
Сабақ тақырыбы Жарықтың шағылуы деген не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме) 3.5.2.2 денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіреді.
Көптеген оқушылар: түрлі заттардың жарықты қалай шағылдыратынын біледі.
Кейбір оқушылар: жарықтың шағылуын адам қалай пайдаланатынын түсінеді.
Бағалау критерийлері денелердің жарықты шағылыстыру қасиетін түсіндіреді.
түрлі заттардың жарықты қалай шағылдыратынын біледі.
жарықтың шағылуын адам қалай пайдаланатынын түсінеді.
Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:
Шағылу.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Адам жарықтың шағылуын қалай пайдаланады?
Қандай заттарда жарықтың шағылу қасиеті пайдаланылады?
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс,электерлік құбылыс,магниттілік туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім Оқушылар табиғи және жасанды жарық көздері, дыбыс көздерін ажыратып, дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады. Денелердің жарықты өткізу қасиеттері әр түрлі болатынын біледі, кейбір денелердің температурасын өлшей алады. Магниттердің қасиеттері мен пайдалану аясын біледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Сергіту жаттығуы
«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиетт
Жаратылыстану
Ашық сабақ
3 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері